Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania celem rozbudowy infrastruktury teleinformatycznej Starostwa Powiatowego w Wolsztynie

Powiat Wolsztyński ogłasza przetarg

  • Adres: 64200 Wolsztyn, ul. 5 Stycznia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 683 845 600 , fax. 683 843 538
  • Data zamieszczenia: 2017-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wolsztyński
    ul. 5 Stycznia 5
    64200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie
    tel. 683 845 600, fax. 683 843 538
    REGON: 41156157100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwolsztyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania celem rozbudowy infrastruktury teleinformatycznej Starostwa Powiatowego w Wolsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania celem uruchomienia Centrum Przetwarzania Danych (CPD) zapewniającego infrastrukturę techniczną oraz usługi systemowe na potrzeby świadczenia elektronicznych usług publicznych przez Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (PODGK) w Wolsztynie. Ogólny opis przedmiotu zamówienia: Zamówienie jest częścią projektu Zamawiającego pn. „Cyfryzacja geodezyjnych zasobów Powiatu Wolsztyńskiego”, zwanego dalej Projektem, realizowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (WRPO) na lata 2014-2020: Osi Priorytetowej 2: „Społeczeństwo informacyjne” Działania 2.1 „Rozwój elektronicznych usług publicznych” Poddziałania 2.1.2 „Cyfryzacja geodezyjnych rejestrów publicznych”. Zamówienie odpowiada zadaniu Projektu pn. „Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania”. Wszystkie zdania Projektu muszą zostać zakończone do 29 czerwca 2018 roku. Przedmiot zamówienia zawiera w szczególność: - Zakup, dostawę, instalację i konfigurację sprzętu komputerowego oraz oprogramowania niezbędnego do rozbudowy Infrastruktury Technicznej Zamawiającego obejmującego: - serwery sprzętowe klasy A - 2 sztuki; - serwer sprzętowy klasy B - 1 sztuka; - macierz dyskowa - 1 sztuka; - biblioteka taśmowa – 1 sztuka; - firewall / UTM – 1 sztuka - przełączniki sieciowe – 5 sztuk; - urządzenie do podtrzymania napięcia (UPS) – 1 sztuka - wielofunkcyjne urządzenie szerokoformatowe (A0+) z funkcją skanowania – 1 sztuka; - Zakup, dostawę, instalację i konfigurację niezbędnego oprogramowania koniecznego do uruchomienia dostarczonego sprzętu komputerowego w środowisku Infrastruktury Technicznej Zamawiającego, w tym: - Oprogramowania Systemowego, w tym do wirtualizacji; - Oprogramowania Narzędziowego, w tym do archiwizacji (funkcje „backup / restore”); - Oprogramowania Bazodanowego na potrzeby docelowej rozbudowy Systemu PZGiK; - Opcjonalnie opracowanie Oprogramowania Aplikacyjnego i / lub dostawę Oprogramowania Standardowego, o ile tego rodzaju produkt stanowić będzie przedmiot Oferty Wykonawcy na etapie realizacji „Koncepcji uruchomienia Centrum Przetwarzania Danych (CPD)”, co szczegółowo zostało wyjaśnione oraz określone, jako zakres zobowiązań Wykonawcy w dalszej części tego dokumentu. - Opracowanie dokumentacji technicznej w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia. Dotyczy to takiej dokumentacji jak: Specyfikacja Prac Instalacyjno – Montażowych (SPIM), dokumentacja uruchomieniowa dla administratora, dokumentacja powykonawcza. - Dostawę dokumentacji technicznej producenta danego sprzętu komputerowego oraz oprogramowania, przy czym dokumentacja techniczna musi być dostarczona w języku polskim lub dostarczona w oryginale wraz z tłumaczeniem na język polski. - Uruchomienie poszczególnych dostarczanych urządzeń oraz oprogramowania celem przeprowadzenia testów wewnętrznych, rekomendowanych przez producenta danego sprzętu i oprogramowania dla podstawowej konfiguracji dostarczanego sprzętu i oprogramowania celem potwierdzenia poprawności technicznej, iż nie posiada ono wad fizycznych. - Uruchomienie Centrum Przetwarzanie Danych (CPD) zgodnie z opracowaną przez Wykonawcę na etapie składania Oferty „Koncepcją uruchomienia Centrum Przetwarzanie Danych (CPD)”, gdzie zakres i wymagania dotyczące tego opracowania, a także realizowanych na tej podstawie usług przez Wykonawcę określa Rozdział 6 Opisu Przedmiotu Zamówienia – stanowiącego załącznik nr 1 do Umowy. Przedstawienie pisemnej rekomendacji specjalistycznych szkoleń, jakie w ocenie Wykonawcy są niezbędne celem zapewnienia przez Zamawiającego wymaganej wysokiej sprawności w zarządzania infrastrukturą CPD, w tym, zapewnienia minimalnego, wymaganego przepisami prawa poziomu bezpieczeństwa funkcjonowania infrastruktury CPD, co w szczególności dotyczy procesów świadczenia elektronicznych usług publicznych; Wybrane przez Zamawiającego szkolenia stanowić będą przedmiot udzielenia odrębnego zamówienia publicznego. Szkolenia te muszą zostać zakończone najpóźniej do 15 czerwca 2018 roku. Zapewnienie gwarancji jakości wykonania usługi oraz gwarancji i opieki serwisowej odpowiednio na warunkach producentów danego sprzętu i oprogramowania zgodnie z warunkami SIWZ oraz Ofertą Wykonawcy. Powyższe zobowiązanie zawiera również przeprowadzenie przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego, jednokrotnego przeglądu i rekonfiguracji CPD w okresie trwania Projektu, nie później niż do 15 czerwca 2018 roku. Poza realizacją zadań określonych powyżej, Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia działań w zakresie zarządzania projektem celem eliminacji ryzyka niepowodzenia przedsięwzięcia jakim jest realizacja przedmiotowego zamówienia przez: Zarządzanie projektem w zakresie niezbędnym do prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, w tym zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę Planem Realizacji Zamówienia. Całość zamówienia musi być zrealizowana zgodnie z SIWZ, w tym zgodnie z uzgodnionym przez Strony Planem Realizacji Zamówienia uwzględniającym harmonogram wykonania poszczególnych prac w podziale na etapy, zadania i podzadania, z uwzględnieniem terminów jakie Wykonawca określił w „Koncepcji uruchomienia Centrum Przetwarzania Danych (CPD)”. Wymagany podział realizacji zamówienia na etapy podano poniżej: Etap I - Przygotowanie organizacyjne i techniczne realizacji zamówienia; Etap II – Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania; Etap III – Uruchomienie Centrum Przetwarzania Danych (CPD); Etap IV - Przeprowadzenie Odbioru Końcowego. Ostateczny termin wykonania zamówienia: nie później niż 3 miesiące od daty podpisania umowy z Wykonawcą, z uwzględnieniem następujących terminów liczonych również od daty podpisania umowy: Etap I – nie później niż w ciągu 15 Dni Roboczych; Etap II – nie później niż 40 dni kalendarzowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik numer 1 do umowy, który stanowi integralną część SIWZ. Jeżeli w udostępnionych Wykonawcom dokumentach znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty, nazwy producentów pochodzenie lub źródło albo wskazany szczególny proces który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę są one wyłącznie przykładowymi nazewnictwami i Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów o równoważnych parametrach jakościowych. W przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1 i 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 0/100 groszy). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO O/Wolsztyn Nr 88 1020 4144 0000 6302 0007 2124 z dopiskiem: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania celem rozbudowy infrastruktury teleinformatycznej Starosta Powiatowego w Wolsztynie 3.1. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium. 3.2. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach należy dołączyć do oferty jako kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem. Ponadto do oferty należy dołączyć osobno oryginał tego dokumentu, którego nie należy bindować i zszywać z ofertą. 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Z treści gwarancji, w terminie związania ofertą, winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, po otrzymaniu pierwszego pisemnego żądania przez Zamawiającego. 5. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej w dniu składania ofert. 7. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 9. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadium Wykonawców, Zamawiający przekaże do banku niezwłocznie: 9.1. po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy; 9.2. po unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia; 9.3. gdy upłynął termin związania ofertą; 9.4. na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Wadium składane przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postaci gwarancji/poręczenia musi w swojej treści wymieniać wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych warunków, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1. Wypełniony formularz ofertowy podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 4.1.1. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Wykonawcę. 4.2. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, z pózn. zm.) albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2015 r., poz. 584, ze zm.). 4.3. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy występujący wspólnie wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy PZP, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoby udzielające pełnomocnictwa były upoważnione do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, ze zm.) albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2015 r., poz. 584, ze zm.). 4.4. zał. nr 1a - Formularz techniczno – cenowy sprzętu komputerowego i oprogramowania 4.5. zał. nr 4 - Wykaz osób oddelegowanych do realizacji przedmiotu zamówienia

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach