Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ogłasza przetarg
- Adres: 18-400 Łomża, Akademicka
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 862 155 953, , fax. 862 156 601
- Data zamieszczenia: 2020-10-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
Akademicka 14
18-400 Łomża, woj. podlaskie
tel. 862 155 953, , fax. 862 156 601
REGON: 45120274000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsip.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania biurowego według poniższego podziału: Zadanie 1 - Dostawa sprzętu komputerowego Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, tj. komputerów stacjonarnych w ilości 20 szt. oraz monitorów w ilości 20 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ – zadanie 1. Zadanie 2 – Dostawa oprogramowania biurowego Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania biurowego w ilości 20 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do SIWZ – zadanie 2. 2. W przypadku użycia w SIWZ lub załącznikach odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację zamówienia powinien założyć, że każdemu odniesieniu o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji przetargowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". 3. W przypadku, gdy w SIWZ lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. W takim przypadku Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji przetargowej . 4. Dostarczony przedmiot zamówienia ma być fabrycznie nowy (nie używany), w pełni sprawny i wolny od wad prawnych i fizycznych, odpowiadający standardom jakościowym i technicznym, wynikających z funkcji i przeznaczenia tego przedmiotu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Aktualne pełnomocnictwo określające zakres uprawnień do podejmowania czynności prawnych,podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną (w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik) 3. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (wzór – załącznik nr 7 do Siwz), 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa komputerów i oprogramowania.
Dodano: 2023-06-09 - Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostki Uniwersytetu w Białymstoku na podstawie art. 6a ustawy z dnia 28 października o zmianie niektórych ustaw w związku z przeciwdziałaniem sytuacjom kryzysowym związanym z wystąpieniem COVID-19. Urządzenie ma służyć do sporządzania skanów dokumentów w celu przesyłania ich do pracowników oraz studentów szkoły. Urządzenie jest niezbędne do pracy sekretariatu w czasie pandemii.
Dodano: 2021-05-24 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2021-03-16 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2021-03-15 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2021-03-03 - Sukcesywne dostawy komputerów, monitorów komputerowych, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, akcesoriów komputerowych, oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
Dodano: 2021-01-27 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2020-12-31 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2020-12-29 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2020-12-23 - Sukcesywne dostawy komputerów, monitorów komputerowych, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, akcesoriów komputerowych, oprogramowania na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku.
Dodano: 2020-12-04