Przetargi.pl
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA

Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg

  • Adres: 60-163 Poznań, ul. Sieradzka 29
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8685272 , fax. 0-61 8685660
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wielkopolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego
    ul. Sieradzka 29 29
    60-163 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8685272, fax. 0-61 8685660
    REGON: 63966021000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wodr.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa wojewódzka osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I OPROGRAMOWANIA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia obejmuje zakup i dostawę wraz z rozładunkiem i wniesieniem sprzętu komputerowego oraz standardowego oprogramowania, bezpośrednio do siedziby Zamawiającego w Poznaniu, ul. Sieradzka 29 (III piętro, pokój 408). 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na pięć nw. części: a) CZĘŚĆ A obejmuje: (1) 31 zestawów komputerowych, na które składają się: - stacje robocze (komputery) - 31 szt., - monitory - 31 szt., - klawiatury - 31 szt., - myszki komputerowe - 31 szt., (2) 1 zestaw komputerowy, na który składa się: - stacja robocza (komputer) -1 szt., - monitor -1 szt., - klawiatura -1 szt., - myszka komputerowa -1 szt. b) CZĘŚĆ B obejmująca 3 szt. komputerów przenośnych (notebooki) wraz z myszkami komputerowymi i torbami dedykowanymi dla komputerów przenośnych. c) CZĘŚĆ C obejmuje: (1) pamięci - 42 szt., (2) switche - 2 szt., (3) UPS-y - 34 szt. (32 szt. - 700VA, 2 szt. - 2000VA). d) CZĘŚĆ D obejmuje oprogramowanie Microsoft Office 2007 SB w wersji wielostanowiskowej (korporacyjnej) - 27 szt. licencji. e) CZĘŚĆ E obejmuje oprogramowanie antywirusowe Kaspersky Antyvirus: (1) aktualizacja roczna Workstation - 500 szt. licencji, (2) aktualizacja roczna Server - 2 szt. licencji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302140002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: a) dla części A - 2.100 zł (słownie: dwa_tysiące_sto_złotych); b) dla części B - 240 zł (słownie: dwieście_czterdzieści_złotych); c) dla części C - 460 zł (słownie: czterysta_sześćdziesiąt_złotych); d) dla części D - 1.100 zł (słownie: jeden_tysiąc_sto_złotych); e) dla części E - 310 zł (słownie: trzysta_dziesięć_złotych). 2. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. DzU z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium: a) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: NBP O/Poznań, nr 24 1010 1469 0020 2013 4300 0000, z zalecanym dopiskiem: Wadium dotyczy AGT.210/07/09. b) Zgodnie z umową rachunku bankowego, środki pieniężne - wadia zgromadzone - przechowywane na rachunku bankowym w NBP są nieoprocentowane. c) Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczeń musi zawierać w swojej treści zobowiązanie Gwaranta lub Poręczyciela do wypłaty sumy wadium na żądanie (wystąpienie, wniosek) Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy i w art. 46 ust. 5 ustawy poprzez określenie przypadków zatrzymania wadium (zaleca się wskazanie przepisów ustawy, tj. art. 46 ust. 4a ustawy oraz art. 46 ust. 5 ustawy) lub poprzez wskazanie co najmniej ustawy. d) Gwarancje lub poręczenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Dziale Administracyjno-Gospodarczym i Zastosowań Teleinformatyki, pokój nr 404, III piętro. e) Zamawiający zaleca składanie gwarancji lub poręczenia wniesienia wadium w formie oryginału. f) Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia w zakresie wniesienia wadium tylko w przypadku, gdy do skuteczności obowiązywania - zatrzymania przez Zamawiającego wadium jest niezbędna forma oryginału. W innym przypadku wystarczającym jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. g) Zaleca się, aby Wykonawca podał w ofercie formę w jakiej zostało wniesione wadium oraz datę wniesienia wadium lub złożył wraz z ofertą dowód wniesienia wadium, np. w formie kopii wniesionej gwarancji, poręczenia lub polecenia przelewu (podanie tych informacji jest pożądane, ale nie jest to warunek konieczny). h) W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczeń i sporządzonego w języku obcym, Zamawiający żąda, aby do oferty lub w miejsce wskazane w ppkt d) niniejszego punktu zostało złożone jego tłumaczenie na język polski w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (oryginał nie jest wymagany) przez Wykonawcę. 4. Termin wniesienia wadium a) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. b) W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt 1 u.p.z.p.); b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawia pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 2 u.p.z.p.); c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 u.p.z.p.; e) załączą - określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w pkt. 9 SIWZ - dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 Ustawy, których złożenia wymaga Zamawiający, zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (DzU Nr 188 poz. 1155); f) zaoferują przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami określonymi w SIWZ; g) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia (np. konsorcjum) zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika celem reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; h) Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zobowiązany jest do złożenia dokumentów zgodnie z §2 cytowanego w ppkt e) rozporządzenia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu stosując ocenę zerojedynkową: spełnia nie spełnia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach załączonych do oferty wskazanych w ogłoszeniu oraz wymaganych postanowieniami SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w punkcie 9 SIWZ, do oferty (załącznik 1 do SIWZ) należy załączyć następujące DOKUMENTY w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną, z zachowaniem sposobu reprezentacji i OŚWIADCZENIA - w formie oryginału: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną), b) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., stanowiące załącznik 3 do SIWZ (w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną), c) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 u.p.z.p., stanowiące załącznik 4 do SIWZ (w przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną), d) ponadto Wykonawca: (1) w celu wykazania spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca na podstawie art. 25 u.p.z.p. składa (dotyczy CZĘŚCI A, B i C PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA): - oświadczenie, że oferowany sprzęt komputerowy posiada stosowny certyfikat znak bezpieczeństwa CE, tj. zgodność wyrobu z zasadniczymi wymaganiami bezpieczeństwa określonymi w stosownych 23 dyrektywach (m.in. 73/23/EEC) przez Unię Europejską. Ponadto zgodnie z obowiązującymi w UE przepisami w tej materii oferowany sprzęt komputerowy posiada stosowne logo, numer seryjny jak i numer jednostki certyfikującej, - oświadczenie dotyczące głośności jednostki centralnej mierzonej zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazanej zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie jałowym (IDLE) wynosząca maksymalnie 22 dB, - oświadczenie, że oferowane monitory ekranowe spełniają Normy jakościowe: TCO 99 lub TCO 2003, ISO-13406-2, (2) składa dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego - w przypadku, gdy Wykonawcy składają wspólną ofertę, (3) składa stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, (4) składa wypełnione - dla wybranej(wybranych części przedmiotu zamówienia - zestawienie cenowe (specyfikacja rzeczowo-cenowa), załącznik 4 do SIWZ. 2) Postanowienia dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: a) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w punkcie 1)a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Dokumenty, mogą być składane w formie: a) oryginału lub b) kopii poświadczonej ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM przez Wykonawcę. Poświadczenie za zgodność z oryginałem powinno mieć miejsce na każdej stronie dokumentu zawierającej treść. Powyższy zapis w ppkt b) nie dotyczy pełnomocnictwa, które składa się w oryginale lub w kopii poświadczonej przez notariusza. 4) Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 1 lit. a) , jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność ze stanem faktycznym przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą składania ofert. W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w ww. dokumentach, Wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty dokumenty będące podstawa tychże zmian (uchwała wspólników, prawomocny wyrok sadowy). 5) Dopuszcza się używanie w oświadczeniach, ofercie oraz innych dokumentach określeń obcojęzycznych w zakresie określonym w art. 11 ustawy z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (DzU Nr 90, poz. 999, ze zm.). 6) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym - jak wyżej - przez Wykonawcę. Zamawiający będzie żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości. 7) Jeżeli termin składania ofert ulegnie przesunięciu, wówczas dokumenty, które do tego czasu utraciły swą ważność winny zostać uaktualnione. 8) Pożądane przez Zamawiającego jest złożenie w ofercie spisu treści.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wodr.poznan.pl/ ; http://www.pobierz.wodr.poznan.pl/pliki/bip/wstepne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach