Przetargi.pl
Dostawa sprzętu informatycznego do prowadzenia operatów ewidencji gruntów.

Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koninie ogłasza przetarg

  • Adres: 62-500 Konin, ul. Benesza 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 218 66 00 , fax. 63 218 66 22
  • Data zamieszczenia: 2015-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Koninie
    ul. Benesza 1 1
    62-500 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 63 218 66 00, fax. 63 218 66 22
    REGON: 30161284200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu informatycznego do prowadzenia operatów ewidencji gruntów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzętu informatycznego do prowadzenia operatów ewidencji gruntów. Przedmiot zamówienia obejmuje 2 części: Część I - sprzęt komputerowy: zewnętrzna macierz dyskowa 1 szt. ; zestawy komputerowe 8 szt. (komputer stacjonarny, monitor, zasilacz awaryjny wraz zainstalowanym systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym) ; komplet dysków do macierzy dyskowej - 1 szt. Część II- urządzenia wielofunkcyjne: laserowe urządzenie wielofunkcyjnego A3+ z podajnikiem RADF - 1 szt.; urządzenie wielofunkcyjne A0+ - 1 szt.; laserowe urządzenie wielofunkcyjne A3- 1 szt. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych: Wykonawca może złożyć ofertę na całość przedmiotu zamówienia ( część I i część II) lub na wybraną część . Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej dla każdej części zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302140002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: BRAK

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://podgk.bip.eur.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach