Gmina Lubsza ogłasza przetarg
- Adres: 49-313 Lubsza, Brzeska
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 411 86 30 , fax. 774 118 630
- Data zamieszczenia: 2020-12-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubsza
Brzeska 16
49-313 Lubsza, woj. opolskie
tel. 77 411 86 30, fax. 774 118 630
REGON: ---00000000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu Ścieżka do sukcesu - rozwój kompetencji uczniów z gminy Lubsza - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego w ramach projektu pt. „Ścieżka do sukcesu- rozwój kompetencji uczniów z Gminy Lubsza” realizowanego w ramach RPO Województwa Opolskiego, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Dostawa obejmuje następujący asortyment: 1.Laptop z oprogramowaniem biurowym szt.12 2.Słuchawki z mikrofonem szt.16 3.Kamera web ePTZ szt.2 4.Myszka bezprzewodowa szt.16 5.Pendrive, elektroniczny nośnik pamięci szt.16 6.Głośniki multimedialne szt.1 7.Laptop z oprogramowaniem biurowym szt.12 8.Słuchawki z mikrofonem szt.12 9.(I) Tablica interaktywna (II) z projektorem krótkoogniskowym szt.1 10.Myszka bezprzewodowa szt.12 11.Pendrive, elektroniczny nośnik pamięci szt.8 12.Laptop z oprogramowaniem biurowym szt.12 13.Słuchawki z mikrofonem szt.12 14.Tablica interaktywna z projektorem krótkoogniskowym szt.1 15.Myszka bezprzewodowa szt.12 16.Pendrive, elektroniczny nośnik pamięci szt.8 Miejsce dostawy: Pozycja 1- 6, Szkoła Podstawowa Lubsza, Pozycja 7- 11, Szkoła Podstawowa Czepielowice, Pozycja 12- 16, Szkoła Podstawowa Mąkoszyce. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę (dowóz, wniesienie) asortymentu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiot dostawy ma być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, wprowadzony do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sprawny technicznie - w oryginalnych nienaruszonych opakowaniach. Dostarczany Sprzęt będzie posiadał wymagane deklaracje CE lub równoważne oraz instrukcje obsługi w języku polskim dostępne przez cały okres realizacji umowy on-line na stronie producenta lub Wykonawcy lub na płycie CD/DVD. Wszystkie materiały powinny być nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, być sprawna i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania. Dostarczone artykuły muszą być odpowiednio zapakowane, aby zapobiec uszkodzeniu w czasie dostawy. Zamawiający wymaga, aby instrukcje do zamawianych towarów były w języku polskim. Wykonawca obowiązany jest przekazać zamawiającemu licencję jak również wszelkie prawa na dostarczone programy multimedialne, wystawione na rzecz zamawiającego. Wykonawca dostarczy wszystkie programy w polskiej wersji językowej, wraz z dokumentacją w języku polskim. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć we własnym zakresie i na własny koszt przedmiot zamówienia pod adresy wskazane przez Zamawiającego (szkoły z terenu Gminy Lubsza biorące udział w projekcie) w godzinach 8.00-15.00. Wykonawca odpowiada za dostarczony asortyment w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca jest odpowiedzialny względem Zamawiającego za wady przedmiotu zamówienia zmniejszające jego wartość lub użyteczność i w przypadku poniesienia z tego powodu strat, Wykonawca zobowiązuje się do ich pokrycia. W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty: - są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy zamawiającego lub - nie spełniają wymagań zamawiającego określonych w załączniku opz lub - dostarczone produkty nie odpowiadają pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. W przypadku stwierdzenia ww. okoliczności w trakcie trwania czynności odbiorowych Zamawiający ma prawo odmówić odbioru takiego wyposażenia, a Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za jego przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Zamawiający wymaga udzielenia minimalnego okres gwarancji i rękojmi dla przedmiotu zamówienia - 24 miesiące od dnia odbioru dostawy. Okres ten może zostać przez Wykonawcę wydłużony na zasadach określonych w niniejszej SIWZ i stanowi kryterium oceny ofert. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. Wykonawca zobowiązany jest w takim przypadku wykazać, że dostarczane przez niego artykuły spełniają wymagania określone przez zamawiającego, w związku z czym musi złożyć z ofertą szczegółową specyfikację oferowanego asortymentu celem potwierdzenia zgodności z niniejszą specyfikacją, tak aby Zamawiający mógł stwierdzić czy przedmiot dostawy jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia i spełnia kategorie równoważności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie zostały określone
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W zakresie potwierdzenia, ze oferowane dostawy spełniają wymagania postawione w SIWZ: - opisu oferowanego sprzętu komputerowego i multimedialnego pod kątem spełniania wymogów postawionych w Załączniku Nr 6 do SIWZ. Wykonawca wypełnia i podpisuje Załącznik Nr 6 do SIWZ opisując każdy z parametrów (właściwości) oferowanego sprzętu komputerowego i multimedialnego, które wyspecyfikował Zamawiający, a także określa producenta oraz model oferowanego sprzętu oferowanego przez Wykonawcę z zgodnie wymaganiami Zamawiającego postawionymi w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla zespołu zarządzającego”
Dodano: 2023-10-02 - „Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla zespołu zarządzającego”
Dodano: 2023-09-19 - Dostawa notebooków dla jednostek Politechniki Opolskiej
Dodano: 2023-06-16 - Zakup i dostawa nowego sprzętu komputerowego wraz z niezbędnym oprogramowaniem, w ramach projektu grantowego: Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR
Dodano: 2022-12-08 - Zakup i dostawa laptopów wraz z oprogramowaniem w ramach programu „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
Dodano: 2022-11-07 - Zakup i dostawa komputerów przenośnych - laptopów oraz zestawów komputerowych stacjonarnych w ramach projektu grantowego „Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
Dodano: 2022-09-13 - Dostawa fabrycznie nowych komputerów przenośnych dla Gminy Jemielnica w ramach projektu grantowego: Wsparcie dzieci rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR
Dodano: 2022-08-30 - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego w ramach programu Wsparcie dzieci z rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR
Dodano: 2022-08-12 - Dostawa fabrycznie nowych komputerów przenośnych dla Gminy Jemielnica w ramach projektu grantowego: Wsparcie dzieci rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR.
Dodano: 2022-08-02 - Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu „Granty PPGR – Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”
Dodano: