Pomorski Zespół Parków Krajobrazowych ogłasza przetarg
- Adres: 76200 Słupsk, ul. Poniatowskiego
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 842 98 29 , fax. 59 842 98 29
- Data zamieszczenia: 2018-06-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pomorski Zespół Parków Krajobrazowych
ul. Poniatowskiego
76200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 59 842 98 29, fax. 59 842 98 29
REGON: 22103768000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pomorskieparki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO I MULTIMEDIALNEGO DLA POMORSKIEGO ZESPOŁU PARKOW KRAJOBRAZOWYCH W SŁUPSKU - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Pomorskiego Zespołu Parków Krajobrazowych w Słupsku w podziale na 2 części tj. 1) Część 1 – Sprzęt komputerowy i oprogramowanie, 2) Część 2 – Sprzęt multimedialny, Uwaga: Oferta powinna obejmować całość przedmiotu zamówienia w danej części. 2. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć do następujących lokalizacji: 1) Nadmorski Park Krajobrazowy ul. Merkleina 1, 84-120 Władysławowo, w dalszej części nazywany NPK; 2) Park Krajobrazowy "Dolina Słupi" ul. Poniatowskiego 4a, 76-200 Słupsk, w dalszej części nazywany PKDS; 3) Trójmiejski Park Krajobrazowy oraz Centrum Informacji i Edukacji Ekologicznej ul. Polanki 51, 80-308 Gdańsk, w dalszej części nazywane TPK/CIEE 4) Zaborski Park Krajobrazowy ul. Turystyczna 10, 89-606 Charzykowy, w dalszej części nazywane ZPK. 3. Na przedmiot zamówienia składa się: 1) transport, rozładunek i wniesienie sprzętu do pomieszczeń w lokalizacjach wskazanych w ust. 2 - zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 7 do SIWZ/Załączniku nr 1 do Umowy, 2) montaż i ustawienie sprzętu wg. wskazań Zamawiającego w miejscu ich dostarczenia a także uruchomienie, przeszkolenie – zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 7 do SIWZ/ Załączniku nr 1 do Umowy, 3) Udzielenie gwarancji na przedmiot umowy przez Wykonawcę osobiście lub poprzez producenta oferowanego Sprzętu/Oprogramowania, na okres minimum 24 miesięcy licząc od daty podpisania protokołu odbioru. Uwaga: okres gwarancji podlega ocenie w ramach kryteriów oceny ofert. 4) Zapewnienie Zamawiającemu licencji na oferowane programy komputerowe, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w załączniku nr 7 do SIWZ/Załączniku nr 1 do Umowy, (zwane dalej łącznie Oprogramowaniem). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 7 do SIWZ/Załączniku nr 1 do Umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32322000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: - dla części nr 1: 1.000 zł (słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych); - dla części nr 2: 2.500 zł (słownie: dwa tysiące pięćset 00/100 złotych) 2. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018, poz. 110). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej lub poręczeń o których mowa w ust. 2 SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp) dokument wadialny winien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej następujące elementy: 1) wskazanie Wykonawcy, czyli zleceniodawcy gwarancji/poręczenia; 2) wskazanie Zamawiającego czyli beneficjenta gwarancji, tj.: Województwo Pomorskie – Pomorski Zespół Parków Krajobrazowych w Słupsku ul. Poniatowskiego 4A 76-200 Słupsk 3) wskazanie Gwaranta (banku, instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji lub instytucji poręczeniowej) oraz wskazanie ich siedzib, 4) dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia dokumentu wadialnego tj. „Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Pomorskiego Zespołu Parków Krajobrazowych w Słupsku”, oraz wskazanie części tj. część 1 i/lub 2. 5) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona dokumentem wadialnym, 6) wskazanie sumy gwarancyjnej, 7) określenie terminu ważności gwarancji/poręczenia, 8) zobowiązanie gwaranta do: „nieodwołalnej i bezwarunkowej zapłaty pełnej sumy wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszły okoliczności wskazane w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy Pzp”. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Bank PKO BP SA 66 1020 1811 0000 0202 0312 5499 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w przetargu nieograniczonym pn. „Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Pomorskiego Zespołu Parków Krajobrazowych w Słupsku” Część nr………. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 6. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 – 5 SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp) wykonawca składa wraz z ofertą. 7. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) z dnia wystawienia dokumentu wadialnego. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wystawieniem dokumentu wadialnego.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Formularz ofertowy wypełniony stosowanie do wymagań zawartych w jego treści i oferowanej części. 3. Dokumenty z których wynika umocowanie do podpisania oferty oraz wszelkich dokumentów/oświadczeń składanych wraz z ofertą (w przypadku pełnomocnictw - oryginał lub poświadczona notarialnie kopia) chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570), a Wykonawca wskazał w ofercie odpowiedni adres internetowy na którym Zamawiający może pobrać dokument. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności ww. dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera je samodzielnie. W przypadku braku podania w ofercie ww. adresu, Zamawiający może pobrać ww. dokumenty w formie elektronicznej, o ile te są dostępne w ogólnodostępnych i bezpłatnych bazach danych. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z treści zobowiązania potwierdzającego udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 6. Zamawiający oceni czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zasoby pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 (rozdział V ust. 2 pkt. 2-11 SIWZ).7. Dokument potwierdzający wniesienia wadium zgodnie z sekcją IV.1.2) Ogłoszenia. 8. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, których mowa w sekcji III.3. Ogłoszenia. 9. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w sekcji III.3 Ogłoszenia, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu multimedialnego dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2024-03-19 - Dostawa sprzętu elektronicznego i urządzeń interaktywnych na wyposażenie poddasza w budynku nr 3
Dodano: 2024-02-21 - Dostawa sprzętu multimedialnego dla Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2023-12-22 - DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO WRAZ Z INSTALACJĄ I URUCHOMIENIEM DLA WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA I EKONOMII POLITECHNIKI GDAŃSKIEJ ORAZ ZE SZKOLENIEM UŻYTKOWNIKÓW
Dodano: 2023-12-21 - MiniPAKT - Gminna Pracownia Komputerowa
Dodano: 2023-12-07 - Dostawa multimedialnych pomocy naukowych do przedszkola miejskiego w Skórczu, w ramach projektu pt. „Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Mieście Skórcz” (II postępowanie) w podziale na części.
Dodano: 2022-12-07 - Dostawa systemu konferencyjnego z automatycznym śledzeniem obrazu rozmówcy do sali nr 155 Gmach Główny (sala Rady Wydziału) wraz z montażem, uruchomieniem oraz przeprowadzeniem szkolenia użytkowników na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska.
Dodano: 2021-06-02 - Dostawa urządzeń i akcesoriów multimedialnych, tabletów graficznych, dysków zewnętrznych w trzech częściach, dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2021-01-29 - DOSTAWA SPRZĘTU MULTIMEDIALNEGO I UTM
Dodano: 2020-10-01 - Dostawa urzadzeń multimedialnych dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2020-09-18