Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego w ramach systemów wspomagających zarządzanie i monitorowanie dla Jednostki Realizującej Projekt -Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Buczkowice.

Urząd Gminy Buczkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43-374 Buczkowice, ul. Lipowska 730
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 4990066 w. 15, 39 , fax. 033 4990066
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Buczkowice
    ul. Lipowska 730 730
    43-374 Buczkowice, woj. śląskie
    tel. 033 4990066 w. 15, 39, fax. 033 4990066
    REGON: 00239307300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina.buczkowice.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i biurowego w ramach systemów wspomagających zarządzanie i monitorowanie dla Jednostki Realizującej Projekt -Budowa kanalizacji sanitarnej w Gminie Buczkowice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZESTAW 1 - 4 szt.: 1. Płyta główna: Raid 1, Grafika zintegrowana, DVI, Karta sieciowa, USB, AUDIO. 2. Procesor: 2 rdzenie, 2048-3072 KB pamięci podręcznej L2. 3. Pamięć: Nie mniej niż 2GB RAM, nie więcej niż 3 GB, tryb dwukanałowy. 4. Dyski: 2 x HDD (Raid 1), nie mniej niż 160 GB, nie mniej niż 8 MB Cashe, 7400 obr/min. 5. Nagrywarka DVDRW. 6. Klawiatura przewodowa, standard, profil niski, z podstawką pod nadgarstki, połączenie USB. 7. Mysz przewodowa optyczna/laserowa nie mniej niż 800 dpi, połączenie USB. 8. Obudowa stojąca ATX, panel przedni USB, Słuchawki, Mic. 9. Zasilacz PFC, AFC. 10. Monitor 22cale, proporcje 16:10, DVI, norma ENERGY STAR. 11. UPS. 12. Czytnik kart. 13. Listwa zasilająca. 14. System operacyjny: Windows Vista 32-bit SP1 upgrade do Windows 7 32-bit. 15. Pakiet biurowy MS OFFICE PRO 2007 OEM + nośnik instalacyjny. 16. Microsoft Project 2007 OEM (1 licencja). ZESTAW 2 - 1 SZT.: 1. Płyta główna: Raid 1, Karta sieciowa, USB, AUDIO, PCI-Express. 2. Procesor: 4 rdzenie, nie mniej niż 6144 KB pamięci podręcznej L3. 3. Pamięć: 3 GB, tryb trójkanałowy. 4. Karta graficzna z przeznaczeniem do pracy w aplikacjach graficznych, PCI-Express. 5. Dyski: 2 x HDD (Raid1) nie mniej niż 320 GB, nie mniej niż 16MB Cashe, 7400 obr/min. 6. Nagrywarka DVDRW. 7. Klawiatura przewodowa, standard, profil niski, z podstawką pod nadgarstki, połączenie USB. 8. Mysz przewodowa optyczna/laserowa nie mniej niż 800 dpi, połączenie USB. 9. Obudowa stojąca ATX, panel przedni USB, Słuchawki, Mic. 10. Zasilacz PFC, AFC. 11. Monitor 22cale, proporcje 16:10, DVI, norma ENERGY STAR. 12. UPS. 13. Czytnik kart. 14. Listwa zasilająca. 15. System operacyjny: Windows Vista 32-bit SP1 upgrade do Windows 7 32-bit. 16. Pakiet biurowy MS OFFICE PRO 2007 OEM + nośnik instalacyjny. 17. AUTOCAD 2009 pełna wersja. 18. Microsoft Project 2007 OEM. Urządzenie laserowe wielofunkcyjne: 1. Rozmiar kopii: A3-A6R. 2. Prędkość kopiowania nie mniej niż 20 kopii na minutę. 3. Rozdzielczość kopiowania nie mniej niż 600x600 dpi. 4. Drukowanie kolorowe. 5. Fax. 6. Skaner. 7. Ciągłe kopiowanie 1-999 kopii. 8. Zoom 25-400%. 9. Podawanie papieru: - 1 kaseta A3 - 1 kaseta A4 - podajnik ręczny 10. Dupleks. 11. Średnie obciążenie miesięczne 10.000 kopii. Drukarka laserowa kolorowa - 1 szt. 1. Rozmiar kopii: A4. 2. Prędkość kopiowania nie mniej niż 16 stron na minutę. 3. Rozdzielczość kopiowania nie mniej niż 600x600 dpi. 4. Średnie obciążenie miesięczne 1.000 kopii. Drukarka laserowa - 1 szt. 1. Rozmiar kopii: A4. 2. Prędkość kopiowania nie mniej niż 16 stron na minutę. 3. Rozdzielczość kopiowania nie mniej niż 600x600 dpi. 4. Średnie obciążenie miesięczne 1.000 kopii. Telefon - 5 szt.: 1. Wyświetlacz. 2. Wyświetlanie numeru przychodzącego. 3. Długi czas rozmów. 4. Książka telefoniczna. 5. Powtarzanie ostatnio wybieranego numeru. 6. Telefonu muszą współpracować z centralą telefoniczną PLATAN Alfa plus Aparat cyfrowy: 1. Szerokokątny obiektyw nie mniej niż z 20-krotnym zbliżeniem. 2. Optyczny stabilizator obrazu. 3. Matryca o rozdzielczości nie mniej niż 10 megapikseli. 4. Szybkie fotografowanie w trybie ciągłym w pełnej rozdzielczości. 5. Technologia wykrywania twarzy. 6. Eliminowanie rozmycia obrazu. 7. Duży wyświetlacz LCD. 8. Optymalny kontrast. Przenośna pamięć zewnętrzna (pendrive) - 5 szt. minimum 2 GB
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być przedmiotowe oświadczenie złożone (podpisane) przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oświadczenie złożone (podpisane) przez wszystkich uczestników ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia). c) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) t.j. wykonać w okresie ostatnich 3 lat , przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną dostawę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia . W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych dostaw sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie 2)znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być przedmiotowe oświadczenie złożone (podpisane) przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oświadczenie złożone (podpisane) przez wszystkich uczestników ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia). c) wykaz wykonanych dostaw sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gmina.buczkowice.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach