Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego w ramach realizacji projektu pn. „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”

Powiat Jarociński ogłasza przetarg

  • Adres: 63-200 Jarocin, al. Niepodległości 10-12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 472 920 , fax. 627 473 337
  • Data zamieszczenia: 2020-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Jarociński
    al. Niepodległości 10-12
    63-200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 627 472 920, fax. 627 473 337
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-jarocinski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego w ramach realizacji projektu pn. „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i audiowizualnego w ramach realizacji projektu pn. „Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014-2020, w ramach Działania 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Określone w Załączniku nr 1 do SIWZ wymagania są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie sprzętu o lepszych parametrach. Ewentualne zastosowanie w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) słów określających znaki towarowe, patenty, pochodzenie towarów i wskazanie nazw firm, producentów, dystrybutorów, nazw własnych zamawianego asortymentu służy tylko i wyłącznie określeniu parametrów i funkcji zamawianych produktów, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, produktów równoważnych nie gorszych (pod względem posiadanych parametrów funkcjonalnych, jakościowych, technicznych i użytkowych) od ewentualnie opisanych przez Zamawiającego za pomocą słów określających znaki towarowe, patenty, pochodzenie towarów i opisanych za pomocą nazw firm, producentów, dystrybutorów, nazw własnych zamawianego asortymentu pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry użytkowe, techniczne i jakościowe i funkcjonalne, co najmniej takie same jak produkty opisane za pomocą słów określających znaki towarowe, patenty, pochodzenie towarów i opisanych za pomocą nazw firm, producentów, dystrybutorów, nazw własnych zamawianego asortymentu. Ilekroć w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach użytkowych, technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć opis parametrów techniczno-jakościowych pozwalający jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty. Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, oryginalnie zapakowany, w pełni sprawny technicznie, nie noszący znamion użytkowania oraz musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku. 4) Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na adres: Starostwo Powiatowe w Jarocinie, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin wraz z dokumentami wymienionymi w rozdziale III w pkt 6.3) SIWZ oraz niezbędną dokumentacją w języku polskim, instrukcjami obsługi, wskazaniami co do warunków eksploatacji, warunkami gwarancji i kartami gwarancyjnymi. 5) Przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na własny koszt, łącznie z opakowaniem, transportem, rozładunkiem oraz ubezpieczeniem do miejsca przeznaczenia, którym jest Starostwo Powiatowe w Jarocinie, Al. Niepodległości 10, 63-200 Jarocin. 6) Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi nie później niż w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury po zatwierdzeniu protokołu odbioru przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299 t.j.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, 2) wypełniony formularz cenowy stanowiący Załącznik nr 2a do SIWZ, 3) oświadczenia wymienione w rozdziale VIII pkt 1.1) SIWZ z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3.1. i 3.2. do SIWZ, 4) pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale XII pkt 3 i 4 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach