Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego, fotograficznego, biurowego, multimedialnego w związku z realizacją projektu pt. „Wiedza i umiejętności kapitałem naszej przyszłości” nr RPDS.10.02.02-02-0023/18

Gmina Jelcz-Laskowice ogłasza przetarg

  • Adres: 55-230 Jelcz-Laskowice, W.Witosa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3817122, 3817145 , fax. 7 131 817 111
  • Data zamieszczenia: 2020-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jelcz-Laskowice
    W.Witosa 24
    55-230 Jelcz-Laskowice, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3817122, 3817145, fax. 7 131 817 111
    REGON: 93193488000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.jelcz-laskowice.finn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego, fotograficznego, biurowego, multimedialnego w związku z realizacją projektu pt. „Wiedza i umiejętności kapitałem naszej przyszłości” nr RPDS.10.02.02-02-0023/18
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, fotograficznego, biurowego oraz multimedialnego w związku z realizacją projektu pt. „Wiedza i umiejętności kapitałem naszej przyszłości” nr RPDS.10.02.02-02-0023/18 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Szczegółowe wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia zostały określone w „Opisie przedmiotu zamówienia”, (dalej jako OPZ), który stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację dwóch zadań (części): Część 1 – dostawa sprzętu komputerowego, fotograficznego, biurowego; Część 2 – dostawa sprzętu multimedialnego tj. m. in. tablice, rzutniki multimedialne, projektory. Część 1 – dostawa sprzętu komputerowego, fotograficznego, biurowego wg wymagań opisanych w Załączniku nr 1- OPZ. Wymienione w opisie produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą być wolne od obciążeń prawami osób trzecich. Dostarczony sprzęt musi zawierać wszystkie elementy niezbędne do funkcjonowania, uruchomienia i montażu, ponadto elementy w ramach zestawów muszą być ze sobą kompatybilne. Oprogramowanie musi mieć możliwość darmowych aktualizacji i poprawek bezpieczeństwa. Dostarczone wyposażenie musi być zgodne z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje, itp. Zamawiający dopuszcza, aby oferta zawierała różne modele sprzętu, jednakże spełniające wymogi minimalne, określone w Załączniku nr 1 - OPZ. Wskazane w załączniku nr 1 - OPZ parametry techniczne są minimalnymi parametrami technicznymi, wykonawca może zaproponować sprzęt o równoważnych parametrach lub wyższych. W przypadku, gdy użyto nazw własnych, znaków towarowych itp. dla opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o porównywalnych parametrach technicznych lub wyższych. Użycie przez Zamawiającego nazw własnych, znaków towarowych, itp. ma na celu określenie rodzaju i klasy materiału oraz służy ustaleniu jego standardu, właściwości i minimalnych parametrów technicznych. Przyjmuje się, że takiemu wskazaniu, każdorazowo towarzyszy dopuszczenie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy PZP). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy również sprzętu wyższej klasy), składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia. Oprogramowanie musi być oryginalne, w polskiej wersji językowej, nowe, nieużywane, nigdy wcześnie nieaktywowane. System operacyjny jest zainstalowany fabrycznie. Oprogramowanie musi posiadać wszelkie niezbędne, wymagane oznakowania, potwierdzające jego oryginalność, autentyczność. Część 2– dostawa sprzętu multimedialnego tj. m. in. tablice, rzutniki multimedialne, projektory, wg wymagań opisanych w Załączniku nr 1 - OPZ. Wymienione w opisie produkty muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz muszą być wolne od obciążeń prawami osób trzecich. Dostarczony sprzęt musi zawierać wszystkie elementy niezbędne do funkcjonowania, uruchomienia i montażu, ponadto elementy w ramach zestawów muszą być ze sobą kompatybilne. Oprogramowanie musi mieć możliwość darmowych aktualizacji i poprawek bezpieczeństwa. Dostarczone wyposażenie musi być zgodne z obowiązującymi normami i posiadać wymagane atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, świadectwa bezpieczeństwa, homologacje, licencje, itp. Zamawiający dopuszcza, aby oferta zawierała różne modele sprzętu, jednakże spełniające wymogi minimalne, określone w Załączniku nr 1 - OPZ. W przypadku, gdy użyto nazw własnych, znaków towarowych itp. dla opisu przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o porównywalnych parametrach lub wyższych. Użycie przez Zamawiającego nazw własnych, znaków towarowych, itp. ma na celu określenie rodzaju i klasy materiału oraz służy ustaleniu jego standardu, właściwości i minimalnych parametrów technicznych. Przyjmuje się, że takiemu wskazaniu, każdorazowo towarzyszy dopuszczenie rozwiązań równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy PZP). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, który złoży ofertę na produkty równoważne musi do oferty załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. W przypadku złożenia oferty równoważnej (dotyczy również sprzętu wyższej klasy), składający ofertę ma obowiązek wykazania zgodności produktów poprzez porównanie parametrów oferowanych produktów z parametrami przedmiotu zamówienia. Oprogramowanie musi być oryginalne, w polskiej wersji językowej, nowe, nieużywane, nigdy wcześnie nieaktywowane. System operacyjny jest zainstalowany fabrycznie. Oprogramowanie musi posiadać wszelkie niezbędne, wymagane oznakowania, potwierdzające jego oryginalność, autentyczność. Przedmiot zamówienia będzie dostarczony do siedzib Szkół - realizatorów/odbiorców: –Publiczna Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Minkowicach Oławskich ul. Kościelna 20; Minkowice Oławskie, 55-220 Jelcz-Laskowice, –Publiczna Szkoła Podstawowa im. Maratończyków Polskich w Miłoszycach, ul. Główna 24; Miłoszyce, 55-220 Jelcz-Laskowice, –Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1 w Jelczu-Laskowicach, ul. Świętochowskiego 1; 55-220 Jelcz-Laskowice, –Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2 im. M. Skłodowskiej-Curie, Al. Młodych 1; 55-220 Jelcz – Laskowice, –Publiczna Szkoła Podstawowa nr 3 im. B. Prusa, ul. B. Prusa 2, 55-220 Jelcz-Laskowice.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium wyłącznie na Część 1 w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). Na Część 2 wadium nie jest wymagane. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu, sposób przekazania: na rachunek Zamawiającego BS Oława Oddz. Jelcz-Laskowice, nr: 39 9585 0007 0020 0209 7563 0002 z dopiskiem na przelewie: „Wadium część 1 - sprzęt komputerowy" przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego - lub w jednej lub kilku z poniżej podanych form: 1) w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, 2) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 3) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.). Sposób przekazania: oryginał włożyć do koperty wraz z ofertą. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Oferta wykonawcy dla Części 1, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, wraz z wypełnionymi kalkulacjami ofertowymi, odpowiednio: dla Części 1 -Załącznik 3a do SIWZ, dla Części 2 -Załącznik 3b do SIWZ; pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej; pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej (jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia); oświadczenia wymienione w pkt. 6.1.1 - 6.1.5 SIWZ; dowód wpłaty wadium dla Części nr 1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach