Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego, dostawa i wdrożenie Firewall’a głównego, dostawa osprzętu do filmowania materiałów infomacyjno – promocyjnych, zakup abonamentu do symulacji biznesowych oraz zaprojektowanie i wykonanie pamięci przenośnych oraz przenośnych ładowarek z logo projektu

Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-211 Kielce, ul. Wrzosowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 200 12 00 , fax. 41 200 12 10
  • Data zamieszczenia: 2020-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kielecki - Starostwo Powiatowe w Kielcach
    ul. Wrzosowa 44
    25-211 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 200 12 00, fax. 41 200 12 10
    REGON: 29100937200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.kielce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego, dostawa i wdrożenie Firewall’a głównego, dostawa osprzętu do filmowania materiałów infomacyjno – promocyjnych, zakup abonamentu do symulacji biznesowych oraz zaprojektowanie i wykonanie pamięci przenośnych oraz przenośnych ładowarek z logo projektu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu komputerowego, dostawa i wdrożenie Firewall’a głównego, dostawa osprzętu do filmowania materiałów infomacyjno – promocyjnych, zakup abonamentu do symulacji biznesowych oraz zaprojektowanie i wykonanie pamięci przenośnych oraz przenośnych ładowarek z logo projektu” 2. Przedmiot zamówienia podzielono na VI części, z których każda stanowi osobne zadanie: 1) Zadanie I obejmuje dostawę sprzętu komputerowego. 2) Zadanie II obejmuje dostawę i wdrożenie Firewall’a głównego. 3) Zadanie III obejmuje dostawę osprzętu do filowania materiałów informacyjno – promocyjnych. 4) Zadanie IV obejmuje dostawę statywów do mikrofonu typu żuraw oraz stołowy. 5) Zadanie V obejmuje dostawę abonamentu do symulacji biznesowych w ramach projektu pn. „Kształcenie zawodowe gwarancją rozwoju Powiatu Kieleckiego”, realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej 8. Rozwój edukacji i aktywne społeczeństwo Poddziałania 8.5.1 Podniesienie jakości kształcenia zawodowego oraz wsparcie na rzecz tworzenia i rozwoju CKZiU, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, dla następujących szkół/placówek oświatowych: • Powiatowego Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Podzamczu: symulacja biznesowa dla zawodu kucharz, • Powiatowego Zespołu Szkół w Chęcinach: symulacja biznesowa dla zawodu technik informatyk. 6) Zadanie VI obejmuje zaprojektowanie i wykonanie pamięci przenośnej oraz przenośnych ładowarek z logo w ramach projektu pn. "Shaping of the European citizenship in the post-totalitarian societies. Reflections after 15 years of EU enlargement." Akronim: shareEU, o nr: 609162-CITIZ-1-2019-1-PL-CITIZ-REMEM, realizowane w ramach programu Europa dla obywateli (Europe for Citizens). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono:  dla zadania I dostawa sprzętu - w Załączniku Nr 1a do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ),  dla zadania II dostawa i wdrożenie Firewall’a głównego - w Załączniku Nr 1b do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).  dla zadania III dostawa osprzętu do filmowania materiałów informacyjno – promocyjnych - w Załączniku Nr 1c do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).  dla zadania IV dostawa statywów do mikrofonu typu żuraw oraz stołowy - w Załączniku Nr 1d do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).  dla zadania V dostawa abonamentu do symulacji biznesowych - w Załączniku Nr 1e do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).  dla zadania VI wykonanie wraz z dostawą pendrive oraz power banków z logo - w Załączniku Nr 1f do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia (OPZ). 3. Oferowany przedmiot zamówienia w dniu sporządzenia oferty nie może być przewidziany przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. 4. Zamawiający zastrzega, że dostarczony przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie Polski oraz posiadać stosowne certyfikaty i atesty, aprobaty techniczne dopuszczające do użytkowania zgodnie z przeznaczeniem, któremu ma służyć, musi posiadać w zależności od wymogów zawartych w OPZ: dokumenty gwarancyjne, instrukcję obsługi i konserwacji dla każdej właściwej jednostki dostarczonego sprzętu, deklaracje zgodności wbudowanych materiałów, świadectwa bezpieczeństwa itp. oraz inne niezbędne dokumenty ujęte w OPZ. Wszystkie dokumenty załączone do dostarczonego przedmiotu zamówienia muszą być sporządzone w języku polskim w formie drukowanej. Zgodnie z art. 9 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza przedstawienie certyfikatów, kart katalogowych w języku powszechnie przyjętym w handlu międzynarodowym, jeżeli nie są dostępne w języku polskim. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w zakresie zadania od I do VI zorganizowanym przez siebie transportem, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami, na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe podczas załadunku, transportu oraz rozładunku. 6. Przedmiot zamówienia stosownie do zadania, musi zostać dostarczony wraz z instrukcjami obsługi, ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności, wszelkim osprzętem (złączkami, przewodami, sterownikami, okablowaniem oraz towarzyszącym oprogramowaniem) niezbędnym do właściwego montażu urządzeń, uruchomienia i prawidłowego korzystania z dostarczonego asortymentu (uzyskania pełnej funkcjonalności wskazanej w specyfikacji technicznej). 7. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z parametrami techniczno-użytkowymi, określonymi szczegółowo w OPZ dla poszczególnego Zadania. Nieposiadanie przez zaoferowany przedmiot zamówienia jakiegokolwiek parametru daje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty. 8. W przypadku, gdy w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ Zamawiający wskazał nazwy własne technologii, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów, Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane w SIWZ nazwy własne technologii, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty zostały użyte jedynie przykładowo i mają na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów, urządzeń i rozwiązań. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od wskazanych przez Zamawiającego w Opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 Pzp musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają parametry określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym (udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy). Stosowne dokumenty potwierdzające równoważność należy dołączyć do oferty oraz wyraźnie wskazać różnice, które powinny być jednoznacznie opisane. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały, urządzenia i rozwiązania zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający oceniając, czy podane przez Wykonawcę rozwiązania są równoważne będzie porównywał parametry techniczne opisane w OPZ przez Zamawiającego i wskazane przez Wykonawcę w ofercie. 9. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny/wsparcie techniczne dla dostarczonego sprzętu/urządzeń i oprogramowania, który wymaga serwisowania/wsparcia na minimalne okresy wskazane z OPZ. Zamawiający wymaga, aby sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy posiadał świadczenia gwarancyjne oparte na oficjalnej gwarancji zapewnionej przez producenta sprzętu zgodnie z OPZ, przy czym jeżeli warunki gwarancji udzielonej przez producenta sprzętu, wyposażenia, materiałów lub urządzeń dostarczonych w ramach realizacji zamówienia przewidują dłuższy okres gwarancji niż gwarancja udzielona przez Wykonawcę Zamawiającemu – Strony obowiązuje okres gwarancji równy gwarancji udzielonej przez producenta sprzętu/urządzenia. 10. Wzory umów stanowiące odpowiednio Załącznik Nr 5a do SIWZ – dla zadania I, Załącznik Nr 5b do SIWZ – dla zadania II, Załącznik Nr 5c do SIWZ – dla zadania III i IV, Załącznik Nr 5d do SIWZ – dla zadania V, Załącznik Nr 5e do SIWZ – dla zadania VI są integralną częścią SIWZ i zapisy w nich zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa minimalnych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie w żadnym z sześciu zadań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - według proponowanego wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach