Nadleśnictwo Lubaczów ogłasza przetarg
- Adres: 37-600 Lubaczów, ul. Słowackiego 20
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 016 6321972, 6321201 , fax. 016 6329004
- Data zamieszczenia: 2012-04-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Lubaczów
ul. Słowackiego 20 20
37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie
tel. 016 6321972, 6321201, fax. 016 6329004
REGON: 65001649500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.krosno.lasy.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Organizacyjna Lasów Państwowych
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego do Nadleśnictwa Lubaczów - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego do Nadleśnictwa Lubaczów, w tym: 1. Dostawa komputera stacjonarnego - 4 szt. 2. Urządzenie wielofunkcyjne - skaner kolorowy +ksero + drukarka laserowa monochromatyczna A4 - 1 szt. 3. Notebook - 8 szt. 4. Drukarka laserowa monochromatyczna A4 -opcjonalnie urządzenie wielofunkcyjne - skaner kolorowy +ksero + drukarka laserowa A4- 6 szt. 5. Akcesoria dodatkowe - 6 zestawów. 6. Router współpracujący z modemami telefonii komórkowej 3G - 6 szt. 7. Dostawa monitora LCD 21,5- szt. 3 8. Dostawa drukarki laserowej - 2 szt. 9. Dostawa drukarki atramentowej - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Oferowany towar ma być nowy, sprawny technicznie, bezpieczny, kompletny i gotowy do pracy, wyprodukowany nie wcześniej niż w II półroczu 2011 roku. Wykonawca udzieli gwarancji i zapewni serwis: a/Gwarancja będzie udzielona minimalnie na okres zawarty w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ. b/ Wykonawca zapewni bezpłatny serwis na czas trwania gwarancji. - czas przystąpienia do naprawy przy zgłoszeniu usterki fax-em: do godziny 10:00 - naprawa nastąpi w tym samym dniu, do godziny 15:00 - naprawa nastąpi w dniu następnym do godziny 11:00, - naprawa nastąpi w miejscu użytkowania sprzętu, - w przypadku konieczności wykonania naprawy poza miejscem użytkowania sprzętu Wykonawca zapewni na własny koszt odbiór sprzętu do naprawy i jego dostawę po dokonaniu naprawy oraz dostarczenie sprzętu zastępczego na czas naprawy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 000.00 PLN (słownie: jeden tysiąc 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2012-04-27 do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a: pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PEKAO S.A. I oddz. w Lubaczowie 93124025841111000039445436; b: poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c: gwarancjach bankowych; d: gwarancjach ubezpieczeniowych; e: poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy pzp. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b: zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_lubaczow/zamowienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia do 8 placówek kształcenia ogólnego na terenie Gminy Jeżowe w celu realizacji projektu pn.Poprawa warunków kształcenia kluczowych kompetencji uczniów szkól podstawowych i gimnazjalnych Gminy Jeżowe
Dodano: 2016-07-27 - Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów (3 zadania) - zadanie Nr 1 - dostawa sprzętu komputerowego - zadanie Nr 2 - dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów - zadanie Nr 3 - dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-04-26 - Dostawa 40 szt. komputerów i 40 szt. monitorów LCD
Dodano: 2015-11-19 - Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania informatycznego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek kodów kreskowych dla Izby Skarbowej w Rzeszowie i urzędów skarbowych woj. podkarpackiego
Dodano: 2015-11-10 - Przetarg nieograniczony na zakup komputerów stacjonarnych oraz przenośnych na potrzeby Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie (znak sprawy: OA-XVI.272.32.2015)
Dodano: 2015-11-03 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-10-27 - Modernizacja monitoringu w Drogowym Przejściu Granicznym w Medyce
Dodano: 2015-10-26 - Dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów - zadanie Nr 1 - dostawa sprzętu komputerowego - zadanie Nr 2 - dostawa sprzętu komputerowego i akcesoriów - zadanie Nr 3 - dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2015-10-26 - Przyłączenie jednostek podległych gminy Horyniec - Zdrój do sieci bezprzewodowej z dostawą niezbędnych urządzeń oraz dostawa komputerów z oprogramowaniem
Dodano: 2015-10-23 - Zakup i dostawa zestawu komputerowego klasy TEMPEST
Dodano: 2015-09-24