Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Nauk o Żywności, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP ogłasza przetarg

  • Adres: 02-787 Warszawa, ul. Nowoursynowska 166
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5931390 , fax. 022 5931391
  • Data zamieszczenia: 2010-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP
    ul. Nowoursynowska 166 166
    02-787 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5931390, fax. 022 5931391
    REGON: 00000178450000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Nauk o Żywności, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia Dostawa 30 komputerów stacjonarnych, 29 monitorów, 6 notebooków, 7 drukarek. 2 skanery i 1 peryferia. Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem niniejszego zamówienia został określony w załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ - Wzór umowy wraz z załącznikami. Załącznik nr 1 do umowy zawiera wyszczególnienie wymaganych parametrów technicznych sprzętu. Kod CPV/CPC : Komputer biurkowy: 30213300-8 Komputer osobisty: 30213000-5 Monitor ekranowy: 30231300-0 Wyświetlacz płaski: 30231310-3 Komputer przenośny: 30213100-6 Komputer tablet: 30213200-7 Skaner: 30216110-0 Drukarka laserowa: 30232110-8 Drukarka atramentowa: 30232130-4 2. Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia-podać w odniesieniu do robót budowlanych Miejscem dostaw sprzętu jest teren Wydziału Nauk o Żywności, Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego, ul. Nowoursynowska 159C, 02-776 Warszawa. Miejsca dostaw poszczególnych urządzeń zostaną przekazane wybranym Wykonawcom wraz z umową (stanowi załącznik nr 2 do umowy (Odbiorcy sprzętu komputerowego)). 1. Dopuszcza się złożenie ofert częściowych TAK *Oznaczenie części zamówienia: Zadanie I 2. Krótki opis części zamówienia: 29 komputerów i 29 monitorów. ______________________________________________________________________________________ *Oznaczenie części zamówienia: Zadanie II 3. Krótki opis części zamówienia: 5 notebooków i 1 notebook tablet. ______________________________________________________________________________________ *Oznaczenie części zamówienia: Zadanie III 4. Krótki opis części zamówienia: 7 drukarek i 2 skanerów oraz 1 peryferia. ______________________________________________________________________________________ *Oznaczenie części zamówienia: Zadanie IV 5. Krótki opis części zamówienia: Komputer specjalistyczny Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających 1a). Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy na zasadach określonych w ww. dokumentach: TAK Określenie warunków zmian , o których mowa w ust. 1a) a) Na warunkach określonych we wzorze umowy w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany są na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) W zakresie terminu realizacji, jeżeli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, c) W zakresie wynagrodzenia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności w przypadku zmniejszenia realizacji przedmiotu zamówienia w zw. z brzmieniem Par. 3 pkt. 3 umowy zmiana wynagrodzenia nastąpi proporcjonalnie do zmiany przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.sggw.pl/show.php?id=1614
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach