Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej ogłasza przetarg
- Adres: 00-637 Warszawa, Al. Armii Ludowej
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 234 50 95, 234 65 62, , fax. 22 234 50 95
- Data zamieszczenia: 2019-06-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wydział Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej
Al. Armii Ludowej 16
00-637 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 234 50 95, 234 65 62, , fax. 22 234 50 95
REGON: 52500058340000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.il.pw.edu.pl, www.zamowienia.pw.edu.pl/wykaz/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej PN/04/06/2019 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Dostawa sprzętu komputerowego.Część I Komputery przenośne: Komputer przenośny nr 1 – 3 szt.,Stacja dokująca do komputera przenośnego nr 1 – 2 szt. Komputer przenośny nr 2 – 1 szt., Stacja dokująca do komputera przenośnego nr 2 – 1 szt. Część II Komputery przenośne: Komputer przenośny nr 1 – 1 szt. Część III Monitory: Monitor nr 1 – 2 szt., Monitor nr 2 – 2 szt. 2.Zgodnie z ustawą z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018, poz. 2174 z późń. zm.) art. 83, ust. 1, pkt. 26 lit. a część III niniejszego zamówienia objęta jest stawką podatku VAT w wysokości 0%. Zamawiający dostarczy odpowiednie poświadczenie z MNiSW o 0% stawce VAT. Zamawiający informuje, że zastosowanie przez Wykonawcę 0% stawki VAT – do wyżej wymienionych pozycji zamówienia – dotyczy wyłącznie dostawy (po podpisaniu umowy) i będzie możliwe dopiero po przekazaniu Wykonawcy odpowiedniego dokumentu ze zgodą MNiSW. Na etapie składania ofert Wykonawca zobowiązany jest zastosować, do poszczególnych pozycji zamówienia wyszczególnionych w tabeli kosztorysowej, stawkę VAT wg obowiązujących Wykonawcę przepisów. 3.W przypadku, gdy wartość towaru w ramach realizowanej transakcji – bez kwoty podatku – przekroczy 20 000 zł rozliczenie zostanie przeprowadzone poprzez zastosowanie mechanizmu odwróconego VAT zgodnie z art. 17 ust. 1 c ustawy z dn. 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2018 r., poz. 2174 z późń. zm.) – dotyczy komputerów przenośnych. 4. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w załączniku nr 5 do siwz Opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach określonych w załączniku nr 5 do siwz (Opisie przedmiotu zamówienia) oraz załączniku nr 4 do siwz (Istotnych dla stron postanowieniach umowy). 5. Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia. 6. Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp, 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale IX ust. 5 pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp), w przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku wykonawców, o zakresie, co najmniej: do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w rozdziale IX ust. 5 siwz, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 6. W przypadku Wykonawców z zagranicy są oni zobowiązani do podania w ofercie rejestrów publicznych danego kraju, z których Zamawiający może pobrać bezpłatnie dokumenty dotyczące Wykonawców. Jeżeli Wykonawca zagraniczny nie wskaże danego rejestru, Zamawiający uzna, że dany dokument nie jest dostępny bezpłatnie w rejestrze publicznym i Wykonawca będzie zobowiązany do jego przedłożenia. 7. Oferta winna zawierać: a) wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej siwz, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień siwz i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, b) oświadczenia wymienione w rozdziale IX ust. 1 i 2 siwz, c) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony, d) kosztorys ofertowy na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do niniejszej siwz, e) oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO według załącznika nr 7 do siwz, f) załącznik nr 5b: Specyfikacja techniczna z wypełnioną kolumną: Parametry oferowane: (rzeczywiste parametry techniczne oferowanego sprzętu wraz z danymi odnośnie producenta, nazwy i typu urządzenia), g) wydruki potwierdzające testy wydajności dla procesora i karty graficznej (wg PassMark CPU Mark http://www.cpubenchmark.net ) - w przypadku części 1 oraz 2.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa infrastruktury informatycznej do wytworzenia oraz obsługi urządzeń NIRS i DCS działających w warunkach symulowanych oraz rzeczywistych przeciążeń do 9G na potrzeby IBIB PAN.
Dodano: 2024-03-25 - Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów sieciowych oraz spawarek światłowodowych dla Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w ramach Budżetu Obywatelskiego
Dodano: 2024-03-05 - ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO – część 2
Dodano: 2024-02-13 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2024-01-11 - Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i urządzeń wielofunkcyjnych
Dodano: 2023-12-22 - Dostawa sprzętu elektronicznego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 dotycząca realizacji konkursu grantowego „miniPAKT - gminne pracownie komputerowe”
Dodano: 2023-12-22 - Zakup i dostawa komputerów oraz drukarek dla potrzeb nowej siedziby Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie
Dodano: 2023-12-17 - Dostawa sprzętu komputerowego
Dodano: 2023-12-08 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Muzeum Getta Warszawskiego
Dodano: 2023-12-04 - Dostawa sprzętu komputerowego w podziale na pakiety
Dodano: 2023-11-28