Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Szamotułach w trzech częściach: Część 1 - Dostawa komputerów i niszczarek, Część 2 - Dostawa serwera, Część 3 - Dostawa kserokopiarek

Zarząd Powiatu w Szamotułach ogłasza przetarg

  • Adres: 64-500 Szamotuły, ul. Wojska Polskiego 4
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 29-28-700 , fax. 61 29-21-880
  • Data zamieszczenia: 2015-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Szamotułach
    ul. Wojska Polskiego 4
    64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie
    tel. 61 29-28-700, fax. 61 29-21-880
    REGON: 63125798600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-szamotuly.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Szamotułach w trzech częściach: Część 1 - Dostawa komputerów i niszczarek, Część 2 - Dostawa serwera, Część 3 - Dostawa kserokopiarek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dostawa do siedziby Zamawiającego, montaż i uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Szamotułach: w części 1: Dostawa komputerów i niszczarek w zakresie: 1. Zestaw komputerowy - 5 szt. 2. Zestaw komputerowy - 1 szt. 3. Komputer przenośny - laptop - 2 szt. 4. Komputer przenośny - laptop - 1 szt. 5. Drukarka laser kolor - 1 szt. 6. Niszczarka dokumentów - 2 szt. 7. Niszczarka dokumentów - 2 szt. w części 2: Dostawa serwera w zakresie: 1. Serwer - 1 szt. w części 3: Dostawa kserokopiarek w zakresie: 1. Kopiarka kolorowa A4/A3 - 2 szt. 2. Kopiarka kolorowa A4/A3 - 1 szt. 3. Kopiarka mono A4 - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku 1 do SIWZ dla części 1 - załącznik nr 1a, dla części 2 - załącznik nr 1b i dla części 3 - 1c, stanowiącym integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wskazane w załączniku nr 1 (1a, 1b, i 1c) do SIWZ parametry techniczne stanowią żądania minimum. Wykonawca może zaproponować sprzęt o lepszych parametrach technicznych. Oferowany asortyment musi być fabrycznie nowy (nie eksploatowany), oryginalnie zapakowany przez producenta, nieużywany, nie wycofany z produkcji i wyprodukowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Przedmiot oferty musi być objęty gwarancją liczoną od dnia odbioru przedmiotu umowy i podpisania protokołu odbioru. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji, dla części 1 i 3 zamówienia - 24 miesiące, dla części 2 zamówienia - 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru, a w przypadku usuwania wad ujawnionych podczas odbioru, po podpisaniu protokołu ich usunięcia. Wykonawca w ofercie cenowej powinien podać termin gwarancji określony w miesiącach. Przedłużony okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot umowy na własny koszt i ryzyko, na adres wskazany przez Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Szamotułach, ul. Wojska Polskiego 4. Wymienione w jakiejkolwiek części opisu przedmiotu zamówienia nazwy, marki wyrobów nie są obligatoryjne dla wykonawców. Wykonawca ma prawo do zaoferowania innych urządzeń / wyrobów / podzespołów pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych, co najmniej identyczne z parametrami urządzenia / wyrobu / podzespołu wymienionego w SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na trzy części albo na wybraną część zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium wynosi: Część 1 zamówienia - 1.200,00 złotych (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100), Część 2 zamówienia - 1.200,00 złotych (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100), Część 3 zamówienia - 1.500,00 złotych (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100), 2.Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) w pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Duszniki O/Szamotuły Nr konta: 70 9072 0002 0430 0003 2370 0101 z podaniem tytułu-Wadium - przetarg OR.272.2.2015: Część 1, 2, 3 b) w poręczeniach bankowych c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 3. Dowód wniesienia wadium w formach określonych w punktach 1a, 1b, 1c, 1d, 1e należy dołączyć do oferty. 4. Ostateczny termin, w którym wadium winno znajdować się na koncie Zamawiającego to 17 lutego 2015 roku, godzina 9:15. 5. Jeżeli Wykonawca nie złoży wadium w wymaganym terminie to oferta zostanie wykluczona bez rozpatrywania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 uPzp. 6. Wadium wpłacone w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie: a) po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; b) po unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-szamotuly.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach