Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego dla Sądu Rejonowego w Będzinie

Sąd Rejonowy w Będzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-500 Będzin, ul. Sączewskiego 23
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3638128 , fax. 032 3688160
  • Data zamieszczenia: 2012-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Będzinie
    ul. Sączewskiego 23 23
    42-500 Będzin, woj. śląskie
    tel. 032 3638128, fax. 032 3688160
    REGON: 00032200500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bedzin.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego dla Sądu Rejonowego w Będzinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Sądu Rejonowego w Będzinie. 2.Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostawy z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu ich poprawnej pracy. 3.Mając na względzie ograniczenia zawarte w przepisach wykonawczych regulujących szczegółowe zasady prowadzenia gospodarki finansowej i działalności inwestycyjnej sądów powszechnych jednostkowa cena brutto zaproponowanego sprzętu komputerowego nie może przekroczyć/być równa kwocie 3.500,00 zł brutto. 4.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu umowy we własnym zakresie i na własny koszt oraz do rozładunku urządzeń, stanowiących przedmiot umowy, w siedzibie Zamawiającego. 5.Wykonawca zapewnia bezpłatne usługi serwisowe na dostarczony przedmiot umowy w okresie gwarancji. Naprawy sprzętu objętego gwarancją dokonywane będą poza siedzibą Zamawiającego. 6.W przypadku, gdy w okresie gwarancji naprawa nie będzie możliwa do usunięcia z przyczyn trwałego uszkodzenia i zmian technologicznych Wykonawca wymieni sprzęt na nowy o tych samych lub wyższych parametrach technicznych. 7.W przypadku awarii dysku twardego, powodującej konieczność jego wymiany, uszkodzony dysk pozostanie u Zamawiającego. Koszty dysków twardych wymienianych z powodu awarii ponosi Wykonawca. 8.W przypadku konieczności zabrania komputera do serwisu, dysk twardy pozostaje u Zamawiającego. 9.Po zakończeniu naprawy przedmiotu umowy Wykonawca ponownie zainstaluje i skonfiguruje oprogramowanie na własny koszt. 10.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - minimalne wymagania techniczne - zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 11.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia opisane są we wzorze umowy na dostawę sprzętu komputerowego stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 12.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych lub lepszych. Podane parametry techniczne, określające przedmiot zamówienia, są warunkami minimalnymi, których Zamawiający będzie oczekiwał. 13.Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne lub lepsze od opisywanych przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bedzin.sr.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach