Gmina Żabia Wola ogłasza przetarg
- Adres: 96-321 Żabia Wola, ul. Główna
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 046 8578182, 8578224 , fax. 468 578 181
- Data zamieszczenia: 2020-10-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Żabia Wola
ul. Główna 3
96-321 Żabia Wola, woj. mazowieckie
tel. 046 8578182, 8578224, fax. 468 578 181
REGON: 75014857800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zabiawola.akcessnet.net
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Urzędu Gminy Żabia Wola - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Urzędu Gminy Żabia Wola w następującym zakresie i ilościach: 1. Komputer biurowy typu All In One - 2 szt. 2. Komputer biurowy typu desktop - 3 szt. 3. Komputer biurowy typu desktop przeznaczony od obróbki materiałów graficznych i montażu materiałów wideo - 1 szt. 4. Komputer przenośny - 1 szt. 5. Monitor – 5 szt. 6. Tablet – 1 szt. 7. Urządzenie UTM - 1 szt. 8. Drukarka – 2 szt. 9. Skaner – 1 szt. 10. Drukarka kodów kreskowych – 1 szt. 11. Skaner kodów kreskowych – 1 szt. Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe i nieużywane. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna składać się z: 1) Formularza ofertowego zgodnego z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) stanowiącego wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału i nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu –zgodnego z treścią Załącznika nr 2 i 3 do SIWZ, 3) zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp) (jeżeli dotyczy), 4) pełnomocnictwa - w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy), 5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6) Pozostałe dokumenty - Wykaz wykonanych dostaw, Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (KRS, CEIDG), składa Wykonawca najwyżej oceniony w rankingu ofert, na wezwanie Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) wskaże dostępność dokumentu KRS/CEIDG, w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnopolskiej i bezpłatnej bazy danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tej bazy danych wskazany przez Wykonawcę dokument. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – załącznik nr 4 do SIWZ (w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). Przedmiotowe oświadczenie można również przesłać na adres email: przetargi@zabiawola.pl w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa komputerów przenośnych, zestawów komputerowych, monitorów interaktywnych, drukarek i kserokopiarki.
Dodano: 2024-07-11 - Utworzenie integracyjnego centrum przestrzeni robotycznej, programowania i kreowania treści multimedialnych w Domu Kultury w Kozienicach
Dodano: 2024-07-11 - Zakup sprzętu komputerowego
Dodano: 2024-06-26 - Dostawa sprzętu IT
Dodano: 2024-06-20 - Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych na potrzeby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Warszawie
Dodano: 2024-06-19 - Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, urządzeń wielofunkcyjnych i akcesoriów komputerowych
Dodano: 2024-06-05 - Dostawę sprzętu komputerowego
Dodano: 2024-05-27 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Dodano: 2024-05-23 - Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów sieciowych oraz spawarek światłowodowych dla Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w ramach Budżetu Obywatelskiego
Dodano: 2024-05-13 - Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby szkół i placówek oświatowych Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy oraz Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Bielany m.st. Warszawy w roku 2024
Dodano: 2024-04-26