Politechnika Koszalińska ogłasza przetarg
- Adres: 75453 Koszalin, ul. Śniadeckich
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
- Data zamieszczenia: 2018-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska
ul. Śniadeckich 2
75453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
REGON: 170300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.koszalin.tu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz formularzach cenowych stanowiących Załączniki nr 2/I, 2/II, 2/III, 2/IV, 2/V, 2/VI, 2/VII do SIWZ. Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na 7 samodzielnych części (każda część nazywana jest w dalszej części specyfikacji „Zadaniem”): Zadanie I – Komputery Zadanie II – Monitory Zadanie III – Tablety Zadanie IV – Drukarki 3D Zadanie V - Drukarki 3D Zadanie VI – Projektory Zadanie VII - Drukarki 3D. Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30232100-5, 30211400-5, 33195100-4, 30237450-8, 30232110-8, 38652100-1, 30200000-1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2/I, 2/II, 2/III, 2/IV, 2/V, 2/VI, 2/VII do SIWZ. 2. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć sprzęt, będący przedmiotem niniejszego postępowania na własny koszt we wskazane przez Zamawiającego miejsce. 3. W przypadku przekroczenia środków finansowych przeznaczonych na realizację poszczególnych pozycji, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu zawieranej umowy poprzez obniżenie maksymalne do 30% wartości umowy (dotyczy Zadania IV). Dokonane pomniejszenie nie będzie wymagało aneksu do umowy, gdyż Zamawiający poinformuje Wykonawcę w dniu ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty, z jakich pozycji ilościowo i wartościowo rezygnuje. Zapis będzie miał zastosowanie tylko do tych pozycji w ofercie, które zostały wycenione w formularzu cenowym. W przypadku skorzystania z prawa pomniejszenia do 30% umowa będzie określała, z których pozycji Zamawiający rezygnuje odpowiednio pomniejszając wynagrodzenie Wykonawcy. 4. Dopuszcza się składanie ofert na sprzęt komputerowy równoważny, jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazano w formularzach cenowych (Załącznik nr 2/I, 2/II, 2/III, 2/IV, 2/V, 2/VI, 2/VII). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.23 ustawy pzp , Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykaz dokumentów, które powinny zostać złożone przez Wykonawcę w ofercie: 1) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Formularz cenowy - Załącznik nr 2/I, 2/II, 2/III, 2/IV, 2/V, 2/VI, 2/VII do SIWZ. 3) Oświadczenia z art.25a ust.1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urządzenia do wytwarzania przyrostowego z proszków metali metodą selektywnego stapiania laserowego (np. SLM) wraz z wyposażeniem
Dodano: 2023-06-20 - Dostawa urządzeń drukujących stanowiących wyposażanie stanowiska druku 3D
Dodano: 2022-12-15 - Dostawa urządzeń drukujących stanowiących wyposażanie stanowiska druku 3D
Dodano: 2022-11-08 - Doposażenie pracowni gastronomicznej dla uczniów szkoły branżowej w ramach projektu „Nowy zawód przepustką do rynku pracy” realizowanego przez Zespół Szkół Nr 5 im. Tadeusza Tańskiego w Stargardzie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś priorytetowa VIII Edukacja, Działanie 8.6. Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie wniosku o dofinansowanie projektu
Dodano: 2021-03-22 - Wyposażenie pracowni technik programowania technologii przyrostowych w ramach projektu „Nowy zawód przepustką do rynku pracy” realizowanego przez Zespół Szkół Nr 5 im. Tadeusza Tańskiego w Stargardzie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś priorytetowa VIII Edukacja, Działanie 8.6. Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie wniosku o dofinansowanie projektu
Dodano: 2021-02-16 - USŁUGA SERWISOWO-MATERIAŁOWA WRAZ Z DOSTAWĄ URZĄDZENIA DRUKU MASOWEGO NA POTRZEBY SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
Dodano: 2020-11-13 - Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w podziale na 4 części dla Zespołu Szkół nr 2 w Stargardzie, w ramach projektu „Konkurencyjni zawodowcy z Technikum Zawodowego nr 2 w Stargardzie” realizowanego przez Zespół Szkół nr 2 w Stargardzie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś priorytetowa VIII Edukacja, Działanie 8.6. Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego, ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego na podstawie wniosku o dofinansowanie projektu nr RPZP.08.06.00-32-K011/19
Dodano: 2020-08-28 - Dostawa stacjonarnej drukarki 3D do drukowania modeli jednostek pływających
Dodano: 2019-11-06 - DOSTAWA URZĄDZENIA DRUKU MASOWEGO NA POTRZEBY SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
Dodano: 2019-10-22 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
Dodano: 2018-04-30