Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej

Politechnika Koszalińska ogłasza przetarg

  • Adres: 75453 Koszalin, ul. Śniadeckich
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (094) 34-78-637, 34-78-635 , fax. (094) 34-78-636
  • Data zamieszczenia: 2018-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Koszalińska
    ul. Śniadeckich 2
    75453 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (094) 34-78-637, 34-78-635, fax. (094) 34-78-636
    REGON: 170300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tu.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej w zakresie określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz formularzach cenowych stanowiących Załączniki nr 2/I, 2/II, 2/III, 2/IV, 2/V, 2/VI, 2/VII, 2/VIII, 2/IX do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dokonuje wyodrębnienia zamówienia na 6 samodzielnych części (każda część nazywana jest w dalszej części specyfikacji „Zadaniem”) Zadanie I – Tablety Zadanie II – Monitory Zadanie III – Projektory Zadanie IV – Drukarki Zadanie V - Drukarki 3D Zadanie VI – Komputery, monitory Zadanie VII – Drukarki 3D Zadanie VIII – Drukarki 3D Zadanie IX - Komputery, monitory Przedmiot zamówienia opisuje następujący kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30237450-8, 30231300-0, 38652100-1, 30232110-8, 30236000-2, 30211000-1, 30232100-5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2/I, 2/II, 2/III, 2/IV, 2/V, 2/VI, 2/VII, 2/VIII, 2/IX do SIWZ. 2. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć sprzęt, będący przedmiotem niniejszego postępowania na własny koszt we wskazane przez Zamawiającego miejsce. 3.W przypadku przekroczenia środków finansowych przeznaczonych na realizację poszczególnych pozycji, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu zawieranej umowy poprzez obniżenie maksymalne do 30% wartości umowy (dotyczy Zadania IV). Dokonane pomniejszenie nie będzie wymagało aneksu do umowy, gdyż Zamawiający poinformuje Wykonawcę w dniu ogłoszenia o wyborze najkorzystniejszej oferty, z jakich pozycji ilościowo i wartościowo rezygnuje. Zapis będzie miał zastosowanie tylko do tych pozycji w ofercie, które zostały wycenione w formularzu cenowym. W przypadku skorzystania z prawa pomniejszenia do 30% umowa będzie określała, z których pozycji Zamawiający rezygnuje odpowiednio pomniejszając wynagrodzenie Wykonawcy. 4. Dopuszcza się składanie ofert na sprzęt komputerowy równoważny, jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazano w formularzach cenowych (Załącznik nr 2/I, 2/II, 2/III, 2/IV, 2/V, 2/VI, 2/VII, 2/VIII, 2/IX).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt.23 ustawy Pzp , Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykaz dokumentów, które powinny zostać złożone przez Wykonawcę w ofercie. 1) Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Formularz cenowy – Załącznik nr 2/I, 2/II, 2/III, 2/IV, 2/V, 2/VI, 2/VII, 2/VIII, 2/IX do SIWZ. 3) Oświadczenia z art.25a ust.1 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach