Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek obsługiwanych przez Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Kędzierzynie-Koźlu

Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Kędzierzynie-Koźlu ogłasza przetarg

  • Adres: 47-220 Kędzierzyn-Koźle, Konstantego Damrota
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 472 38 80, , fax. 77 4723886 w. 14
  • Data zamieszczenia: 2019-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Kędzierzynie-Koźlu
    Konstantego Damrota 30
    47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie
    tel. 77 472 38 80, , fax. 77 4723886 w. 14
    REGON: 36620956400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cuwkk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek obsługiwanych przez Powiatowe Centrum Usług Wspólnych w Kędzierzynie-Koźlu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia składa się z 8 części: Na przedmiot zamówienia w I części składa się: 1. Dostawa sprzętu komputerowego dla Publicznej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej: a) Dostawa laptopa – 1 sztuka b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1a – zakładka pn.: I część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na Stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl. Na przedmiot zamówienia w II części składa się: 1. Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Specjalnych im. Jana Brzechwy, w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej: a) Dostawa laptopa – 2 sztuki b) Zestaw komputerowy wraz z monitorem - 1 sztuka c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1b – zakładka pn.: II część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl. Na przedmiot zamówienia w III części składa się: 1. Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Skarbowa 4, w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej: a) Komputer All in One – 2 sztuki b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1c – zakładka pn.: III część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl. Na przedmiot zamówienia w IV części składa się: 1. Dostawa sprzętu komputerowego dla I Liceum Ogólnokształcącego im. Henryka Sienkiewicza w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej: a) Zestawy komputerowe wraz z monitorem 21,5 cali – 8 sztuk b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1d – zakładka pn.: IV część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl. Na przedmiot zamówienia w V części składa się: 1. Dostawa sprzętu komputerowego dla II Liceum Ogólnokształcącego im. Mikołaja Kopernika w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej: a) Komputery stacjonarne – 3 sztuki b) Monitory LED – 5 sztuk c) Laptop – 1 sztuka d) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1e – zakładka pn.: V część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl. Na przedmiot zamówienia w VI części składa się: 1. Dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej: a) Zestaw komputerowy stacjonarny – 1 sztuka b) Laptop – 1 sztuka c) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1f – zakładka pn.: VI część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl. Na przedmiot zamówienia w VII części składa się: 1. Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół nr 1 im. Powstańców Śląskich w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej: a) Zestaw komputery stacjonarne – 2 sztuk b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1g – zakładka pn.: VII część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl. Na przedmiot zamówienia w VIII części składa się: 1. Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte, w Kędzierzynie-Koźlu określonego poniżej: a) Komputery stacjonarne wraz z klawiaturą i myszką – 38 sztuk b) Monitory LED – 38 sztuk c) Klawiatura przewodowa – 20 sztuk d) Mysz przewodowa – 20 sztuk e) USB moc skuteczna min. 900 W, moc pozorna min. 1500 VA – 3 sztuki f) USB moc skuteczna min. 600 W, moc pozorna min. 1000 VA – 3 sztuki g) Switch (przełącznik zarządzalny) min. 24 – 1 sztuka h) Switch (przełącznik zarządzalny) 16 portów RJ45 – 1 sztuka i) Urządzenie wielofunkcyjne – drukarka atramentowa – 2 sztuki j) Głośniki do komputera – 2 sztuki k) Dysk SSD min. 240 GB – 16 sztuk l) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna dostaw załącznik nr 1h – zakładka pn.: VIII część zamówienia stanowiący integralną część SIWZ opublikowany na stronie Zamawiającego www.bip.cuwkk.pl. DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA: Wykonanie przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 1. Sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia: musi być fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, pochodzący z oficjalnego kanału dystrybucji producenta i wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz wolny od obciążeń prawami osób trzecich. Dotyczy to również oprogramowania. Klucz licencyjny w przeszłości nieaktywowany. System operacyjny legalny, posiadający wymagane atrybuty legalności producenta. Inne wymagane oprogramowanie musi być także legalnym oprogramowaniem. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość bezpłatnego sprawdzenia dostarczonego oprogramowania u producenta. 3. Zamawiający wymaga, aby każdy przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty zgodności z wymaganiami UE - wszystkie produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem oraz posiadać oznaczenie CE. 4. Wykonawca zapewni możliwość sprawdzenia poprzez stronę internetową konfiguracji sprzętowej komputera. 5. Wykonawca zapewni dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta sprzętu. 6. Wykonawca zapewni transport, rozładunek i wniesienie dostawy do pomieszczeń budynku w godzinach pracy poszczególnych jednostek organizacyjnych, po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu. 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż podane przez Zamawiającego jako minimalne. 8. Informacje dodatkowe: a) Baterii wielokrotnego ładowania nie należy przyklejać lub przylutowywać do produktów przenośnych. Użytkownik profesjonalny lub serwisant musi mieć możliwość wymiany baterii wielokrotnego ładowania. Jeżeli efektywność baterii wielokrotnego ładowania wynosi mniej niż 800 cykli wytrzymałości podczas badania zgodnie z normą EN 61960, musi istnieć możliwość wydobycia jej z produktu zgodnie z następującymi wymogami: - w przypadku notebooków i wielofunkcyjnych komputerów przenośnych – ręcznie bez użycia narzędzi; - w przypadku netbooków – w maksymalnie trzech etapach przy użyciu śrubokrętu; - w przypadku tabletów i komputerów „dwa w jednym” – w maksymalnie czterech etapach przy użyciu wkrętaka i otwieraka. b) Oferowany sprzęt musi posiadać możliwość recyklingu osłon, obudów i maskownic z tworzyw sztucznych. Części nie mogą zawierać wbudowanych ani przyklejonych wstawek metalowych, chyba że można je usunąć przy użyciu powszechnie dostępnych narzędzi. W instrukcjach demontażu wskazuje się sposoby ich usunięcia. Obecność farb i powłok nie ma znaczącego wpływu na odporność recyklatu tworzyw sztucznych produkowanego z tych elementów podczas recyklingu oraz podczas badań zgodnie z normą ISO 180 lub równoważną. Zewnętrzne osłony, obudowy i maskownice z tworzyw sztucznych o masie większej niż 25 gramów w przypadku tabletów i przenośnych wielofunkcyjnych notebooków oraz 100 gramów w przypadku komputerów i monitorów oraz we wszystkich przypadkach o powierzchni większej niż 50 cm2 muszą być oznakowane zgodnie z ISO 11469 i ISO 1043 sekcje 1 i 4. 9. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia na własny koszt i na własne ryzyko do jednostek organizacyjnych wymienionych poniżej: a) I część zamówienia: Publiczna Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Skarbowa 4, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 481-12-26 b) II część zamówienia: Zespół Szkół Specjalnych im. Jana Brzechwy, ul. Krasickiego 10, 47-206 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 482-35-64 c) III część zamówienia: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Skarbowa 4, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 481-02-82 d) IV część zamówienia: I Liceum Ogólnokształcące im. Henryka Sienkiewicza, ul. Piramowicza 36, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 482-34-74 e) V część zamówienia: II Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika, ul. Matejki 19, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 483-21-62 f) VI część zamówienia: Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego, ul. Mostowa 7, 47-223 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 481-37-52 g) VII część zamówienia: Zespół Szkół nr 1 im. Powstańców Śląskich, ul. Skarbowa 2, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 482-59-50 h) VIII część zamówienia: Zespół Szkół Żeglugi Śródlądowej im. Bohaterów Westerplatte, ul. Boh. Westerplatte 1, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, tel. (77) 40-61-650
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Inne wymagane dokumenty składane razem z ofertą na dzień składania ofert: 1. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SIWZ wzoru druku z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia oraz podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy określonego aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska. DO FORMULARZA OFERTY NALEŻY OBOWIĄZKOWO ZAŁĄCZYĆ ODPOWIEDNIE ZAŁĄCZNIKI NR 1A÷1H opublikowane na stronie Zamawiającego jako integralna część SIWZ (tylko te które dotyczą części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę). 2. Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do SIWZ lub pełnomocnictwa Wykonawcy. W przypadku przedkładania kopii pełnomocnictw muszą być one potwierdzone (uwierzytelnione) notarialnie za zgodność z oryginałem. 3. Oświadczenie wstępne Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 1 i określone w pkt 10.7 SIWZ potwierdzające spełnienie warunków postępowania. 4. Oświadczenie wstępne Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 2 i określone w pkt 10.7 SIWZ. 5. Oświadczenie wstępne Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 2A i określone w pkt 10.7 SIWZ. Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego. 6. Oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnieniu swoich zasobów w zakresie doświadczenia lub udostępnienia osób Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 5A i określone w pkt 6.5 SIWZ. Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach