Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego dla IOŚ-PIB

Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-548 Warszawa, Krucza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 3750575 , fax. 22 3750501
  • Data zamieszczenia: 2020-08-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Ochrony Środowiska-Państwowy Instytut Badawczy
    Krucza 5/11D
    00-548 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 3750575, fax. 22 3750501
    REGON: 00124070000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowy Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego dla IOŚ-PIB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Instytutu Ochrony Środowiska – Państwowego Instytutu Badawczego do siedziby IOŚ-PIB w podziale na następujące części: 1) Część 1: Dostawa sprzętu komputerowego Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do siedziby IOŚ-PIB przy ul. Kruczej 5/11D w Warszawie i Chmielna 132/134 IV piętro w Warszawie. Zamawiający przewiduje w ramach realizacji tej części zamówienia, możliwość skorzystania z prawa opcji. Minimalny zakres jaki zostanie zrealizowany w ramach zamówienia to dostawa następującego sprzętu: a) Komputer przenośny – 42 sztuk b) Stacja dokująca – 38 sztuk c) Monitor – 48 sztuk W ramach prawa opcji Zamawiający zastrzega możliwość zlecenia dostawy ponad wskazaną w pkt a)- c), maksymalnie: a) Komputer przenośny – 20 sztuk b) Stacja dokująca – 20 sztuk c) Monitor – 40 sztuk Każdy sprzęt komputerowy w ramach prawa opcji będzie zgodny z OPZ. 2) Część 2: Dostawa urządzeń drukujących Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń drukujących do siedziby IOŚ-PIB przy ul. ul. Kruczej 5/11D w Warszawie i Chmielna 132/134 IV piętro w Warszawie: a) Drukarka – 2 sztuki b) Urządzenie wielofunkcyjne typ 1- 1 sztuka c) Urządzenie wielofunkcyjne typ 2 - 1 sztuka 3) Część 3: Dostawa sprzętu komputerowego Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu komputerowego do siedziby IOŚ-PIB przy ul. Kruczej 5/11 D w Warszawie ul. Kruczej 5/11D w Warszawie i Chmielnej 132/134 IV piętro w Warszawie: a) Biblioteka taśmowa typ 1 – 1 sztuka b) Biblioteka taśmowa typ 2 - 1 sztuka c) Serwer – 1 sztuka 4) Część 4: Dostawa urządzeń sieciowych Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń sieciowych do siedziby IOŚ-PIB przy ul. Kruczej 5/11 D w Warszawie: a) Przełącznik sieciowy 24p 10 Gbps – 2 sztuki b) Przełącznik sieciowy 48p 1 Gbps – 6 sztuk c) Przełącznik sieciowy 16p 1Gbps – 4 sztuki d) zestaw AccesPoint x5 – 1 zestaw 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ, zwany dalej OPZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości odpowiednio: 1) W części 1 - 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100). 2) W części 2 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 3) W części 3 - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 4) W części 4 - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert określonego w pkt IV.6.2) Ogłoszenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą: 1) oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących oświadczeń podpisanych przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 3 do SIWZ) b) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ). 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ); 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 2. Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Oferta wraz z załącznikiem musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty należy dołączyć do oferty o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem dokumentów składanych wraz z ofertą. 4.Dowód wniesienia wadium dla części 1 i 3 zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach