Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego dla gminy Olsztyn w ramach projektu E-Gmina Olsztyn. - Etap I

Gmina Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 42-256 Olsztyn, Plac Piłsudskiego 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3285077 , fax. 023 3285057
  • Data zamieszczenia: 2010-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
    Plac Piłsudskiego 10 10
    42-256 Olsztyn, woj. śląskie
    tel. 034 3285077, fax. 023 3285057
    REGON: 00054718700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego dla gminy Olsztyn w ramach projektu E-Gmina Olsztyn. - Etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa sprzętu komputerowego dla gminy Olsztyn w ramach projektu E-Gmina Olsztyn. - Etap I Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zaoferowany sprzęt musi być zgodny, tzn. równoważny lub o wyższych parametrach technicznych z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ. Załącznik nr 1 do SIWZ, należy wypełnić i załączyć do oferty, aby Zamawiający mógł zapoznać się z właściwościami oferowanego sprzętu i zweryfikować je ze sformułowanymi przez siebie wymogami. Oferowane urządzenia muszą posiadać deklarację zgodności CE, zainstalowane oprogramowanie i sterowniki. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zrealizowania usług towarzyszących przedmiotowej dostawie, takich jak transport i ubezpieczenie na czas transportu oraz wszelkich innych usług dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia takich jak instalacja, uruchomienie, pomoc techniczna oraz serwis gwarancyjny. Dostawa przedmiotu zamówienia odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. Warunkiem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia jest podpisanie bezusterkowego protokołu odbioru. Zamawiający wymaga, by Wykonawca zobowiązał się odbierać zgłoszenia o awarii lub wadach przedmiotu zamówienia pod wskazanym numerem telefonu, faksu, adresem e-mail oraz pod adresem internetowym http:// - 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Zamawiający wymaga, by Wykonawca zobowiązywał się odbierać uszkodzony sprzęt w siedzibie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.bip.jur.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach