Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego dla Drugiego Urzędu Skarbowego Warszawa - Śródmieście

Drugi Urząd Skarbowy-Warszawa Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 03-719 Warszawa, ul. Jagiellońska 15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 5113500, 5113501 , fax. 22 5113502
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Drugi Urząd Skarbowy-Warszawa Śródmieście
    ul. Jagiellońska 15 15
    03-719 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 5113500, 5113501, fax. 22 5113502
    REGON: 01203778400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.is.waw.pl/USWSrodmiescie2/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego dla Drugiego Urzędu Skarbowego Warszawa - Śródmieście
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa 20 zestawów komputerowych z monitorem 19 cali. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302133008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia objętego niniejszym postępowaniem mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki podmiotowe: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. - prowadzą działalność gospodarczą na podstawie wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: -zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia na dostawę sprzętu komputerowego odpowiadającego swoim rodzajem dostawie będącej przedmiotem zamówienia o wartości m in. 100.000,00 zł. każde, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:-posiadają polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej przedmiotem zamówienia na kwotę: -min. 100.000,00 zł. z terminem ważności na czas realizacji przedmiotu zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy. 2. Ocena spełnienia tych warunków będzie polegać na sprawdzeniu (na zasadzie spełnia - nie spełnia) czy Wykonawcy złożyli właściwe wymagane oświadczenia lub dokumenty wymienione w Części VI SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie z art. 44 Ustawy w oryginale, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określone przez zamawiającego w Części V SIWZ. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 1 do oferty. 2. Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w Części V SIWZ, przedstawienie wymienionych niżej dokumentów. Dokumenty te, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 ze zm.) będą przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę. 2.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Dokument ten będzie załącznikiem Nr 2 do oferty. 3. Dokumenty na potwierdzenie zgodności z opisem przedmiotu zamówienia i inne dokumenty wynikające z treści SIWZ. 3.1. Zestawienie oferowanych parametrów sprzętu komputerowego wg załączonego wzoru, Dokument ten będzie załącznikiem Nr 3 do oferty. 3.2. Zestawienie cen jednostkowych oferowanego sprzętu komputerowego wg załączonego wzoru. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 4 do oferty. 3.3. Pełnomocnictwo rodzajowe w oryginale do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie będzie występował osobiście lub reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty . 4. W przypadku składania oferty wspólnej przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorców jako partnerów, muszą zostać spełnione następujące warunki: -oferta będzie zawierać oświadczenie wymienione w części VI p kt 1 i dokumenty wymienione w części VI pkt 2 ppkt 2.1 dla, każdego partnera konsorcjum, -pozostałe warunki udziału w postępowaniu wykonawcy występujący wspólnie winni spełnić łącznie. -udzielone pełnomocnictwo liderowi wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winno zostać złożone w oryginale, jednoznacznie wskazywać zakres pełnomocnictwa, co do reprezentacji, wniesienia wadium w imieniu wykonawców, podpisania umowy, -Zamawiający nie dopuszcza zmian w składzie konsorcjum po złożeniu oferty i w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają wymagane przez Zamawiającego dokumenty zgodnie z dyspozycją §. 2 i § 4 ust. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 , poz. 605 ze zm.). 6. Wykonawcy, których Oferty nie zawierają któregokolwiek z wymienionych w pkt. 2 i 3 oświadczeń lub dokumentów, zostaną wezwani przez Zamawiającego w trybie art. 26 ust. 3 do ich uzupełnienia w wyzna?czonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Brak, któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu - po upływie dodatkowo wyznaczonego terminu - spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, a jego oferta będzie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl (zakładka Drugiego Urzędu Skarbowego Warszawa - Śródmieście)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach