Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego, artykułów bieżących i pomocy dydaktycznych do szkół w Gminie Kołczygłowy

Gmina Kołczygłowy ogłasza przetarg

  • Adres: 77140 Kołczygłowy, ul. Słupska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 8213231 , fax. 0-59 8213597
  • Data zamieszczenia: 2018-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kołczygłowy
    ul. Słupska 56
    77140 Kołczygłowy, woj. pomorskie
    tel. 0-59 8213231, fax. 0-59 8213597
    REGON: 77097951300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kolczyglowy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego, artykułów bieżących i pomocy dydaktycznych do szkół w Gminie Kołczygłowy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rodzaj zamówienia: Dostawy 1. Dostawę, wraz z transportem i wniesieniem do budynków sprzętu komputerowego, artykułów bieżących i pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych znajdujących się na terenie Gminy Kołczygłowy, powiat bytowski tj. Szkoły Podstawowej w Kołczygłowach oraz Szkoły Podstawowej w Łubnie; 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania (części zamówienia): Część nr 1: Wyposażenie w sprzęt komputerowy szkół w gminie Kołczygłowy 1) Zamówienie obejmuje: a) dostawę, wraz z transportem sprzętu komputerowego do pracowni przedmiotowych znajdujących się na terenie Gminy Kołczygłowy tj. Szkoły Podstawowej w Kołczygłowach, ul. Szkolna 10 oraz Szkoły Podstawowej w Łubnie, Łubno 22. b) instalację wymaganych oprogramowań zapewniających prawidłowe współdziałanie przedmiotu zamówienia w zakresie sprzętu komputerowego; c) wniesienie, montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia. 2) Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. 3) Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj wyposażenia i sprzętu został zawarty w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ (tabela nr 3). Wymienione w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia wyposażenie oraz sprzęt powinien być fabrycznie nowy, wyprodukowany najpóźniej w 2016 roku, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Okres gwarancji: 12 miesięcy. Część nr2: Wyposażenie w sprzęt multimedialny szkół w Gminie Kołczygłowy 1) Zamówienie obejmuje: d) dostawę, wraz z transportem sprzętu mulitmedialnego do pracowni przedmiotowych znajdujących się na terenie Gminy Kołczygłowy tj. Szkoły Podstawowej w Kołczygłowach, ul. Szkolna 10 oraz Szkoły Podstawowej w Łubnie, Łubno 22. e) instalację wymaganych oprogramowań zapewniających prawidłowe współdziałanie przedmiotu zamówienia w zakresie sprzętu komputerowego; f) wniesienie, montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia. 2) Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. 3) Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj wyposażenia i sprzętu został zawarty w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ (tabela nr 2). Wymienione w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia wyposażenie oraz sprzęt powinien być fabrycznie nowy, wyprodukowany najpóźniej w 2016 roku, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim oraz musi posiadać dokumenty wymagane obowiązującymi przepisami prawa potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat CE). Okres gwarancji: 12 miesięcy. Część nr 3: Pomoce do języka angielskiego i języka niemieckiego 1) Zamówienie obejmuje: a) dostawę, wraz z transportem i wniesieniem do budynków pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych znajdujących się na terenie Gminy Kołczygłowy, powiat bytowski tj. Szkoły Podstawowej w Kołczygłowach oraz Szkoły Podstawowej w Łubnie; b) oraz jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, także montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia; c) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole – szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy. 2) Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość wyposażenia i sprzętu został zawarty w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ (tabela nr 3). Wymienione w powyższym załączniku wyposażenie powinno być fabrycznie nowe, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne jeśli jest wymagane. 3) Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze. Okres gwarancji 12 miesięcy Część nr 4: Gry planszowe edukacyjne 1) Zamówienie obejmuje: a) dostawę, wraz z transportem i wniesieniem do budynków pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych znajdujących się na terenie Gminy Kołczygłowy, powiat bytowski tj. Szkoły Podstawowej w Kołczygłowach oraz Szkoły Podstawowej w Łubnie; b) oraz jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, także montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia; c) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole – szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy. 2) Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość wyposażenia i sprzętu został zawarty w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ (tabela nr 4). Wymienione w powyższym załączniku wyposażenie powinno być fabrycznie nowe, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne jeśli jest wymagane. 3) Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze. Okres gwarancji 12 miesięcy Część nr 5: Rekwizyty i materiały papiernicze do projektu edukacyjnego 1) Zamówienie obejmuje: a) dostawę, wraz z transportem i wniesieniem do budynków artykułów bieżących do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych znajdujących się na terenie Gminy Kołczygłowy, powiat bytowski tj. Szkoły Podstawowej w Kołczygłowach oraz Szkoły Podstawowej w Łubnie; b) oraz jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, także montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia; c) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole – szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy. 2) Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość wyposażenia i sprzętu został zawarty w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ (tabela nr 5). Wymienione w powyższym załączniku wyposażenie powinno być fabrycznie nowe, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne jeśli jest wymagane. 3) Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze. Okres gwarancji 12 miesięcy Część nr 6: Pomoce do zajęć wyrównawczo dydaktycznych 1) Zamówienie obejmuje: a) dostawę, wraz z transportem i wniesieniem do budynków pomocy dydaktycznych do pracowni przedmiotowych szkół podstawowych znajdujących się na terenie Gminy Kołczygłowy, powiat bytowski tj. Szkoły Podstawowej w Kołczygłowach oraz Szkoły Podstawowej w Łubnie; b) oraz jeżeli jest to uzasadnione rodzajem przedmiotu zamówienia, także montaż i uruchomienie przedmiotu zamówienia; c) zamówienie musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole – szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy. 2) Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i ilość wyposażenia i sprzętu został zawarty w Szczegółowej Specyfikacji Zamówienia stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ (tabela nr 6). Wymienione w powyższym załączniku wyposażenie powinno być fabrycznie nowe, nieużywany, posiadać karty gwarancyjne jeśli jest wymagane. 3) Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze. Okres gwarancji: 12 miesięcy. 3. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności; 2) Elastyczność w użytkowaniu; 3) Proste i intuicyjne użytkowanie; 4) Czytelna informacja; 5) Tolerancja na błędy; 6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku; 7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania; 8) Percepcja równości. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na 6 części. Wykonawcy może zostać udzielone zamówienie na 6 części. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w załączniku nr 1 do SIWZ) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. 7. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy 'lub równoważne'. 8. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, w ramach programu/projektu: „Akademia Bystrzaków II” nr projektu RPPM.03.02.01-22-0143/15 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi 3 Edukacja, Działania 3.2 Edukacja ogólna, Poddziałania 3.2.1 Jakość edukacji ogólnej, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego 2014-2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę wraz z wypełnionym formularzem cenowym 2) Pełnomocnictwo lub dokumenty uprawniające do reprezentowania Wykonawcy. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy dla osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć odpowiednio dokumenty potwierdzające to uprawnienie lub pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej przez notariusza. 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). 4) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ (DO OFERTY) 5) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ (DO OFERTY), 6) Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (W TERMINIE TRZECH DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA WWW ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach