Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego - stanowiska sprzedażowego do pracowni kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, w ramach realizacji projektu pn. „Nowoczesna Szkoła

Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, Żwirki i Wigury
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
  • Data zamieszczenia: 2018-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
    Żwirki i Wigury 4a
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
    REGON: 27628477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat_mikolow.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego - stanowiska sprzedażowego do pracowni kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach, w ramach realizacji projektu pn. „Nowoczesna Szkoła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego – stanowiska sprzedażowego do pracowni kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach. Zakres zamówienia obejmuje:Dostawę do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Ornontowicach: Stanowiska sprzedażowego wraz z kompletnym wyposażeniem zawierającym kasę kelnerską, terminal z oprogramowaniem sieciowym, składający się z: Terminal dotykowy POS – 1 szt. Drukarka bonowa USB – 1 szt. Drukarka bonowa LAN – 1 szt. Drukarka fiskalna – 1 szt. Monitor dotykowy dla KDSKomputer dla aplikacji oraz bazy danych – 1 szt.Monitor dla komputera aplikacji – 1 szt.Palmtop - 2 szt. Zestaw pagerów kelnerskich (1 Transmiter, 2 pagery) – 1 kpl. Oprogramowanie wraz z usługami wdrożeniowymi i szkoleniowymi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 7 do SIWZ. Obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczenie sprzętu zgodnie z opisem, jego rozładunek, wniesienie, rozpakowanie, ustawienie, podłączenie, uruchomienie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: XV. Wymagania dotyczące wadium. 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 500 PLN (słownie: pięćset złotych). 2. Wadium wnosisię przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następującychformach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym żeporęczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i1240). 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 8.10.2018 r. do godz. 9:30.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: XIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu orazbrak podstaw wykluczenia 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem ofertowymsporządzonym według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ i formularzem cenowym (zał. nr 6 doSIWZ) następujące oświadczenia i dokumenty:1.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, w formieJednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ) sporządzonego zgodnie ze wzorem standardowegoformularza określonego w Rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art.80 ust. 3 Dyrektywy 2014/25/UE. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, żeWykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca zobowiązanyjest wypełnić JEDZw takim zakresie, aby Zamawiający był w stanie zweryfikować, czy Wykonawca nie podlegawykluczeniu w zakresie opisanym w niniejszej SIWZ. Zamawiający informuje, iż na stronie Urzędu ZamówieńPublicznych znajduje się instrukcja wypełniania Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia. Uwaga! W sekcji IV formularza JEDZ/ESPD wykonawca jedynie oświadcza czy „spełnia wszystkie wymaganekryteria kwalifikacji”, wypełnia więc sekcję α „ogólne oświadczenie dotyczące wszystkich kryteriów kwalifikacji”wczęści IV – kryteria kwalifikacji poprzez zaznaczenie jednej z dwóch opcji „ tak” lub „nie”. Wzór JEDZ stanowizałącznik nr 2 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie (JEDZ), o którymmowa w pkt.1.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie tepotwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, wktórym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstawwykluczenia. 3. W postępowaniu oświadczenia składa się w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej, z tym że JEDZnależy przesłać w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oświadczeniapodmiotów składających ofertę wspólnie oraz podmiotów udostępniających potencjał składane na formularzuJEDZ powinny mieć formę dokumentu elektronicznego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznymprzez każdego z nich w zakresie w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w treści art. 22 ust. 1ustawy Pzp. Analogiczny wymóg dotyczy JEDZ składanego przez podwykonawcę, na podstawie art.25a ust. 5pkt 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych. 4. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu JEDZ przez wykonawcę, jest poczta elektroniczna. Uwaga! Złożenie JEDZ wraz z ofertą na nośniku danych (np. CD, pendrive) jest niedopuszczalne, nie stanowibowiem jego złożenia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia18.7.2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną. 4.1. JEDZ należy przesłać na adres email: jedz@mikolow.starostwo.gov.pl 5.1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie zewzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:jeżeli oferta podpisana jest przez osobę inną niżupoważniona do reprezentowania wykonawcy do oferty należy załączyć pełnomocnictwo (upoważnienie)wformie oryginału podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy lub w formie kopiipoświadczonej notarialnie.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcywystępujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oudzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówieniapublicznego, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem/upoważnieniem podpisanymprzez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich wykonawców występujących wspólnie. Stosownepełnomocnictwo/upoważnienie należy złożyć wraz z ofertą. XIX. Informacja dotycząca danych osobowychWykonawców. 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679zdnia 27.4.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i wsprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie oochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4.5.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Powiat Mikołowski reprezentowany przez ZarządPowiatu, z siedzibą: ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, POLSKA; b) inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Sebastian Dziuban, adres poczty elektronicznej:iod@mikolow.starostwo.gov.pl ; c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanymz postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: nr MN.272.29.2018 BM, na: Dostawa sprzętukomputerowego do pracowni kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Mikołowskiego w ramach realizacjiProjektu pn. „Nowoczesna Szkoła – modernizacja i doposażenie pracowni, laboratoriów i sal dydaktycznychszkół Powiatu Mikołowskiego” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostaniedokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29.1.2004 r. – Prawo zamówieńpublicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat oddnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jestwymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu oudzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,stosowanie do art. 22 RODO; h) posiada Pani/Pan: — na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących, — na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **, — na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowychz zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***, — prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, żeprzetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. i) nie przysługuje Pani/Panu: — w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, — prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, — na podstawie art. 21 RODOprawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Panadanych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach