Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego

Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty ogłasza przetarg

  • Adres: 91-066 Łódź, ul. Zachodnia 47
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2535600 , fax. 042 2535702
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pierwszy Urząd Skarbowy Łódź-Bałuty
    ul. Zachodnia 47 47
    91-066 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 2535600, fax. 042 2535702
    REGON: 47051946500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www1usbaluty.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pakiet nr 1 - komputery PC - 23 szt. Pakiet nr 2 - monitory LCD 19 - 23 szt. Pakiet nr 3 - drukarki laserowe sieciowe z modułem duplex dla średnich grup roboczych - 2 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art.22 ust.1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych), posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (art.22 ust.1 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych), znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art.22 ust.1 pkt 3 ustawy prawo zamówień publicznych), nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Spełnienie ww warunków zamawiajacy oceni na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu wymogów zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych i dokumentów określonych w pkt VIII SIWZ. Ocena spełniania warunków odbędzie się zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów oraz oświadczeń, których wykaz zawiera pkt. VIII SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny, tj. wystawiony w ciągu ostatnich 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty, odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli Wykonawca podlega ustawowemu obowiązkowi wpisu. W przypadku spółek cywilnych wymagane jest załączenie dodatkowo umowy spółki. 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wypełnione oświadczenie o spełnianiu wymogów zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1usbaluty.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach