Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego

Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-525 Wrocław, ul. Gliniana 20-22
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7701 600 , fax. 71 7701 633
  • Data zamieszczenia: 2013-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
    ul. Gliniana 20-22 20-22
    50-525 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7701 600, fax. 71 7701 633
    REGON: 93211248200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pup-wroclaw.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów (15 szt.), laptopów (5 szt.) i monitorów (5 szt.) na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: siedziba Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu przy ul. Glinianej 20 - 22. 3. Sprzęt ma być fabrycznie nowy, oryginalnie zapakowany, nie noszący śladów użytkowania. 4. Na dostarczone komputery, laptopy i monitory Wykonawca udzieli minimum 60-miesięcznej gwarancji. 5. Sprzęt, o którym mowa powyżej będzie dostarczony do siedziby Zamawiającego i ma spełniać następujące wymagania: a) posiadać deklarację zgodności CE, b) posiadać pełne wyposażenie dodatkowe zgodne ze specyfikacją producenta (kable, sterowniki, itp.), c) posiadać dokumentację techniczną użytkownika oraz instrukcję obsługi w języku polskim, d) posiadać karty gwarancyjne urządzeń, e) każdy element tego wymagający ma posiadać czytelny numer identyfikacyjny. 6. Oferowane systemy operacyjne mają być w wersji polskojęzycznej i posiadać wszystkie konieczne licencje oraz dokumentację w języku polskim. 7. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego sprzęt na swój koszt i ryzyko, własnym staraniem do dnia 20 listopada 2013 r., po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy. 8. Wykonawca ma obowiązek przyjmowania zgłoszeń serwisowych przez telefon w godzinach pracy Zamawiającego, a faxem i e-mailem przez całą dobę. 9. Wykonawca jest zobowiązany zareagować na zgłoszenie awarii/usterki w czasie nie dłuższym niż 4 godziny od zgłoszenia. 10. Usunięcie usterki/awarii ma zostać wykonane w przeciągu 4 dni od chwili zgłoszenia usterki. 11. Szczegółowe warunki gwarancji i serwisu Zamawiający określił we wzorze umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.wroclaw.ibip.pl/public/?id=141872
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach