Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego

Województwo Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 40-037 Katowice, ul. Ligonia 46
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2078562 , fax. 32 2078578
  • Data zamieszczenia: 2011-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Śląskie
    ul. Ligonia 46 46
    40-037 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 2078562, fax. 32 2078578
    REGON: 27628463800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego - fabrycznie nowego, dopuszczonego do obrotu, spełniającego normy CE, wymienionego i opisanego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1. Określone w SIWZ parametry techniczne/funkcjonalne stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, jakie musi spełniać dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia. 2. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego przy ul. Ligonia 46 i ul. Dąbrowskiego 23 w Katowicach bez pobierania z tego tytułu dodatkowych opłat. 3. Dostawa przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzona protokołem zdawczo-odbiorczym. Podpisany przez obie strony protokół zdawczo-odbiorczy bez zastrzeżeń będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. 4. Wszystkie instrukcje użytkownika, broszury instalacyjne winny być dostarczone w języku polskim. 5. Dostarczone komputery, monitory i notebooki muszą być fabrycznie nowe, muszą pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski. Wszystkie komponenty i podzespoły komputera muszą pochodzić od jednego producenta lub muszą być przez niego certyfikowane. W celu potwierdzeni spełniania tego warunku Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu oświadczenie producenta, że oferowany sprzęt spełnia ten wymóg. (Dotyczy Zakresu I, II i V). 6. Producent oferowanego sprzętu musi posiadać certyfikat ISO 9001:2000 oraz ISO 14001. W celu potwierdzenia spełniania tego warunku Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu kopię certyfikatu producenta. (Dotyczy Zakresu I, II i V). 7. Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera. W celu potwierdzeni spełniania tego warunku Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu kopię certyfikatu firmy serwisującej. (Dotyczy Zakresu I, II i V). 8. Jako potwierdzenie udzielenia warunków serwisowych opisanych w pkt 10, 11 i 13 Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy dostarczy oświadczenie upoważnionego przedstawiciela producenta sprzętu potwierdzające spełnianie tych warunków. (Dotyczy Zakresu I, II i V). 9. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu oświadczenie producenta wraz z raportem badawczym wystawionym przez niezależną akredytowaną jednostkę potwierdzający, iż głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji operatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) nie przekracza 23 dB. (Dotyczy Zakresu I i III). 10. Warunki gwarancji na komputery oraz notebooki opisane w Zakresie I i II. Dostarczone komputery i notebooki muszą posiadać pakiet serwisowy oferujący następujące warunki gwarancji. - Gwarancja 36 miesięcy na części i robociznę realizowana w miejscu eksploatacji sprzętu, - Gwarantowany przez producenta czas reakcji w następnym dniu roboczym od zgłoszenia awarii, - W przypadku awarii dysk twardy zostaje u użytkownika a serwis dostarcza nowy dysk, - Pakiet serwisowy winien być składnikiem komputera oraz ma być przypisany do sprzętu na etapie jego produkcji bez konieczności późniejszego aktywowania, rejestrowania lub innych działań ze strony użytkownika, - Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta komputera, - Komputer nie będzie posiadał plomb lub innych elementów ograniczających dostęp do wnętrza. - Udzielona gwarancja nie będzie ograniczała w rozbudowie lub rekonfiguracji komputera o ile będą one wykonywane zgodnie z wymogami technicznymi producenta. - Możliwość realizacji gwarancji bezpośrednio przez serwis producenta z pominięciem dostawcy. - Możliwość pobierania dokumentacji i sterowników z jednej lokalizacji w sieci Internet. - Możliwość uzyskania pomocy technicznej producenta w języku polskim. - Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. - Możliwość aktualizacji i pobrania sterowników do oferowanego modelu komputera w najnowszych certyfikowanych wersjach bezpośrednio z sieci Internet za pośrednictwem strony www producenta komputera. 11. Warunki gwarancji na monitory (dla Zakresu I pkt 2). Dostarczony monitor musi posiadać pakiet serwisowy oferujący następujące warunki gwarancji. - Gwarancja 36 miesięcy na części i robociznę. - Gwarantowany przez producenta czas reakcji w następnym dniu roboczym od zgłoszenia awarii. - Firma serwisująca musi posiadać ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadać autoryzacje producenta monitora. - Możliwość realizacji gwarancji bezpośrednio przez serwis producenta z pominięciem dostawcy. - Możliwość pobierania dokumentacji i sterowników z jednej lokalizacji w sieci Internet. - Możliwość uzyskania pomocy technicznej producenta w języku polskim. - Możliwość aktualizacji i pobrania sterowników do oferowanego modelu komputera w najnowszych certyfikowanych wersjach bezpośrednio z sieci Internet za pośrednictwem strony www producenta monitora. - Gwarancja 1 uszkodzonego piksela. 12. Warunki gwarancji dotyczące zakresu nr III, VI, VII: a) Okres gwarancji wynosi: - 36 miesięcy dla Zakresu III, - 24 miesięcy dla Zakresu VI i VII b) Gwarancja obejmuje sprzęt wraz ze wszystkimi podzespołami. c) Wykonawca wraz z dostawą dostarczy pisemną gwarancję w języku polskim na przedmiot umowy. d) Serwis gwarancyjny świadczony będzie w miejscu użytkowania sprzętu u Zamawiającego. W sytuacji, kiedy konieczne jest przetransportowanie sprzętu do naprawy w warunkach warsztatowych, Wykonawca wykonuje transport na własny koszt oraz ponosi pełną odpowiedzialność za sprzęt w fazie demontażu, transportu, naprawy oraz montażu. e) Jeżeli sprzęt podlegający transportowi posiada dysk twardy, a nie uległ on uszkodzeniu, Wykonawca zobowiązany jest pozostawić go Zamawiającemu na jego życzenie z uwagi na bezpieczeństwo danych. W przypadku uszkodzenia dysku, Wykonawca dokonuje wymiany dysku na fabrycznie nowy oraz pozostawia uszkodzony dysk u Zamawiającego. f) Zgłoszenie awarii będzie następować we wszystkie dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30. Zgłoszenie awarii może być dokonane telefonicznie, poprzez email lub za pomocą faksu. g) Koszty transportu do i z siedziby Zamawiającego w trakcie okresu gwarancji ponosi Wykonawca. h) Serwis gwarancyjny zapewni podjęcie naprawy gwarancyjnej w czasie nie dłuższym niż do końca następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia usterki oraz do usunięcia wady w terminie 5 dni roboczych od momentu jej zgłoszenia. i) W szczególnych przypadkach termin naprawy może ulec przedłużeniu i wynosić maksymalnie 28 dni od daty zgłoszenia awarii. W takim przypadku Wykonawca zapewni na czas naprawy dostarczenie sprzętu zastępczego równoważnego naprawianemu urządzeniu. j) W przypadku przekroczenia terminu określonego w lit. i) Wykonawca wymieni wadliwy sprzęt na sprzęt równoważny, fabrycznie nowy, w terminie 14 dni licząc od upływu terminu o którym mowa w lit. i). k) W przypadku ponownego wystąpienia wady (awarii) sprzętu po wykonaniu trzech napraw Wykonawca wymieni wadliwy sprzęt na sprzęt równoważny, fabrycznie nowy, w terminie 14 dni licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego czwartej wady (awarii). l) Naprawom gwarancyjnym nie podlegają awarie wynikłe z nieprawidłowego użytkowania sprzętu przez Zamawiającego. m) Pod pojęciem sprzęt równoważny rozumie się sprzęt o funkcjonalności i wydajności nie gorszej niż w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz złożonej ofercie. n) W przypadku naprawy gwarancyjnej przedłuża się czas gwarancji o pełen okres niesprawności przedmiotu umowy. 13. Warunki dotyczące gwarancji dla Zakresu V: a) Okres gwarancji wynosi: - 36 miesięcy b) W sytuacji, kiedy konieczne jest przetransportowanie sprzętu do naprawy w warunkach warsztatowych, Wykonawca wykonuje transport na własny koszt oraz ponosi pełną odpowiedzialność za sprzęt w fazie demontażu, transportu, naprawy oraz montażu. c) W przypadku awarii dysk twardy zostaje u użytkownika a serwis dostarcza nowy dysk. d) Pakiet serwisowy winien być składnikiem komputera oraz ma być przypisany do sprzętu na etapie jego produkcji bez konieczności późniejszego aktywowania, rejestrowania lub innych działań ze strony użytkownika. e) Udzielona gwarancja nie będzie ograniczała w rozbudowie lub rekonfiguracji komputera o ile będą one wykonywane zgodnie z wymogami technicznymi producenta. f) Zgłoszenie awarii będzie następować we wszystkie dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30. Zgłoszenie awarii może być dokonane telefonicznie, poprzez email lub za pomocą faksu. g) Koszty transportu do i z siedziby Zamawiającego w trakcie okresu gwarancji ponosi Wykonawca. h) Serwis gwarancyjny zapewni podjęcie naprawy gwarancyjnej w czasie nie dłuższym niż do końca następnego dnia roboczego od momentu zgłoszenia usterki oraz do usunięcia wady w terminie 5 dni roboczych od momentu jej zgłoszenia. i) W szczególnych przypadkach termin naprawy może ulec przedłużeniu i wynosić maksymalnie 28 dni od daty zgłoszenia awarii. W takim przypadku Wykonawca zapewni na czas naprawy dostarczenie sprzętu zastępczego równoważnego naprawianemu urządzeniu. j) W przypadku przekroczenia terminu określonego w pkt i) Wykonawca wymieni wadliwy sprzęt na sprzęt równoważny, fabrycznie nowy, w terminie 14 dni licząc od upływu terminu o którym mowa w pkt i). k) W przypadku ponownego wystąpienia wady (awarii) sprzętu po wykonaniu trzech napraw Wykonawca wymieni wadliwy sprzęt na sprzęt równoważny, fabrycznie nowy, w terminie 14 dni licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego czwartej wady (awarii). l) Naprawom gwarancyjnym nie podlegają awarie wynikłe z nieprawidłowego użytkowania sprzętu przez Zamawiającego. m) Pod pojęciem sprzęt równoważny rozumie się sprzęt o funkcjonalności i wydajności nie gorszej niż w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz złożonej ofercie. n) W przypadku naprawy gwarancyjnej przedłuża się czas gwarancji o pełen okres niesprawności przedmiotu umowy. o) Komputer nie będzie posiadał plomb lub innych elementów ograniczających dostęp do wnętrza. p) Możliwość realizacji gwarancji bezpośrednio przez serwis producenta z pominięciem dostawcy. q) Możliwość pobierania dokumentacji i sterowników z jednej lokalizacji w sieci Internet. r) Możliwość uzyskania pomocy technicznej producenta w języku polskim. s) Możliwość telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej komputera oraz warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. t) Możliwość aktualizacji i pobrania sterowników do oferowanego modelu komputera w najnowszych certyfikowanych wersjach bezpośrednio z sieci Internet za pośrednictwem strony www producenta komputera. 14. Wykonawca udzieli 12 miesięcy rękojmi na nośniki oprogramowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=90
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach