Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego

Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu ogłasza przetarg

  • Adres: 09-200 Sierpc, ul. Narutowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242 752 883 , fax. 242 755 820
  • Data zamieszczenia: 2019-10-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu
    ul. Narutowicza 64
    09-200 Sierpc, woj. mazowieckie
    tel. 242 752 883, fax. 242 755 820
    REGON: 70108810000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwmskansen.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: wojewódzka samprządowa instytucja kutury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem Zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego. Oferowany sprzęt powinien być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji (2018/2019), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu. 2. Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z dostarczeniem, rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z poniższym podziałem: 1) CZĘŚĆ I – LAPTOP WERSJA 1; 2) CZĘŚĆ II- LAPTOP WERSJA 2; 3) CZĘŚĆ III - STACJA ROBOCZA WERSJA 1; 4) CZĘŚĆ IV - STACJA ROBOCZA WERSJA 2 ; 5) CZĘŚĆ V- MONITOR; 6) CZĘŚĆ VI- UPS; 7) CZĘŚĆ VII- URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE; 8) CZĘŚĆ VIII- DRUKARKA TERMICZNA; 9) CZĘŚĆ IX- DRUKARKA LASEROWA; 10) CZĘŚĆ X- OPROGAROMANIE PAKIET BIUROWY; 11) CZĘŚĆ XI- OPROGAROMANIE SYSTEMOWE DO ARCHIWIZACJI STACJI ROBOCZYCH WRAZ Z WDROŻENIEM. 4. Zamawiający nie ogranicza liczby części, na które Wykonawca może złożyć ofertę, ani nie wskazuje maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy. 5. 1) Zamawiający określił minimalne wymagania w odniesieniu do każdej oferowanej części zamówienia w kol. 1 SZCZEGÓŁOWEGO OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, stanowiącego Załącznik nr 5.1-5.11 SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej w danej części zamówienia obowiązany będzie złożyć na wezwanie Zamawiającego dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w kol. 1 SZCZEGÓŁOWEGO OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (Załącznika nr 5.1-5.11 SIWZ), w tym co najmniej: a) SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, sporządzony wg Załącznika nr 5.1-5.11 SIWZ poprzez wypełnienie kol. 2 w ww. załącznika w sposób odpowiadający na wszystkie wymagania i parametry wskazane w kol. 1, b) Certyfikaty, zaświadczenia i oświadczenia wymagane w kol. 1 SZCZEGÓŁOWEGO OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (Załącznika nr 5.1-5.11 SIWZ). 6. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostałyby znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujący określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia; 7. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym; 8. W przypadku, gdy Zamawiający w opisie technicznym wskazuje dopuszczalny zakres tolerancji lub zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanego sprzętu winny mieścić się we wskazanych przez Zamawiającego zakresach. 9. Zamawiający wymaga, adekwatnie do przedmiotu zamówienia, dostosowania dostaw do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. 10. Wymagany minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia: 1) w częściach I, VI zamówienia wynosi 24 miesiące, 2) w częściach II, III, IV, V zamówienia wynosi 36 miesięcy, 3) w częściach VII, VIII, IX zamówienia wynosi – 12 miesięcy 11. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny dostarczonego sprzętu. 12. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz warunki płatności zawiera wzór umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: a) część I – 600,00 zł (słownie: sześćset złotych) b) część II – 400,00 zł (słownie: czterysta złotych) c) część III – 300,00 zł (słownie: trzysta złotych) d) część IV – 700,00 zł (słownie: siedemset złotych) e) Część V – 100,00 zł (słownie: sto złotych) f) część VI – 200,00 zł (słownie: dwieście złotych) g) część VII – 30,00 zł (słownie: trzydzieści złotych) h) część VIII – 300,00 zł (słownie: trzysta złotych) i) część IX – 10,00 zł (słownie: dziesięć złotych) j) część X – 20,00 zł (słownie: dwadzieścia złotych) k) część XI – 100,00 zł (słownie: sto złotych) W każdej części zamówienia wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa w ogłoszeniu o niniejszym zamówieniu oraz SIWZ warunków udziału w postępowaniu dot. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Poza oświadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu w postepowaniu Zamawiający żąda złożenia w załączeniu oferty uwierzytelnionego odpisu pełnomocnictwa lub pełnomocnictwo w oryginale, jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocników. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 Ustawy przepisy i zapisy SIWZ dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, sporządzone wg Załącznika Nr 2 do SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Wykonawca, działając zgodnie z art. 24 ust.11 Ustawy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy, które można sporządzić wg Załącznika Nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą uczestniczącym w niniejszym przetargu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej, sporządzone wg Załącznika Nr 3 do SIWZ, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach