Przetargi.pl
Dostawa sprzętu komputerowego

Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 01-815 Warszawa, ul. Dewajtis 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5618943 , fax. 022 5618944
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
    ul. Dewajtis 5 5
    01-815 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5618943, fax. 022 5618944
    REGON: 00000195600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uksw.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu komputerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego: CZĘŚĆ I - BIUROWY SPRZĘT KOMPUTEROWY komputer stacjonarny - 5 szt., komputer stacjonarny dla niepełnosprawnych - 1 szt., monitor - 5 szt., laptop do prezentacji - 4 szt., laptop 12 cal - 1 szt., mini laptop - 1 szt., drukarka laserowa kolorowa - 3 szt., drukarka laserowa czarno-biała - 5 szt., skaner do książek- 1 szt., Zasilacz awaryjny - 2 szt. CZĘŚĆ II - OSPRZĘT SIECIOWY serwer - 1 szt., serwer w architekturze x86 do dew-L434 - 1 szt., Zestaw konsoli przełączników KVM - 1 szt., ROUTER do MikroTik The Dude - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 i załącznik nr 2 do umowy dostępny na stronie internetowej Zamawiającego oraz na stronie http://www.ppp.pwpw.pl) Zamawiający wymaga aby oferowany sprzęt był fabrycznie nowy, kategorii I, nieużywany. Oprogramowanie powinno pochodzić z legalnych źródeł i zawierać wszystkie składniki niezbędne do potwierdzenia jego legalności (np. oryginalny nośnik, umowa licencyjna, certyfikat autentyczności)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy wykażą, nie później niż na dzień składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, spełnianie następujących warunków dotyczących: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Złożenie przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń będzie stanowiło podstawę do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz do stwierdzenia braku podstaw do wykluczenia. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, z uwzględnieniem przepisów art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca ma obowiązek złożyć wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik nr 2 do ogłoszenia, dostępny na stronach: www.dzp.uksw.edu.pl oraz www.ppp.pwpw.pl). Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia warunki mogą spełnić łącznie i mogą złożyć łącznie oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca ma obowiązek złożyć (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z nich musi spełnić ten warunek i samodzielnie złożyć potwierdzające go oświadczenia i dokumenty): 2.1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (Załącznik nr 3 do ogłoszenia dostępny na stronach: www.dzp.uksw.edu.pl oraz www.ppp.pwpw.pl) 2.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia (zgodnego z Załącznikiem nr 3 do ogłoszenia) w zakresie art. 24 ust. 1pkt 2 ustawy Pzp; w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 3. Wykonawca ubiegający się o dopuszczenie w licytacji elektronicznej powinien złożyć także: 3.1. Wypełniony i podpisany Wniosek o dopuszczenie do licytacji elektronicznej - na formularzu stanowiącym Załącznik nr 1 do ogłoszenia (dostępny na stronach: www.dzp.uksw.edu.pl oraz www.ppp.pwpw.pl) 3.2. Wypełniony elektronicznie i przesłany elektronicznie na adres e-mail: m.kulicka@uksw.edu.pl Formularz Wykonawcy stanowiący Załącznik nr 4 do ogłoszenia (dostępny na stronach: www.dzp.uksw.edu.pl oraz www.ppp.pwpw.pl) 3.3. Pełnomocnictwo do podpisania wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej, o ile prawo do podpisania wniosku nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z wnioskiem (treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do których wykonywania pełnomocnik jest upoważniony; pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie). 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w punkcie 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww.dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach