Przetargi.pl
Centrum Wsi Cerekiew - II Etap

Urząd Gminy Zakrzew ogłasza przetarg

  • Adres: 26-652 Zakrzew, Zakrzew 51
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6105122 , fax. 048 6105143
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zakrzew
    Zakrzew 51
    26-652 Zakrzew, woj. mazowieckie
    tel. 048 6105122, fax. 048 6105143
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakrzew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Centrum Wsi Cerekiew - II Etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest: 1. Odbudowa budynku Domu Ludowego w Cerekwi gm. Zakrzew: powierzchnia zabudowy 243,44 m2, powierzchnia użytkowa 214,01 m2, kubatura 996,06 m2, powierzchnia działki 612 m2; Program użytkowy: garaż dla dużego samochodu strażackiego 82,79 m2, garaż dla małego samochodu strażackiego 23.88 m2, świetlica 60,94 m2, holl i szatnia 21,77 m2, łazienki 24,69 m2. Rozbiórka istniejącego budynku. 2. Przebudowa chodnika wokół budynku kościoła - chodnik z płyt i kostki granitowych 810 m2, 3. Przebudowa schodów zewnętrznych z płyt granitowych - 125,4 m stopni, balustrady stalowe, murki z piaskowca. 4.Przebudowa chodnika i miejsc postojowych z kostki brukowej o powierzchni 1271,26 m2 4. oświetlenie parkingu: 5 słupów stalowych ocynkowanych, oprawy sodowe 150W - 7 szt. Szczegółowe informacje zawarte w SWIZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000.00 PLN (dziesięć tysięcy zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykonał co najmniej 3 roboty budowlane o charakterze, funkcji i rozmiarze zbliżonym do przedmiotu zamówienia w zakresie: - budynków o charakterze, funkcji i rozmiarze (kubaturze, powierzchni zabudowy, konstrukcji i technologii wykonania) zbliżonych do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 tys zł. każda; - nawierzchni granitowych o powierzchni zbliżonej do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 tys zł. każda; - nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni zbliżonych do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 tys zł. każda; - oświetlenie uliczne o wielkości zbliżonej do przedmiotu zamówienia; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca dysponuje takimi narzędziami jak środki transportu, betoniarki, elektronarzędzia, rusztowania oraz wskaże kierownika robót budowlanych, posiadającego uprawnienia budowlane oraz wpis do Izby Samorządu Zawodowego.; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej - Warunek posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę minimum 400 tys. zł.; 5. Udzielą gwarancji jakości na okres minimum 5 lat. 6. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą na zasadzie kwalifikacji spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty; 2. Dowód wniesienia wadium; 3. W przypadku składania oferty wspólnej, zgodnie z art. 23 ust.1 ustawy, do oferty należy dołączyć oświadczenie, w którym zostanie wskazany pełnomocnik (lider) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4. Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej zgodny przedmiarem robót zamówień publicznych; 5. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w związku z art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych; 6. Wykaz wykonanych (zakończonych) w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych jak podano w pkt. 8.1.2 s.i.w.z. Do wykazów należy dołączyć referencje potwierdzające, że zostały te roboty wykonane z należytą starannością (z podaniem zakresu zamówienia, terminu realizacji, wartości zamówienia, nazwy inwestora); 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz wskazanie kierownika budowy wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami; 8. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia; 9. Wykaz posiadanego sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym szczególnie: środki transportu, betoniarki, elektronarzędzia, rusztowania. Należy określić czy posiadany środek jest własny czy wynajęty. 10. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia zasobów (jeżeli dotyczy); 11. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę minimum 400 tys. zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów, należy przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej tego podmiotu; 12. Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; 13. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; 14. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 15. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące składania ofert, 16. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Uwaga: jeżeli któryś z w/w dokumentów nie dotyczy wykonawcy to należy zamieścić o tym informację. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z §4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009r. Nr 226, poz.1817).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakrzew.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach