Przetargi.pl
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku

Szpital w Knurowie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 44190 Knurów, ul. Niepodległości
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 331 93 34 , fax. 32 331 93 04
  • Data zamieszczenia: 2017-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital w Knurowie Sp. z o.o.
    ul. Niepodległości 8
    44190 Knurów, woj. śląskie
    tel. 32 331 93 34, fax. 32 331 93 04
    REGON: 24129721700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku wraz z transportem do siedziby Szpitala w Knurowie Sp. z o.o. ul. Niepodległości 8, 44-190 Knurów i rozładunkiem do magazynów Aptecznych Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 7 – Formularz cenowy. Ilości przedmiotu zamówienia zawarte w Załączniku Nr 7 Formularz cenowy są ilościami szacunkowymi. Zamawiający będzie składał w ciągu trwania umowy zamówienia wg rzeczywistych potrzeb. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w pełni ilości zamawianych dostaw, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń. Zamawiający zastrzega sobie prawo w trakcie realizacji niniejszej umowy do zmiany wielkości zapotrzebowań na poszczególne pozycje asortymentowe tj. do wykorzystania niektórych pozycji asortymentowych w ilościach mniejszych lub do zwiększenia ilości niektórych pozycji, jednocześnie nie przekraczając całkowitej wartości umowy bez konsekwencji prawnych i finansowych ze strony Wykonawcy. Szczegółowy rodzaj towaru i ilość oraz jego asortyment będą zawierały zamówienia. Wykonawca zapewnia, że dostarczy wszystkie wyroby fabrycznie nowe, kompletne, o wysokim standardzie jakościowym oraz gwarantuje, że wyroby te są dopuszczone do stosowania w szpitalach, posiadają wymagane świadectwa, atesty, certyfikaty. Zamawiający nie dopuszcza podania ceny jednostkowej za 1 szt. z dokładnością do 3 lub 4 miejsc po przecinku, natomiast dopuszcza wycenę opakowania zamiast jednej sztuki, należy wówczas w Załączniku nr 7 Formularz cenowy w kolumnie „Jednostka miary” wpisać opakowanie zamiast sztuka, w kolumnie „Zużycie na czas trwania umowy” podać ilość opakowań wynikającą z przeliczenia sztuk na opakowania a w kolumnie nazwa asortymentu podać ilość sztuk w opakowaniu. Należy podać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie innych wielkości opakowań zbiorczych z odpowiednim przeliczeniem ilości. Należy podać pełne ilości opakowań zaokrąglone w górę. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane w Części 1; Części 2; Części 3 poz. od 1 do 2, poz. od 4 do 7 i poz. 10, 11; Części 4; Części 5; Części 6; Części 7; Części 8; Części 9; Części 10; Części 11; Części 12; Części 13; Części 14 poz. od 1 do 4; Części 15; Części 16; Części 17; Części 18; Części 19; Części 20 poz. od 1 do 4, poz. od 10 do 12, poz. od 14 do 18, poz. od 21 do 29, poz. od 31 do 33, poz. 39; Części 21; Części 22; Części 23; Części 24; Części 25; Części 26; Części 27; Części 28; Części 29 poz. od 1 do 3, poz. 6, poz. od 8 do 13, poz. 15; Części 30; Części 31; Części 32 poz. od 1 do 6, poz. 8; Części 33; Części 34 poz. od 1 do 12, poz. 14; Części 35; Części 36; Części 37; Części 38 poz. od 1 do 14 i poz. od 16 do 18; Części 39 poz. od 2 do 3; Części 40; Części 41; Części 42; Części 43; Części 46; Części 47; Części 48; Części 48; Części 50; Części 51 wyroby były dopuszczone do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 51 części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych jednak nie dopuszcza możliwości składania ofert na dowolnie wybrane pozycje w części. Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane sukcesywnie według potrzeb zamawiającego przez okres 12 miesięcy licząc od: • dnia zawarcia umowy w zakresie Części od 1 do 13, od 15 do 28, od 30 do 51 • dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 01.04.2017 r. w zakresie części 14; • dnia zawarcia umowy jednak nie wcześniej niż od 29.04.2017 r. w zakresie części 29. Zamówienie publiczne o wartości poniżej 209000 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach