Przetargi.pl
Dostawa sprzętu informatycznego wraz z instalacją i konfiguracja w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu

Szpital Wielospecjalistyczny im. dr.L udwika Błażka w Inowrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 88-100 Inowrocław, Poznańska 97
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr.L udwika Błażka w Inowrocławiu
    Poznańska 97
    88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
    REGON: 092358780
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu informatycznego wraz z instalacją i konfiguracja w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego wraz z instalacją i konfiguracja w celu podniesienia poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu, zgodnie z parametrami określonymi w załącznikach nr 2 i 2a do SWZ.2. W skład dostawy wchodzą:I. Ochrona antywirusowa spełniający poniższe wymagania. Licencja na 450 stacji roboczych możliwość aktualizacji baz wirusów na minimum 3 lata.II. Dostawa i konfiguracja sprzętu:1. Serwer TYP I, ilość 3 sztuki.2. Oprogramowanie do wirtualizacji 3. Oprogramowanie do Backupu4. Serwer NAS5. Dysk HDD 12TB - 8 szt.6. Odnowienie wsparcia na posiadane przez zamawiającego urządzenie Fortinet FortiGate 100F o numerach seryjnych FG100D3G14829195 na 4 lata 24x7 wymiana uszkodzonego urządzenia 24x7x8h.7. UPS 1500VA montowany w stojaku – 2 szt.8. UPS 3000VA montowany w stojaku3. Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław.4. Wspólny Słownik Zamówień:48820000-2 Serwery 48760000-3: Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej5. Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 i 5a do SWZ.6. Wymagane okresy gwarancji wymienione są w pkt I.14, pkt II,III,IV,V,VI,VII,VIII załącznika nr 2a do SWZ. Okres gwarancji na oprogramowanie antywirusowe wynosi minimum 3 lata.UWAGAZamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu.Zamówienie jest finansowane z Funduszu Przeciwdziałaniu COVID-19 działań w celu podniesienia bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych świadczeniodawcy. Umowa Nr 27/2022/CYBER z dnia 05.09.2022 roku, pomiędzy Zamawiającym a Narodowym Funduszem Zdrowia – Kujawsko-Pomorskim Oddziałem Wojewódzkim w Bydgoszczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48820000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 6.700,00zł2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 29.11.2022r.3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa PKO Bank Polski Regionalne Centrum Korporacyjne w Bydgoszczy ul. Gdańska 23, 85-005 Bydgoszcz. Nr rachunku: 43 1020 1462 0000 7302 0358 9496 z dopiskiem na przelewie: „M-56/2022”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu,b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,c) kwotę gwarancji/poręczenia,d) termin ważności gwarancji/poręczenia,e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie występowania w obrocie gospodarczym jeżeli potwierdzi stosownym dokumentem, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem,2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli przedstawi:Aktualną Polisę ubezpieczeniową o wartości min. 500.000,00 PLN, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności.3. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie dostawy tożsamych z przedmiotem postępowania o wartości minimum 500.000,00 zł każda.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach