Przetargi.pl
Dostawa sprzętu informatycznego tj. komputerów, drukarek i akcesoriów komputerowych do Sądu Okręgowego w Częstochowie

Sąd Okręgowy w Częstochowie ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, ul. Dąbrowskiego 23/35
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3681696 , fax. 034 3644210
  • Data zamieszczenia: 2009-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Częstochowie
    ul. Dąbrowskiego 23/35 23/35
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 034 3681696, fax. 034 3644210
    REGON: 00057157600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu informatycznego tj. komputerów, drukarek i akcesoriów komputerowych do Sądu Okręgowego w Częstochowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia są dostawy - dostawa sprzętu informatycznego tj. komputerów, drukarek i akcesoriów komputerowych do Sądu Okręgowego w Częstochowie. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ - szczegółowy opi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium w tym postępowaniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają niezbędne uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencja-łem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wyko-nanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 24 ustawy 8.2 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie i spełnia wymagania okre-ślone w niniejszej SIWZ. 8.3 Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne musi spełnić niżej wymienione warunki: 8.3.1. wypełnić OFERTĘ z załącznikami; - załącznik nr 1 do siwz 8.3.2. posiadać odpowiednie doświadczenie zawodowe tj. wykonać w ciągu ostatnich trzech lat minimum jedno zadanie odpowiadające swoim ro-dzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia w zadaniu, na które Wykonawca składa ofertę. NA POTWIERDZENIE TEGO WARUNKU NALEŻY: załączyć wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw zbliżo-nych co do zakresu i wartości do dostaw objętych zamówieniem, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie np. referencje - załącznik nr 5 do siwz 8.4 Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki o których mowa w pkt. 8.1 - 8.3 na postawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu wa-runków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz ofertą doku-mentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnienie tych warunków, o których mowa w SIWZ. 8.5 Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub z treści dołączonych doku-mentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt. 8.1, to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy Wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1 Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: - wypełniony formularz ofertowy (oryginał) - załącznik nr 1 do siwz; - opisy przedmiotu zamówienia, uzupełnione, podpisane i ostemplowane przez Wykonawcę, sporządzone wg wzorów stanowiących załącznik nr 2 część A i B do SIWZ. Wykonawca winien dołączyć do oferty opis przedmiotu zamówienia dotyczący zadania/ń, do którego(ych) przystępuje (oryginał). Zamawiający wymaga, a Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia każdego z punktów opisu oferowanego sprzętu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i formularzami załączonymi do opisu. - oświadczenie wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy wg wzoru określonego w załączniku do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (oryginał) - załącznik nr 4 do siwz; - oświadczenie dotyczące certyfikatów, posiadanych przez oferowany do sprzedaży sprzęt informatyczny. - załącznik nr 6 do siwz. 9.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadcze-nia o wpisie do ewidencji dzia?łalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających od-powiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykona-nia decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 mie-siące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne-go zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 mie-sięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). 9.3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat dostaw zbliżonych co do zakresu i wartości do dostaw objętych zamówieniem (oryginał) - załącznik nr 5 do siwz, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). 9.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w punkcie: 9.2, składa dokument, lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie spo-łeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, od-roczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powy-żej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9.5 Wymienione w tym rozdziale dokumenty mogą zostać złożone w oryginale lub kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez przedstawiciela wykonawcy uprawnionego do podpisania oferty. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia do-kumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej autentyczności w inny sposób.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czestochowa.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach