Przetargi.pl
Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla Izby Celnej w Olsztynie (z przeznaczeniem na Drogowe Przejście Graniczne w Grzechotkach)

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 10-575 Olsztyn, Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5232373 , fax. 089 5232278
  • Data zamieszczenia: 2009-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki
    Al. Marsz. J. Piłsudskiego 7/9 7/9
    10-575 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5232373, fax. 089 5232278
    REGON: 00051431900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.olsztyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla Izby Celnej w Olsztynie (z przeznaczeniem na Drogowe Przejście Graniczne w Grzechotkach)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Cz. 1 - dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych wraz z oprogramowaniem - komputer stacjonarny PC Typ I - 14 sztuk - komputer stacjonarny PC Typ II - 4 sztuki - komputer stacjonarny PC Typ III - 2 sztuki - komputer przenośny - 6 sztuk Cz. 2 - dostawa drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i skanera - drukarka laserowa sieciowa dwustronna - 4 sztuki - drukarka laserowa biurkowa - 8 sztuk - urządzenie wielofunkcyjne laserowe dwustronne - 2 sztuki - wysokowydajne urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka - skaner biurkowy - 1 sztuka Cz. 3 - dostawa licencji na oprogramowanie - MS Windows Server Enterprise 2008 R2 OLP NL GOVT (P72-04229) (w polskiej wersji językowej, wraz z nośnikiem instalacyjnym) - 1 szt. lub równoważny - MS Windows Server Standard 2008R2 OLP NL GOVT (P72-04992) (w polskiej wersji językowej, wraz z nośnikiem instalacyjnym) - 1 szt. lub równoważny - Microsoft Office 2007 Basic OEM PL (z licencją i nośnikiem instalacyjnym) lub równoważny - 10 szt. - MS Windows Server CAL 2008 OLP NL GOVT Device CAL (R18-02785) - 58 szt.lub równoważny - MS Windows Terminal Services CAL 2008 OLP NL GOVT Device CAL (6VC-01221) - 58 szt. lub równoważny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania ww. warunków będzie dokonana na podstawie analizy złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia, winni złożyć następujące dokumenty: 1.wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 2.wypełniony i podpisany formularz zgodności - załącznik nr 2 do SIWZ (formularz ten będzie jednocześnie załącznikiem do umowy zawartej z wybranym wykonawcą); 3.oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ 4.w przypadku gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć upoważnienie dla osoby uprawnionej do podpisania oferty - wzór upoważnienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ 5.w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6.W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę, niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie (np. referencje, pozytywnie podpisany przez obie strony protokół odbioru). Wykonawca winien wykazać się należytą realizacją co najmniej 5 dostaw tożsamych, z których każda ma wartość co najmniej a)70 000,00 zł brutto - dla części 1 zamówienia b)70 000,00 zł brutto - dla części 2 zamówienia c)36 000,00 zł brutto - dla części 3 zamówienia W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, kwota ta powinna być sumą kwot wskazanych dla poszczególnych części. Wzór wykazu wykonanych dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ 7.Deklaracje wymienione w załącznikach 2/1-2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uw.olsztyn.pl; www.olsztyn.ic.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach