Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki ogłasza przetarg
- Adres: 80-233 Gdańsk, ul. Narutowicza 11/12
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48 58 348 61 52 , fax. +48 58 347 24 45
- Data zamieszczenia: 2012-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Gdańska Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki
ul. Narutowicza 11/12 11/12
80-233 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. +48 58 348 61 52, fax. +48 58 347 24 45
REGON: 00000162000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzp.pg.gda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu informatycznego dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej zgodnie z opisem w załącznikach I i II do SIWZ oraz poniższym wyszczególnieniem: Część I: 1. Dysk zewnętrzny - 2 szt. 2. Karta pamięci - 2 szt. 3. Tablet - 1 szt. 4. Notebook - 1 szt. 5. Kontroler kinect - 2 szt. 6. Interfejs komunikacyjny bluetooth - 1 szt. 7. Komputer - 1 szt. 8. Tablet - 1 szt. 9. Tablet z modemem 3G - 1 szt. 10. Tablet - 2 szt. 11. Tablet - 1 szt. 12. Kamera Full HD - 2 szt. 13. Punkt dostępowy -1 szt. 14. Antena na podwójne pasmo - 4 szt. 15. Ultrabook - 1 szt. 16. Komputer przenośny - 1 szt. Część II 1. Serwer 1 - 2 szt. 2. Serwer 2 - 1 szt. 3. Serwer 3 - 1 szt. 4. Serwer 4 - 1 szt. 5. Serwer - 2 szt. 6. Switch Ethernet 48x10x/100x1000Mbps - 3 szt. 7. Switch - 1 szt. b) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne, wyodrębnione części zamówienia I i II. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - 1000,00 PLN dla części I - 1800,00 PLN dla części II W przypadku złożenia oferty na więcej niż 1 część zamówienia wniesione wadium musi stanowić sumę wartości wadium dla składanych części zamówienia. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (do wyboru przez Wykonawcę ): a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłacić należy przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Milienium 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782, z zaznaczeniem: Wadium - przetarg na dostawę sprzętu informatycznego - ZP/96/WETI/12 4. W przypadku wnoszenia wadium przelewem liczy się moment wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wykonawca składa z ofertą potwierdzenie przelewu lub jego kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 7. Wniesienie wadium w jednej z form określonych w pkt. 2 lit. b do e następuje poprzez doręczenie Zamawiającemu oryginału dokumentu przed upływem terminu składania ofert. Dokument ten należy złożyć za pokwitowaniem w kasie Kwestury Politechniki Gdańskiej - I piętro skrzydło B Gmachu Głównego w Gdańsku przy ul. G. Narutowicza 11/12 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 do 13:00. Kopię pokwitowania wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta musi być bezwarunkowa i nieodwołalna, płatna na każde wezwanie Zamawiającego oraz obejmować wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. W przypadku poręczeń muszą one gwarantować płatność na każde wezwanie Zamawiającego oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę. Gwarancje i poręczenia muszą obejmować okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku, gdy nie będzie spełniony któregokolwiek ze wskazanych powyżej wymogów, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało wniesione i wykluczy wykonawcę z udziału w postępowaniu. 9. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wskazaną w pkt. 2 formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 10. Wycofanie oferty przed upływem terminu składania ofert nie powoduje utraty wadium. 11. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wówczas wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzp.pg.gda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Miastku w roku 2016
Dodano: 2016-06-23 - Dostawa sprzętu komputerowego, części i akcesoriów komputerowych dla Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk
Dodano: 2016-05-31 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Gdyni
Dodano: 2016-04-29 - Dostawa komputerów przenośnych dla Wydziału Mechanicznego Politechniki Gdańskiej
Dodano: 2016-04-27 - Dostawa sprzętu komputerowego w 2016r
Dodano: 2016-04-15 - CTM/BZ/ZZ/11/16. Dostawa komputerów stacjonarnych, przenośnych, urządzeń wielofunkcyjnych i drobnego sprzętu komputerowego
Dodano: 2016-04-15 - Dostawa sprzętu komputerowego, części i akcesoriów komputerowych dla Instytutu Oceanologii Polskiej Akademii Nauk
Dodano: 2016-04-13 - Dostawa sprzętu komputerowego i świadczenie usługi wsparcia serwera IBM
Dodano: 2016-04-07 - CRZP/15/2016/AEZ/ Dostawa oprogramowania i sprzętu komputerowego dla Akademii Morskiej w Gdyni w roku 2016 - część 1
Dodano: 2016-03-22