Przetargi.pl
Dostawa sprzętu informatycznego dla sądów okręgu kaliskiego

Sąd Okręgowy ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Al. Wolności
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 7657876, 62 7657993, , fax. 627 657 714
  • Data zamieszczenia: 2019-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy
    Al. Wolności 13
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 7657876, 62 7657993, , fax. 627 657 714
    REGON: 57062500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalisz.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu informatycznego dla sądów okręgu kaliskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komputerów przenośnych, komputerów stacjonarnych, monitorów oraz czytników kodów kreskowych dla Sądu Okręgowego w Kaliszu oraz funkcjonalnych Sądów Rejonowych okręgu kaliskiego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części: Część 1 – dostawa komputerów przenośnych: 5 szt. dla Sądu Okręgowego w Kaliszu Część 2 – dostawa komputerów: 10 szt. dla Sądu Okręgowego w Kaliszu 4 szt. dla Sądu Rejonowego w Jarocinie 6 szt. dla Sądu Rejonowego w Pleszewie 5 szt. dla Sądu Rejonowego w Ostrzeszowie 5 szt. dla Sądu Rejonowego w Kępnie Część 3 – dostawa monitorów: 5 szt. dla Sądu Okręgowego w Kaliszu 2 szt. dla Sądu Rejonowego w Jarocinie 1 szt. dla Sądu Rejonowego w Kępnie Część 4 – dostawa czytników kodów kreskowych: 5 szt. dla Sądu Rejonowego w Pleszewie 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze szczegółową specyfikacją ilościową, opisem parametrów sprzętu oraz minimalnymi wymaganiami Zamawiającego w zakresie cz. 1 określa załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze szczegółową specyfikacją ilościową, opisem parametrów sprzętu oraz minimalnymi wymaganiami Zamawiającego w zakresie cz. 2 określa załącznik nr 2 do SIWZ. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze szczegółową specyfikacją ilościową, opisem parametrów sprzętu oraz minimalnymi wymaganiami Zamawiającego w zakresie cz. 3 określa załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze szczegółową specyfikacją ilościową, opisem parametrów sprzętu oraz minimalnymi wymaganiami Zamawiającego w zakresie cz. 3 określa załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Przedmiot zamówienia określony został za pomocą poniższych kodów Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Część 1 CPV: 30213100-6 – komputery przenośne Część 2: CPV: 30214000-2 – stacje robocze Część 3: CPV: 30231300-0 – monitory ekranowe Część 4: CPV: 30216130-6 – czytniki kodów kreskowych 8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej części na jakie został podzielony przedmiot zamówienia. 9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 10. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny i ustawie Pzp. 11. Ilekroć w treści SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Przez produkt równoważny dla wyspecyfikowanego przedmiotu zamówienia rozumie się produkt o parametrach i wymaganiach minimalnych wyszczególnionych (wymienionych) i określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1-4 do SIWZ. W takim przypadku Wykonawca załączy do składanej oferty zestawienia materiałów równoważnych opisywanym oraz dokumenty potwierdzające zgodność cech technicznych i funkcjonalnych zawartych w rozwiązaniu równoważnym w złożonej ofercie z cechami technicznymi i funkcjonalnymi wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia 12. Przez normę jakościową równoważną rozumie się taką, która potwierdza, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z normami jakościowymi lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z równoważnymi normami jakościowymi odwołującymi się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich lub potwierdza odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości. 13. Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy będzie sprzętem fabrycznie nowym, nieużywanym wcześniej w innych projektach, będzie posiadał pakiet usług gwarancyjnych producenta. Wyklucza się urządzenia używane lub składane z używanych części. 14. Sprzęt dostarczony w ramach realizacji umowy będzie sprzętem zakupionym w oficjalnym kanale sprzedaży producenta na rynek polski, co oznacza, że będzie posiadał stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z obszaru Rzeczpospolitej Polskiej. 15. Oferowane urządzenia w dniu składania ofert nie będą przeznaczone przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży. 16. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia uporządkuje pomieszczenia i usunie z nich puste opakowania po dostarczonym przedmiocie zamówienia oraz wykona niezbędne czynności (badania i próby) celem potwierdzenia sprawności dostarczonego przedmiotu zamówienia. 17. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia serwisu gwarancyjnego zaoferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymogami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia. 18. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią niniejszej SIWZ a treścią udzielonych wyjaśnień, jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego. 19. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Wywóz odpadów odbywa się na koszt Wykonawcy. 20. Zamawiający przy realizacji niniejszego postępowania dla części 2 i części 3 zastrzega prawo opcji, zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca realizując zamówienie będzie musiał dostarczyć ilość podstawową, natomiast dostarczenie dodatkowej, opcjonalnej ilości będzie zależało od decyzji zamawiającego (jeżeli będzie taka potrzeba). Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcjonalnego zakupu w przypadku stwierdzenia potrzeb oraz dysponowania środkami finansowymi. Zamawiający zobowiąże wykonawcę do wykonania opcjonalnej części zamówienia przez złożenie jednostronnego oświadczenia woli w zakresie określonym przez zamawiającego po cenie ustalonej w umowie. Wykonawca nie ma żadnego roszczenia wobec zamawiającego w przypadku ograniczenia zamówienia jedynie do części podstawowej. Zamawiający informuje, że ilość sprzętu objętego opcją dla części 2 to 5 sztuk, natomiast dla części 3 – 2 sztuki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 400,00 zł. (czterysta zł 00/100) dla części 1 2.000,00 zł (dwa tysiące zł 00/100) dla części 2 300,00 zł. (trzysta zł 00/100) dla części 3 Dla części 4 Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. W przypadku składania ofert w dwóch lub więcej częściach zamówienia kwoty wadium podlegają sumowaniu. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. 2018, poz. 110 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy zamawiającego BGK O/Poznań 40 1130 1017 0021 1001 7190 0004. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie określonej w ust. 3 pkt. b) – e) SIWZ wykonawca jest zobowiązany dostarczyć zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert i złożyć go w siedzibie zamawiającego na biurze Podawczym. 6. Beneficjentem wadium w formach wymienionych w ust. 3 pkt. b) – e) SIWZ musi być Sąd Okręgowy w Kaliszu, Al. Wolności 13, 62-800 Kalisz. 7. Z treści wadium składanego w formie gwarancji lub poręczenia musi wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium po spełnieniu się każdego z warunków zatrzymania wadium wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego w terminie związania z ofertą. Gwarancja lub poręczenie nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta lub poręczyciela dotyczącego pisemnego żądania zapłaty. 8. Gwarancja lub poręczenie musi być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta lub poręczyciela. Z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać sposób reprezentacji gwaranta lub poręczyciela. Do gwarancji lub poręczenia należy dołączyć stosowne dokumenty, z których wynika upoważnienie do podpisania przez daną osobę gwarancji lub poręczenia. Dokumenty te mogą być załączone w postaci oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę umocowaną do składania oświadczeń woli w imieniu gwaranta lub poręczyciela.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 3. Oferta powinna zawierać: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, zgodnie z załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzorem formularza oferty (załącznik nr 5) – dokument składany w oryginale. 2) dokumenty, których wykaz zamawiający zamieścił w rozdziale VI SIWZ, (poza oświadczeniem stanowiącym wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ (dokument składany w oryginale) i oświadczeniem wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z rozdziałem VI ust. 7), składane będą przez wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, na wezwanie Zamawiającego, w trybie wskazanym w rozdziale VI ust. 18 pkt 6 SIWZ. Wykonawca zobligowany będzie do złożenia wymaganych w rozdziale VI SIWZ dokumentów, jednakże Zamawiający dopuszcza złożenie tych dokumentów już na etapie składania oferty (dokumenty składane w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentacji), 3) zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w sytuacji, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (w oryginale), 4) na potwierdzenie umocowania osób do podpisywania oświadczenia woli lub należytej reprezentacji podmiotu pełnomocnictwo udzielone osobie podpisującej dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych oraz w przypadku ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania wykonawców składających ofertę wspólną lub wspólników spółki cywilnej (w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach