Przetargi.pl
Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach projektu pn. „Gmina Jabłoń dla Seniorów"

Urząd Gminy Jabłoń ogłasza przetarg

  • Adres: 21-205 Jabłoń, Zamojskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3560036, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jabłoń
    Zamojskiego 27
    21-205 Jabłoń, woj. lubelskie
    tel. 083 3560036, , fax. -
    REGON: 00053526700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablon.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach projektu pn. „Gmina Jabłoń dla Seniorów"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.2 Część 1 zamówienia „Dostawa sprzętu medycznego do Dziennego Domu Pomocy w Kolanie” Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia i sprzętu medycznego, m.in. mebli, sprzętu rehabilitacyjnego, specjalistycznych urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: wykaz wraz z opisem sprzętu i wyposażenia medycznego stanowi załącznik nr 1a do SIWZ Przedmiot zamówienia musi być:  fabrycznie nowy;  wolny od wad i pełnowartościowy;  wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości; Kody CPV: 33158400-6 Sprzęt do terapii mechanicznej 33155000-1 Sprzęt do fizykoterapii 33196100-1 Sprzęt dla osób starszych 33196200-2 Sprzęt dla osób niepełnosprawnych. 4.3 Część 2 zamówienia „Dostawa sprzętu AGD do Dziennego Domu Pomocy w Kolanie” Zakres zamówienia obejmuje dostawę urządzeń AGD oraz innych sprzętów wyposażenia kuchennego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: wykaz wraz z opisem sprzętu AGD stanowi załącznik nr 1b do SIWZ Przedmiot zamówienia musi być:  fabrycznie nowy;  wolny od wad i pełnowartościowy;  wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości; Kody CPV: 30100000-0 Maszyny biurowe, sprzęt i materiały z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli 39200000-4 Wyposażenie domowe 39310000-8 Różny sprzęt 4.4 Część 3 zamówienia „Dostawa mebli użytkowych oraz naczyń do Dziennego Domu Pomocy w Kolanie” Zakres zamówienia obejmuje m.in. dostawę mebli, naczyń porcelanowych oraz sztućców. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia tj.: wykaz wraz z opisem wyposażenia stanowi załącznik nr 1c do SIWZ Przedmiot zamówienia musi być:  fabrycznie nowy;  wolny od wad i pełnowartościowy;  wykonany z wymaganymi normami branżowymi w tym normami: bezpieczeństwa i higieny pracy, wytrzymałości i trwałości; Kody CPV: 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni 39200000-4 Wyposażenie domowe 39290000-1 Wyposażenie różne 39110000-6 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane oraz ich części 39120000-9 Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39200000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w załączniku nr 4 do SIWZ. 2.Ofertę stanowi wypełniony Formularz „Oferta”. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1) Oświadczenie wymagane postanowieniami pkt 7.1. SIWZ; 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, bądź wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 poz. 2294), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach