Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny ogłasza przetarg
- Adres: 42200 Częstochowa, ul. Bialska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 343 673 753 , fax. 343 651 756
- Data zamieszczenia: 2017-09-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
ul. Bialska 104
42200 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 343 673 753, fax. 343 651 756
REGON: 128105300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalparkitka.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA W RAMACH „PROGRAMU PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W WOJEWÓDZTWIE ŚLĄSKIM NA LATA 2017-2020” JAKO ZADANIE INWESTYCYJNE: ”MODERNIZACJA BAZY MATERIALNEJ CELEM POPRAWY JAKOŚCI ŚWIADCZONYCH USŁUG W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W ODDZIAŁACH PSYCHIATRYCZNYCH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA W RAMACH: „PROGRAMU PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W WOJEWÓDZTWIE ŚLĄSKIM NA LATA 2017-2020” JAKO ZADANIE INWESTYCYJNE: ”MODERNIZACJA BAZY MATERIALNEJ CELEM POPRAWY JAKOŚCI ŚWIADCZONYCH USŁUG W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W ODDZIAŁACH PSYCHIATRYCZNYCH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY”, w ilości określonej w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony: 1) dla Części Nr 1 – 7 SIWZ w Załączniku Nr 7 do SIWZ (tabela parametrów technicznych) 2)dla Części Nr 8 -12 w Załączniku Nr 2 do SIWZ. 3)Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik Nr 8 i 9 do SIWZ. 3. Zakup dofinansowany ze środków Województwa Śląskiego w ramach zadania inwestycyjnego pn.: MODERNIZACJA BAZY MATERIALNEJ CELEM POPRAWY JAKOŚCI ŚWIADCZONYCH USŁUG W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA NARKOMANII W ODDZIAŁACH PSYCHIATRYCZNYCH WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NAJŚWIĘTSZEJ MARYI PANNY. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, których spełnienie należałoby przedstawić w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23, stosownie do art. 24 ust. 11 ustawy PZP, Wykonawca przekaże Zamawiającemu: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ (oryginał). 2.Wykonawca załączy do oferty: 1) formularz oferty stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ (oryginał) – podpisany i wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe przeniesienie do formularza ofertowego ceny zaoferowanej w załączonym do oferty formularzu asortymentowo-cenowym. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 2) formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ (oryginał) – podpisany i wypełniony w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe obliczenie ceny i sumy formularza asortymentowo-cenowego oraz prawidłowe przeniesienie jej do formularza ofertowego. Formularz asortymentowo-cenowy powinien być umieszczony bezpośrednio za formularzem ofertowym. Wykonawca wypełnia formularz wg wzoru, zamieszczając w ofercie tylko te części, na które składa ofertę. 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru na Załączniku Nr 3 do SIWZ (oryginał); 4) tabela parametrów technicznych, stanowiąca Załącznik Nr 7 do SIWZ (oryginał) – podpisana i wypełniona w sposób czytelny, z należytą starannością. Wykonawca wypełnia tabele parametrów technicznych umieszczając w ofercie tylko te, na które składa ofertę. 5) pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć, w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem, w przypadku: a) gdy Wykonawca dokonuje jakichkolwiek czynności w postępowaniu przez osobę, której uprawnienie do dokonania tych czynności nie wynika z ustawy lub wpisu do rejestru przedsiębiorców (np. podpisanie i złożenie oferty lub innych oświadczeń w imieniu i na rzecz Wykonawcy, poświadczanie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów); b) Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum/spółka cywilna) – podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ZAKUP SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NMP W CZĘSTOCHOWIE
Dodano: 2024-07-18 - Zakup sprzętu medycznego tj. stanowiska do audiometrii i tympanometrii oraz do badań ABR oraz stanowiska do badań: V-HIT i VEMP dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o.o.
Dodano: 2024-07-05 - Zakup aparatu TMS przez Zespół Wojewódzkich Przychodni Specjalistycznych w Katowicach
Dodano: 2024-06-18 - Zakup sprzętu laboratoryjnego do Laboratorium Medycznego, Poradni Podstawowej Opieki Zdrowotnej oraz Gabinetu Rehabilitacji Zabiegowej w Obwodzie Lecznictwa Kolejowego w Bielsku-Białej
Dodano: 2024-06-12 - 98-P-24 Dzierżawa automatycznego wstrzykiwacza kontrastu wraz z sukcesywną dostawą materiałów zużywalnych
Dodano: 2024-05-29 - Zakup wyposażenia sprzętowego - Laser przeciwjaskrowy dla Poradni Okulistycznej Okręgowego Szpitala Kolejowego w Katowicach - s.p.z.o.z.
Dodano: 2024-04-24 - Zakup wyposażenia sprzętowego - Laser przeciwjaskrowy dla Poradni Okulistycznej Okręgowego Szpitala Kolejowego w Katowicach - s.p.z.o.z.
Dodano: 2024-03-25 - Dostawa urządzeń, elektrod biernych oraz kontenerów narzędziowych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
Dodano: 2024-01-29 - Jednorazowa dostawa urządzeń medycznych wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem personelu.
Dodano: 2024-01-18 - ZP/1/2024_Dostawa aparatu USG dla Zakładu Diagnostyki Obrazowej Szpitala Joannitas w Pszczynie
Dodano: 2024-01-10