Gmina Lublin ogłasza przetarg
- Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 814 663 000 , fax. 814 663 001
- Data zamieszczenia: 2018-03-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
Pl. Króla Władysława Łokietka 1
20-109 Lublin, woj. lubelskie
tel. 814 663 000, fax. 814 663 001
REGON: 43101951400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu i wyposażenia laboratoryjnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Dostawa sprzętu i wyposażenia laboratoryjnego: 1.1. Destylarka - 1 szt. 1.2. Dygestorium - 2 szt. 1.3. Komplet areometrów - 2 szt. 1.4. Moździerz - 10 szt. 1.5. Szpatułka ze stali nierdzewnej - 10 szt. 1.6. Skalpel z uchwytem - 10 szt. 1.7. Ostrze do skalpela - 100 szt. 1.8. Pinceta metalowa samonapinająca - 10 szt. 1.9. Naczynie wagowe - 20 szt. 1.10. Krystalizator - 10 szt. 1.11. Szkiełko mikroskopowe nakrywkowe - 20 zestawów. 1.12. Preparaty mikroskopowe - 5 szt. 1.13. Pipeta automatyczna, wielomiarowa 0,1 - 1,0 ml - 6 szt. 1.14. Pipeta automatyczna, wielomiarowa 1,0 - 5,0 ml - 6 szt. 1.15. Pipeta automatyczna, wielomiarowa 1,0 - 10,0 ml - 6 szt. 1.16. Zestaw biuret - 12 szt. 1.17. Palniki spirytusowe - 6 szt. 1.18. Przepływomierz wiatraczkowy - 1 szt. 1.19. Mikroskop biologiczny szkoleniowy - 5 szt, 1.20. Spektrofotometr UV-VIS i bliska podczerwień wraz z kuwetami - 3 szt. 1.21. Miernik wielofunkcyjny - pomiar pH, mV, konduktancji - 4 szt. 1.22. Analizator gazu lub cieczy - 1 szt. 1.23. Głaszczka z polipropylenu - 80 szt. 1.24. Szkiełko mikroskopowe podstawowe - 20 kompletów. 1.25. Pompka do pipety - 10 szt. 1.26. Eza bakteriologiczna - 3 szt. 1.27. Mikrometr - 1 szt. 1.28. Elektroda z membraną cylindr. - 5 szt. 1.29. Mikroskop pomiarowy z USB - 1 szt. 1.30. Pipeta automatyczna - 7 szt. 1.31. Końcówki do pipety - komplet 500 szt. - 1 komplet. 1.32. Kroplomierz - 3 szt. 1.33. Mikroskop - 4 szt. 1.34. Menzurka - 27 szt. 1.35. Termometr spirytusowy - 27 szt. 1.36. Fartuch biały - 27 szt. 2. Wszędzie tam gdzie w wykazie przedmiotu zamówienia, Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, rozwiązania równoważne opisywanym w wyżej wymienionych normach, co oznacza że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważne.” W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. 3. Zamówienie w ramach projektu "Przejdź na zawodowstwo - dzisiaj szkoła jutro sukces” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej - w przypadku składania wniosku przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających wspólny wniosek. 2.Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców - w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Opis rozwiązań równoważnych potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w opisie przedmiotu zamówienia wraz z dokumentami - dowodami, dotyczącymi oferowanych rozwiązań równoważnych, potwierdzającymi równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w opisie przedmiotu zamówienia - w sytuacji, gdy wykonawca oferuje rozwiązania równoważne. 4. Pełnomocnictwo: 4.1. do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) 4.2. do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na wniosek popsuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, dokument, musi określać w szczególności: 5.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu 5.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego 5.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego 5.4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 6. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1, 2, 3 oraz 5 winny być przedstawione w formie oryginału. Pełnomocnictwa, o których mowa w pkt. 4 winny być przedstawione formie oryginału lub kopii poświadczonej przed notariuszem. 7. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.3) winno być złożone w formie pisemnej albo w postaci elektronicznej. 8. W przypadku składania wniosku przez podmioty występujące wspólnie oświadczenie z pkt. III.3) winno być złożone przez każdego z Wykonawców. 9. Wniosek winien być złożony w trwale zamkniętej kopercie. 9.1. Koperta winna być zaadresowana na adres: Urząd Miasta Lublin, Biuro Zamówień Publicznych, Plac Litewski 1, 20-080 Lublin, pokój nr 8. 9.2. Oznakowana: WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W LICYTACJI ELEKTRONICZNEJ - Dostawa sprzętu i wyposażenia laboratoryjnego-Nr sprawy: ZP-P-I.271.34.2018. 10. Inne dokumenty składające się na wniosek sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Wydziału Medycznego Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
Dodano: 2023-08-22 - Dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego
Dodano: 2023-06-09 - Dostawa autoklawu laboratoryjnego na potrzeby realizacji badań objętych projektem GOSPOSTRATEG – III
Dodano: 2023-04-14 - JEDNORAZOWA DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH I MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH DZ-23/89/22
Dodano: 2022-12-11 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Centrum Symulacji Medycznej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 28 części
Dodano: 2022-12-06 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Centrum Symulacji Medycznej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 28 części
Dodano: 2022-12-01 - Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby Centrum Symulacji Medycznej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na 28 części
Dodano: 2022-11-03 - Dostawa wag analitycznych i wag precyzyjnych na potrzeby Centrum Symulacji Medycznej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
Dodano: 2022-09-30 - JEDNORAZOWA DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH I MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH: DZ-23/32/22
Dodano: 2022-09-21 - sukcesywna dostawa materiałów pomocniczych w roku 202-postępowanie powtórzone
Dodano: 2022-03-06