Przetargi.pl
Dostawa sprzętu i wyposażenia informatyczno-komunikacyjnego, wyposażenia w zakresie specjalnych potrzeb edukacyjno – dydaktycznych, wyposażenia sal przedmiotowych oraz pozostałego wyposażenia do szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Skępe

Miasto i Gmina Skępe ogłasza przetarg

  • Adres: 87-630 Skępe, ul. Kościelna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 878 521 , fax. 542 877 204
  • Data zamieszczenia: 2019-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Skępe
    ul. Kościelna 2
    87-630 Skępe, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 878 521, fax. 542 877 204
    REGON: 91086656000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skepe.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu i wyposażenia informatyczno-komunikacyjnego, wyposażenia w zakresie specjalnych potrzeb edukacyjno – dydaktycznych, wyposażenia sal przedmiotowych oraz pozostałego wyposażenia do szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Skępe
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Dostawa wyposażenia informatyczno-komunikacyjnego, wyposażenia w zakresie specjalnych potrzeb edukacyjno – dydaktycznych, wyposażenia sal przedmiotowych oraz pozostałego wyposażenia do szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Skępe. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Zamówienia podzielone jest na następujące części: 1) Część I: Dostawa sprzętu i wyposażenia informatyczno-komunikacyjnego, 2) Część II: Dostawa wyposażenia w zakresie specjalnych potrzeb edukacyjno – dydaktycznych, 3) Część III: Dostawa wyposażenia sal przedmiotowych, 4) Część IV: Dostawa pozostałego wyposażenia. 4. Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub większej liczby części. 5. Wymienione wyżej elementy wyposażenia należy dostarczyć za porozumieniem z Zamawiającym w następujące lokalizacje: 1) Szkoła Podstawowa w Skępem, ul. Al. 1 Maja 89, 87-630 Skępe, 2) Szkoła Podstawowa w Wólce, Wólka 133 B, 87-630 Skępe, 3) Szkoła Podstawowa w Czermnie, Czermno 19A, 87-630 Skępe. 6. Sprzęt będący przedmiotem dostawy oraz wszystkie jego elementy muszą być fabrycznie nowe (nieużywane). 7. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonanych prac, dostaw oraz zastosowanych podzespołów i materiałów. 8. Ewentualne zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów i nazw własnych zamawianego asortymentu i wyposażenia służą tylko i wyłącznie określeniu parametrów zamawianego sprzętu i wyposażenia, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych i doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych (produktów równoważnych nie gorszych od podanych w opisie przedmiotu zamówienia pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych) w stosunku do produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty określone za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego sprzęt i wyposażenie spełniają wymogi określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne wymaganym przez Zamawiającego. 9. Kody klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 30200000-1 Urządzenia komputerowe Dodatkowe kody CPV: 30213100-6 Komputery przenośne 30213200-7 Komputer tablet 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48190000-6 Pakiety oprogramowania edukacyjnego 30236000-2 Różny sprzęt komputerowy 72700000-7 Usługi w zakresie sieci komputerowej 39162100-6 Pomoce dydaktyczne 37524100-8 Gry edukacyjne 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny 39150000-8 Różne meble i wyposażenie 30125110-5 Toner do drukarek laserowych/faksów 30197630-1 Papier do drukowania 10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. 11. Podwykonawcy: 1) Zamawiający nie zastrzega żadnej części zamówienia do powierzenia podwykonawcom. 2) Wykonawca, który zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie jakiejkolwiek części zamówienia, zobowiązany jest wskazać w Formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) zakres zamówienia powierzany podwykonawcom. W przypadku braku takiego wskazania, Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawcy. 3) Wykonawca ma prawo podpisać umowę o podwykonawstwo na części zamówienia wymienione w ofercie przetargowej jedynie w trybie określonym w art. 647¹ Kodeksu cywilnego stosowanych odpowiednio. Nie wyraża się zgody na powierzenie całości lub części dostaw lub usług podwykonawcy w innym trybie, bez względu na to, czy Zamawiający powziął i kiedy powziął informację o takim powierzeniu. Zamawiający ma prawo żądania usunięcia podwykonawcy, na którego nie wyraził zgody. Do zawierania umów o podwykonawstwo oraz rozliczeń z tego tytułu stosuje się również zapisy art. 143a – 143c ustawy Prawo zamówień publicznych stosowanych odpowiednio. 4) Podwykonawstwo nie zmienia zobowiązań Wykonawcy. Wykonawca jest odpowiedzialny za działania, zaniechania, uchybienia i zaniedbania Podwykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników w takim zakresie, jak gdyby były one działaniami, zaniechaniami, uchybieniami lub zaniedbaniami samego Wykonawcy, jego przedstawicieli lub pracowników. 5) Pozostałe warunki dotyczące podwykonawstwa określa wzór umowy – załącznik nr 4.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium wyłącznie w odniesieniu do części I zamówienia w wysokości 5.000,00 PLN, słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium powinno być wniesione w nieprzekraczalnym terminie do dnia 02.12.2019 r. do godz. 12:00 i winno obejmować okres związania ofertą. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 310). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Skępem Nr 04 9546 0004 2001 0000 0749 0039 z dopiskiem „Wadium na Dostawę sprzętu i wyposażenia informatyczno-komunikacyjnego, wyposażenia w zakresie specjalnych potrzeb edukacyjno – dydaktycznych, wyposażenia sal przedmiotowych oraz pozostałego wyposażenia do szkół podstawowych z terenu Miasta i Gminy Skępe – część I zamówienia”. 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą. 9. Z treści polisy, poręczenia, gwarancji lub innego dokumentu stanowiącego formę wadium winno wynikać bezwarunkowe, że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i ust.5 ustawy Pzp. 10. W trakcie postępowania przetargowego czas związania ofertą może ulec przedłużeniu o oznaczony okres, co pociąga za sobą obowiązek przedłużenia okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, wniesienia nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. 11. Odmowa wyrażenia przez Wykonawcę zgody na przedłużenie terminu związania ofertą nie spowoduje utraty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Część I: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Część II: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Część III: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Część IV: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz oferty zgodny z załączonym wzorem (załącznik nr 1 do SIWZ) /Wymagana forma dokumentu – oryginał/; 2. Wypełniony i podpisany Wykaz cen zgodny z załączonym wzorem (załącznik nr 1a do SIWZ) /Wymagana forma dokumentu – oryginał/; 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia /Wymagana forma dokumentu – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach