Przetargi.pl
Dostawa sprzętu i wyposażenia gastronomicznego do punktów żywienia Uzdrowisko Kołobrzeg S.A..

Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, ks. Piotra Ściegiennego 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3548802 , fax. 0-94 35 225 16
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna
    ks. Piotra Ściegiennego 1 1
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3548802, fax. 0-94 35 225 16
    REGON: 00028817100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu i wyposażenia gastronomicznego do punktów żywienia Uzdrowisko Kołobrzeg S.A..
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do magazynu Zamawiającego wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ wyrobów ze stali nierdzewnej przeznaczonych dla gastronomii oraz innych wyrobów i urządzeń do gastronomii. Dostarczany towar powinien odpowiadać cechom właściwym dla danego wyrobu oraz nadanej przez producenta lub dostawcę nazwie zamieszczonej w Wykazie wyrobów proponowanych do realizacji zamówienia. Wykaz, o którym mowa należy sporządzić w oparciu o handlowe katalogi wyrobów. Wyroby powinny być w pierwszym gatunku oraz powinny posiadać atest dopuszczający je do kontaktu z żywnością. Całość dostaw powinna być zrealizowana w terminie do dnia 30 sierpnia 2009 r. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o mającej nastąpić dostawie, z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem. Urządzenia i wyposażenie gastronomiczne zostaną dostarczone na koszt Dostawcy do poszczególnych obiektów według wykazu. Urządzenia zostaną zainstalowane we wskazanych miejscach i uruchomione przez Dostawcę. Oferentów składających wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu Zamawiający zobliguje do okazania wybranych przedmiotów wyszczególnionych w załączniku celem sprawdzenia ich jakości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 397200005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą wniosek wraz z wyszczególnionymi w załączniku wyrobami oraz złożą oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy-Pzp, a także inne wymienione w dalszej części specyfikacji dokumenty. 2. Oferentem może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie. Oferenci występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 3. Wykonawca powinien być uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi, prowadzić działalność o charakterze zbieżnym z niniejszym zamówieniem oraz powinien posiadać doświadczenie w branży meblarskiej. 4. Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w realizacji zamówień, miarą którego jest wykonanie z należytą starannością w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w okresie działalności, co najmniej trzech dostaw o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł łącznie. 5. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 6. Wymagane jest określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów faksu oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie publiczne. 8. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi wykonawca (oferent). Ocena warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem oferenta.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3 do siwz. 3. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres działalności wykonawcy jest krótszy tom w okresie działalności, dostaw odpowiadających swym charakterem zamówieniu, z podaniem: nazwy, adresu siedziby i telefonu odbiorcy dostaw, rodzaju dostarczanego sprzętu, wartości umownej dostawy, terminów realizacji zamówienia, Wymagane jest załączenie poświadczenia odbiorcy, że dostawy wykonane zostały z należytą starannością. 4. Świadectwa lub atesty potwierdzające, że dostarczane wyroby lub materiały, z których będą wykonane są bezpieczne oraz dopuszczone do kontaktu z żywnością. 5. Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w postępowaniu interesy podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach