Przetargi.pl
Bielinek - Osinów Dolny. Odbudowa (modernizacja) wału przeciwpowodziowego zadanie 2, 3, 4 w km 3+100 ÷ 9+800. Zadanie 4, km 8+100 ÷ 9+748

Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-415 Szczecin, Al. Jana Pawła II 42
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4318102 , fax. 091 4318097
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie
    Al. Jana Pawła II 42 42
    70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4318102, fax. 091 4318097
    REGON: 00103633600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bielinek - Osinów Dolny. Odbudowa (modernizacja) wału przeciwpowodziowego zadanie 2, 3, 4 w km 3+100 ÷ 9+800. Zadanie 4, km 8+100 ÷ 9+748
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Bielinek - Osinów Dolny. Odbudowa (modernizacja) wału przeciwpowodziowego zadanie 2, 3, 4 w km 3+100 ÷ 9+800. Zadanie 4, km 8+100 ÷ 9+748, woj. zachodniopomorskie, gmina Cedynia, powiat: Gryfino, działki: nr 3 i nr 161 w obrębie Osinów Dolny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452462005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium ustala się w kwocie 50.000 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, zawarte w oświadczeniu, które stanowi załącznik nr 2 (lub 2a i 2b) do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ, a mianowicie: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Warunkiem jest wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy, to w tym okresie, jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna za roboty odpowiadające swoim rodzajem wykonanie przynajmniej jednego zamówienia polegającego na uszczelnieniu wału przeciwpowodziowego poprzez wykonanie przegrody przeciw-filtracyjnej metodą wgłębnego, ciągłego mieszania gruntu z zastosowaniem zawiesiny wiążącej, gwarantującej uzyskanie wymaganej wytrzymałości o parametrach odpowiadających przedmiotowi zamówienia. 6. Udokumentują, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia budowlane w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj budownictwa wodnego lub wodno - melioracyjnego oraz aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa. 7. Udokumentują, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 400.000 zł. 8. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 lub 2a i 2b do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej zaświadczenia muszą być wystawione oddzielnie dla każdego ze wspólników oraz dla spółki cywilnej. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert: - w przypadku składania oferty przez osoby prowadzące działalność na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej - dla nich samych, - w przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej i spółki jawnej - dla każdego ze wspólników oddzielnie, - w przypadku składania oferty przez spółki partnerskie - dla każdego partnera i członka zarządu, - w przypadku składania oferty przez spółki komandytowe lub komandytowo-akcyjne - dla komplementariusza, - w przypadku składania oferty przez osoby prawne - dla każdego urzędującego członka organu zarządzającego. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku składania oferty przez podmioty zbiorowe - określone w art. 2 ustawy z dnia 28.10.2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002r. Nr 197 poz. 1661 ze zm.) m.in. osoba prawna, jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej, spółka kapitałowa, przedsiębiorca niebędący osobą fizyczną. 6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie. 7. Dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie pełniła funkcję kierownika robót posiada uprawnienia budowlane w specjalności z zakresu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia tj budownictwa wodnego lub wodno - melioracyjnego oraz posiada aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa. 8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9. Informację banku, w której stwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych oraz zdolność kredytową Wykonawcy. 10. Wykonawcy składający ofertę wspólną (np. konsorcja, spółki cywilne) zobowiązani są przedłożyć wymagane dokumenty wymienione w rozdziale VI pkt 2, 3, 4 - odrębnie dla każdego podmiotu składającego wspólną ofertę. 11. Wykonawca nie dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi złożyć wraz z ofertą pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wyżej wymienione dokumenty, powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę ze strony Wykonawcy. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzmiuw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach