Miejskie Przedszkole Nr 40 ogłasza przetarg
- Adres: 65318 Zielona Góra, ul. Szczekocińska
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 684 537 277
- Data zamieszczenia: 2017-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedszkole Nr 40
ul. Szczekocińska 13
65318 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 684 537 277
REGON: 36197878900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Dostawa sprzętu i wyposażenia dydaktycznego na statutowe działanie Miejskiego Przedszkola nr 40 w Zielonej Górze" - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa sprzętu dydaktycznego, pomocy i zabawek dydaktycznych oraz mebli do poszczególnych sal a także wyposażenia dydaktycznego i podstawowego, niezbędnych do prowadzenia zajęć w zakresie i w sposób zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2/1 do 2/5 dla Miejskiego Przedszkole nr 40 w Zielonej Górze. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pt. „Moje wesołe przedszkole” NR RPLB.08.01.03-08-0005/15-00 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020; Oś 8. Nowoczesna edukacja; Działanie 8.1. Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej; Poddziałanie 8.1.3. Wyrównywanie dysproporcji w jakości kształcenia na poziomie elementarnym realizowane przez ZIT Zielona Góra. 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań częściowych: - Część 1 – dostawa sprzętu dydaktycznego – sprzęt dydaktyczny elektroniczny - Część 2 – dostawa i montaż mebli - Część 3 – dostawa pomocy i zabawek dydaktycznych - Część 4 – dostawa wyposażenia specjalistycznego - Część 5 – dostawa wyposażenia podstawowego 3) Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik do SIWZ dla poszczególnych Części tj.: - Część 1 – załącznik nr 2/1; - Część 2 – załącznik nr 2/2; - Część 3 – załącznik nr 2/3; - Część 4 – załącznik nr 2/4; - Część 5 – załącznik nr 2/5. 4) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), w szczególności: 1) Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 40 dni od daty zawarcia umowy. 2) Zapłata za zakupiony towar nastąpi w terminie do 30 (słownie: trzydziestu) dni od dnia dostarczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury za wykonane i potwierdzone protokołem odbioru zamówienie. 5) Zamawiający informuje, iż ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź załącznikach do niej, powołuje się na nazwy własne pomocy dydaktycznych, sprzętu dydaktycznego itd. Rozumie przez to produkty podobnego typu tzn. pozwalające osiągnąć rezultaty jak wskazane produkty. Ponadto Zamawiający informuje, iż ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź załącznikach do niej, powołuje się na normy, atesty lub certyfikaty, wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne. 6) Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia w okresie nie krótszym niż 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu umowy, chyba że gwarancja producenta jest dłuższa to obowiązuje gwarancja udzielona przez producenta. 3.3.Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 39.16.21.00- 6 pomoce dydaktyczne; 39.16.20.00-5 pomoce naukowe; 39.16.21.10.9- sprzęt dydaktyczny; 48.19.00.00 - 6 pakiety oprogramowania edukacyjnego; 30.19.00.00-7 różny sprzęt i artykuły biurowe; 39.16.00.00- 1 meble szkolne; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja kompleksu pracowni ZSP nr 2 i ZSP nr 4 w ramach projektu Młodzi rzemieślnicy razem dla pogranicza – rozwój transgranicznych kompetencji-Doposażenie ZSP nr 2/ ZSP nr 4 (pr.gosp.magazynowej
Dodano: 2023-02-01 - Modernizacja kompleksu pracowni ZSP nr 2 i ZSP nr 4 w ramach projektu „ Młodzi rzemieślnicy razem dla pogranicza – rozwój transgranicznych kompetencji ” – Doposażenie ZSP nr 2/ ZSP nr 4
Dodano: 2023-01-23 - „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu pt: „Bez granic: nauka – praca – życie.
Dodano: 2022-08-12 - Dostawa stanowisk dydaktycznych dla Instytutu Inżynierii Mechanicznej.
Dodano: 2020-11-17 - Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni żywienia w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Zesłańców Sybiru w Bobowicku
Dodano: 2020-11-13 - Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni weterynaryjnej w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Zesłańców Sybiru w Bobowicku
Dodano: 2020-11-13 - Dostawa pomocy dydaktycznych, edukacyjnych i zabawek oraz wyposażenia meblowego do klubu dziecięcego w Międzyrzeczu
Dodano: 2020-09-17 - „Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni mechanicznej w ramach projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Mieście Zielona Góra – projekty realizowane poza formułą ZIT”
Dodano: 2020-04-17 - „Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do realizacji zajęć w ramach projektu pt: „Nowe miejsca wychowania przedszkolnego w OWP w Bobrówku gm. Strzelce Krajeńskie”
Dodano: 2019-12-30 - „Dostawa pomocy dydaktycznych - doposażenie pracowni technik weterynarii w sprzęt niezbędny do kształcenia w zawodzie technik weterynarii”
Dodano: 2019-11-06