Miasto Poznań ogłasza przetarg
- Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
- Data zamieszczenia: 2020-11-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
Plac Kolegiacki 17
61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
REGON: 63125782200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni fotografii, w tym ciemni oraz szkolenie w zakresie ich użytkowania. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu, wyposażenia i oprogramowania do pracowni fotografii, w tym ciemni oraz szkolenie w zakresie użytkowania środków trwałych przeznaczonych do kształcenia zawodowego w ramach projektu pn. „Modernizacja wraz z wyposażeniem Zespołu Szkół Zawodowych nr 6 im. Joachima Lelewela w Poznaniu”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do wzoru umowy – Przedmiot Umowy. Wymagania 1) Sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich, wysokiej jakości, dostarczony w fabrycznych, oryginalnych opakowaniach, identyfikujących sprzęt wewnątrz opakowania. 2) Wymagane jest zapewnienie minimum 24-miesięcznego okresu gwarancji na wszystkie towary wymienione w przedmiocie umowy. 3) Wymagane jest zapewnienie minimum 1 bezpłatnego przeglądu serwisowego w okresie 24 miesięcy gwarancji (przegląd nie może nastąpić wcześniej niż po upływie 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium: 5 700, 00 zł, zgodnie z rozdz. VIII SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; b) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – załącznik nr 1a do SIWZ; Inne dokumenty składane wraz z ofertą: c) Wypełnione i podpisane Oświadczenie – załącznik nr 2 do SIWZ; d) Wypełnione i podpisane załącznik nr 3 i 5 do SIWZ – jeśli dotyczy; e) W przypadku oferowania dostaw równoważnych – dokumenty potwierdzające, że oferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ (zgodnie z pkt III 3. SIWZ); f) Jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, wymaga się: f.a w przypadku oferty składanej w postaci elektronicznej: - złożenia oryginału pełnomocnictwa w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do udzielenia pełnomocnictwa lub - notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa udzielonego przez osobę upoważnioną do udzielenia pełnomocnictwa, w formie dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza. f.b w przypadku oferty składanej w postaci papierowej: - złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wraz z montażem i serwisem stacji meteorologicznych dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
Dodano: 2023-10-18 - Dostawa systemu do obrazowania żeli
Dodano: 2023-09-28 - Sukcesywna dostawa standardowego drobnego sprzętu laboratoryjnego, pipet automatycznych, końcówek do pipet oraz szkła laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych UP w Poznaniu
Dodano: 2023-08-16 - Dostawa mikroskopu laboratoryjnego, zestawów preparatów mikroskopowych, trenażera tamowania krwotoków – kończyna górna, trenażera tamowania krwotoków – kończyna dolna,.....
Dodano: 2023-06-30 - Zaprojektowanie i wykonanie stanowisk do badania odporności dachów na wpływ zewnętrznego źródła ognia
Dodano: 2023-05-15 - PN 30/04/2023 – narzędzia warsztatowe i laboratoryjne
Dodano: 2023-04-06 - Dostawa i instalacja zestawu do wyposażenia pracowni i utrzymania hodowli ryb Danio rerio
Dodano: 2023-02-06 - Zakup i dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatu do diagnostyki PCR zakażeń wywołanych przez drobnoustroje.
Dodano: 2022-08-09 - Sukcesywna dostawa standardowego drobnego sprzętu laboratoryjnego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Pryrodniczego w Poznaniu– liczba części 2
Dodano: 2022-07-13 - Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do identyfikacji i lekowrażliwości drobnoustrojów dla Samodzielnego Publicznego Zakładu opieki Zdrowotnej w Kępnie
Dodano: 2021-03-08