Przetargi.pl
Dostawa zestawu do analizy ruchu Laboratorium Chodu wraz z relokacją pomieszczenia

ORTOPEDYCZNO-REHABILITACYJNY SZPITAL KLINICZNY IM. WIKTORA DEGI UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO IM. KAROLA MARCINKOWSKIEGO W POZNANIU ogłasza przetarg

  • Adres: 61-545 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 r. 135/147
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ORTOPEDYCZNO-REHABILITACYJNY SZPITAL KLINICZNY IM. WIKTORA DEGI UNIWERSYTETU MEDYCZNEGO IM. KAROLA MARCINKOWSKIEGO W POZNANIU
    ul. 28 Czerwca 1956 r. 135/147
    61-545 Poznań, woj. wielkopolskie
    REGON: 000288857
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://orsk.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa zestawu do analizy ruchu Laboratorium Chodu wraz z relokacją pomieszczenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie zestawu do analiz ruchu Laboratorium Chodu wraz z relokacją pomieszczenia w ramach realizacji projektu pn. „Rozszerzenie dostępności robotycznie wspomaganej diagnostyki funkcjonalnej i rehabilitacji dzieci i młodych dorosłych z mózgowym porażeniem dziecięcym i innymi zespołami porażennymi na terenie województwa wielkopolskiego, nr projektu FEWP.06.13-IZ.00-0089/23 Współfinansowanie z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Funduszy Europejskich dla Wielkopolski na lata 2021-2027. - Część nr 1: zestaw do analizy ruchu Laboratorium Chodu wraz z relokacją pomieszczenia,a) platforma dynamometryczna – 2 szt.b) wysokorozdzielcza kamera do przechwytywania ruchu – 2 szt.c) wysokorozdzielcza kamera 4K UHD z osprzętem – 2 szt.d) relokacja pomieszczenia,e) uruchomienie systemu i szkolenia.2. Przedmiot zamówienia dla poszczególnych części zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 1 do SWZ (Opis wymaganych parametrów technicznych).3. . Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie zestawu do analiz ruchu Laboratorium Chodu wraz z relokacją pomieszczenia w ramach realizacji projektu pn. „Rozszerzenie dostępności robotycznie wspomaganej diagnostyki funkcjonalnej i rehabilitacji dzieci i młodych dorosłych z mózgowym porażeniem dziecięcym i innymi zespołami porażennymi na terenie województwa wielkopolskiego, nr projektu FEWP.06.13-IZ.00-0089/23 Współfinansowanie z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Funduszy Europejskich dla Wielkopolski na lata 2021-2027. - Część nr 2: waga medyczna.2. Przedmiot zamówienia dla poszczególnych części zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 1 do SWZ (Opis wymaganych parametrów technicznych).3. . Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie zestawu do analiz ruchu Laboratorium Chodu wraz z relokacją pomieszczenia w ramach realizacji projektu pn. „Rozszerzenie dostępności robotycznie wspomaganej diagnostyki funkcjonalnej i rehabilitacji dzieci i młodych dorosłych z mózgowym porażeniem dziecięcym i innymi zespołami porażennymi na terenie województwa wielkopolskiego, nr projektu FEWP.06.13-IZ.00-0089/23 Współfinansowanie z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach Funduszy Europejskich dla Wielkopolski na lata 2021-2027. - Część nr 3: komputer klasy PC.2. Przedmiot zamówienia dla poszczególnych części zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 1 do SWZ (Opis wymaganych parametrów technicznych).3. . Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach