Przetargi.pl
Dostawa sprzętu i oprogramowania dla projektu pn. Rozwój elektronicznych usług publicznych w mieście Bieruniu.

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43-150 Bieruń, Rynek 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3242439 , fax. (032) 2164035; 2164777
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14 14
    43-150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 032 3242439, fax. (032) 2164035; 2164777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bierun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu i oprogramowania dla projektu pn. Rozwój elektronicznych usług publicznych w mieście Bieruniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania dla projektu pn. Rozwój elektronicznych usług publicznych w mieście Bieruniu Zamówienie jest realizowane z wykorzystaniem podziału na 3 zadania (3 części zamówienia): Zadanie 1 (część 1 zamówienia) obejmuje dostawę następującego sprzętu: 1) Urządzenie HSM - 1 szt. 2) Serwer komunikacyjny z oprogramowaniem i UPS - 1 szt. 3) Szafa RACK - 1 szt. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1. Dostawa sprzętu i oprogramowania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który znajduje się w części 3 niniejszej SIWZ 2. Rozpakowywanie, montaż, ustawienie, podłączenie, uruchomienie sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 3. Transport pionowy i poziomy dostarczonego sprzętu 4. Wykonawca Zadania 1 zobowiązany jest przeszkolić pracowników Zamawiającego. Liczba szkoleń 2, ilość szkolonych osób 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części 3 niniejszej SIWZ. Zadanie 2 (część 2 zamówienia)obejmuje dostawę następującego sprzętu: 1) Router - 1 szt. 2) Firewall - 1 szt. 3) Switch typ 2 zarządzalny - 1 szt. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1. Dostawa sprzętu i oprogramowania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który znajduje się w części 3 niniejszej SIWZ 2. Rozpakowywanie, montaż, ustawienie, podłączenie, uruchomienie sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 3. Transport pionowy i poziomy dostarczonego sprzętu Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części 3 niniejszej SIWZ. Zadanie 3 (część 3 zamówienia)obejmuje dostawę następującego sprzętu: 1) Komputer stacjonarny - stanowisko robocze z oprogramowaniem - 3 szt. 2) Laptop z oprogramowaniem - 5 szt. 3) Zestawy do PE - 2 szt. 4) Skaner typ 1 duży - 1 szt. 5) Skaner typ 2 mały - 2 szt. 6) Czytnik kodów paskowych - 2 szt. 7) Urządzenie drukujące wielofunkcyjne kolorowe - 1 szt. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1. Dostawa sprzętu i oprogramowania zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, który znajduje się w części 3 niniejszej SIWZ 2. Rozpakowywanie, montaż, ustawienie, podłączenie, uruchomienie sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego 3. Transport pionowy i poziomy dostarczonego sprzętu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324200003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium dla każdego zadania odrębnie w wysokości: Część 1 zamówienia - 2.000,00 PLN słownie: dwa tysiące złotych Część 2 zamówienia - 600,00 PLN słownie: sześćset złotych Część 3 zamówienia - 2.000,00 PLN słownie: dwa tysiące złotych
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p., 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączne kwalifikacje i doświadczenie); W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie łącznie: Dla części 1 zamówienia przynajmniej jednej dostawy urządzeń sieciowych o wartości min. 100.000,00 PLN brutto przynajmniej jednej dostawy polegającą na dostawie serwera wraz z oprogramowaniem o wartości min. 50.000,00 PLN brutto Dla części 2 zamówienia: przynajmniej dwie dostawy urządzeń sieciowych o wartości min. 30.000,00 PLN brutto każda Dla części 3 zamówienia przynajmniej dwie dostawy polegające na dostawie sprzętu komputerowego o wartości min. 50.000,00 PLN brutto każda 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty może złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku). W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: Dla części 1 zamówienia: posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 100.000,00 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 PLN Dla części 2 zamówienia: posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 30.000,00 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 30.000,00 PLN Dla części 3 zamówienia posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 100.000,00 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 PLN W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na dwie lub trzy części zamówienia musi wykazać się sumą środków finansowych wymaganych dla poszczególnych części zamówienia, na które składa ofertę lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej zsumowania wymagań dla poszczególnych części zamówienia, na które składa ofertę. 5) Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 200.000,00PLN 2. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. 5. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż określono w pkt 9.1.3) b), 9.1.4) i 9.1.5 Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano warunki finansowo-ekonomiczne przyjmie średni kurs NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczeniu wszelkich innych danych finansowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt. 9 IDW Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszych IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie musi być przedmiotowe oświadczenia złożone (podpisane) przez Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub oświadczenie złożone (podpisane) przez każdego z wykonawców składających ofertę wspólną); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 4) Wykaz wykonanych we wskazanym okresie dostaw, odpowiadających wymogom pkt. 9.1.3., z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej IDW oraz załączyć dokumenty ( np. referencje, protokoły odbioru) potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie), 5) informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty może złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku). 6) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty może złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku). 2. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605), uwzględniając zmiany wprowadzone rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 188, poz. 1155) : 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej: - w pkt 10.1.2), 10.1.3), składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) dokumenty, o których mowa w pkt 10.2.1)a) oraz w pkt 10.1.2), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 10.1.3 i 10.1.5 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 10.2.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt. 10.2.2) stosuje się odpowiednio. Wykonawcy wspólnie ubiegający się udzielenie zamówienia. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 9,10 SIWZ. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa w pkt 11.1. 3. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bierun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach