Przetargi.pl
Dostawa sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku.

Instytut Reumatologii im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher ogłasza przetarg

  • Adres: 02-637 Warszawa, ul. Spartańska 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8449406
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Reumatologii im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher
    ul. Spartańska 1 1
    02-637 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8449406
    REGON: 00028856700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ir.ids.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka badawczo-rozwojowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku: rękawic medycznych diagnostycznych, testów do kontroli procesu sterylizacji, mycia i dezynfekcji, igieł do aspiracji szpiku kostnego, opakowań do sterylizacji parowej, ostrzy chirurgicznych, zestawów do odsysania pola operacyjnego, filtrów i obwodów oddechowych, materiałów zużywalnych do EKG i USG, pojemników medycznych, naczyń do maceratora, materiałów zużywalnych do diatermii chiruegicznej, wkładów do ssaka, jednorazowych materiałów operacyjnych, rękawic chirurgicznych, odzieży ochronnej, igieł do biopsji. Szczegółowy opis zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularze asortymentowo - cenowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7 850.00 PLN Dla poszczególnych zadań wysokość wadium wynosi: 1. 500.00 PLN, 2. 200.00 PLN, 3. 50.00 PLN, 4. 300.00 PLN, 5. 40.00 PLN, 6. 600.00 PLN, 7. 2 000.00 PLN, 8. 150.00 PLN, 9. 400.00 PLN, 10. 200.00 PLN, 11. 500.00 PLN, 12. 150.00 PLN, 13. 100.00 PLN, 14. 200.00 PLN, 15. 70.00 PLN, 16. 400.00 PLN, 17. 40.00 PLN, 18. 50.00 PLN, 19. 350.00 PLN, 20. 200.00 PLN, 21. 300.00 PLN, 22. 150.00 PLN, 23. 800.00 PLN, 24. 80.00 PLN, 25. 20.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawcy, Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zdolność techniczna, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie realizacji minimum dwóch dostaw odpowiadających rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z zformułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Wykaz wykonanych dostaw. Oświadczenie z art. 22 i 24.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ir.ids.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach