Przetargi.pl
„Dostawa sprzętu i materiałów dydaktycznych pracowni Liceum Ogólnokształcącego w Nowej Soli”

Powiat Nowosolski ogłasza przetarg

  • Adres: 67100 Nowa Sól, ul. Moniuszki
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 586 800 , fax. 684 586 831
  • Data zamieszczenia: 2017-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowosolski
    ul. Moniuszki
    67100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 684 586 800, fax. 684 586 831
    REGON: 97077758800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Dostawa sprzętu i materiałów dydaktycznych pracowni Liceum Ogólnokształcącego w Nowej Soli”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa sprzętu dydaktycznego dla poszczególnych pracowni oraz materiałów dydaktycznych niezbędnych do prowadzenia zajęć w zakresie i w sposób zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2/1 do 2/8 dla Liceum Ogólnokształcącego w Nowej Soli 2) Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn. „Poprawa jakości kształcenia w obszarze kompetencji kluczowych w Powiecie Nowosolskim poprzez modernizację i doposażenie Liceum Ogólnokształcącego w Nowej Soli” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 (Europejski Fundusz Społeczny); Priorytet 9. Infrastruktura Społeczna; Działanie 9.3. Rozwój infrastruktury edukacyjnej Poddziałanie 9.3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej – projekty realizowane poza formułą ZIT 3) Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 zadań częściowych: - Część 1 – dostawa sprzętu i materiałów dydaktycznych – pracownia biologii - Część 2 - dostawa sprzętu i materiałów dydaktycznych – pracownia chemii - Część 3 – dostawa sprzętu dydaktycznego – pracownia fizyki - Część 4- dostawa sprzętu dydaktycznego – pracownia astronomii - Część 5 – dostawa sprzętu dydaktycznego – pracownia geografii - Część 6 - dostawa oprogramowania specjalistycznego - Część 7 – dostawa sprzętu dydaktycznego – sprzęt dydaktyczny elektroniczny - Część 8- dostawa sprzętu dydaktycznego – meble dydaktyczne 4) Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik do SIWZ dla poszczególnych Części tj. : - Część 1 – załącznik nr 2/1; - Część 2 – załącznik nr 2/2; - Część 3 – załącznik nr 2/3; - Część 4 – załącznik nr 2/4; - Część 5 – załącznik nr 2/5 - Część 6 – załącznik nr 2/6 - Część 7 – załącznik nr 2/7 - Część 8 – załącznik nr 2/8 5) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), w szczególności: 1) Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 45 od daty zawarcia umowy. 2) Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 30 (słownie: trzydziestu) dni od dnia dostarczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury za wykonane i potwierdzone protokołem odbioru zamówienie. 6) Zamawiający informuje, iż ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź załącznikach do niej, powołuje się na nazwy własne pomocy dydaktycznych, sprzętu dydaktycznego itd. Rozumie przez to produkty podobnego typu tzn. pozwalające osiągnąć rezultaty jak wskazane produkty. Ponadto Zamawiający informuje, iż ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź załącznikach do niej, powołuje się na normy, atesty lub certyfikaty, wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne 7) Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia w okresie nie krótszym niż 36 miesiące od daty odbioru przedmiotu umowy, chyba że gwarancja producenta jest dłuższa to obowiązuje gwarancja udzielona przez producenta. 3.3.Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 39.16.21.00- 6 pomoce dydaktyczne; 39.16.20.00-5 pomoce naukowe; 39.16.21.10.9- sprzęt dydaktyczny; 48.19.00.00 - 6 pakiety oprogramowania edukacyjnego; 33.79.30.00 – 5 laboratoryjne wyroby szklane; 38.43.70.00 – 7 pipety i akcesoria laboratoryjne; 33.69.63.00 – 8 odczynniki chemiczne; 30.19.00.00-7 różny sprzęt i artykuły biurowe; 39.16.00.00- 1 meble szkolne;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach