Przetargi.pl
Dostawa sprzętu i materiałów dydaktycznych na potrzeby Liceum Ogólnokształcącego w Nowej Soli –dostawa sprzętu i materiałów dydaktycznych – pracownia chemii

Powiat Nowosolski ogłasza przetarg

  • Adres: 67100 Nowa Sól, ul. Moniuszki
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 586 800 , fax. 684 586 831
  • Data zamieszczenia: 2017-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Nowosolski
    ul. Moniuszki
    67100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    tel. 684 586 800, fax. 684 586 831
    REGON: 97077758800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu i materiałów dydaktycznych na potrzeby Liceum Ogólnokształcącego w Nowej Soli –dostawa sprzętu i materiałów dydaktycznych – pracownia chemii
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa sprzętu dydaktycznego dla pracowni chemmi oraz materiałów dydaktycznych niezbędnych do prowadzenia zajęć w zakresie i w sposób zgodny ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 dla Liceum Ogólnokształcącego w Nowej Soli 2) Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu pn. „Poprawa jakości kształcenia w obszarze kompetencji kluczowych w Powiecie Nowosolskim poprzez modernizację i doposażenie Liceum Ogólnokształcącego w Nowej Soli” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej - Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 (Europejski Fundusz Społeczny); Priorytet 9. Infrastruktura Społeczna; Działanie 9.3. Rozwój infrastruktury edukacyjnej Poddziałanie 9.3.1 Rozwój infrastruktury edukacyjnej – projekty realizowane poza formułą ZIT 3) Przedmiot zamówienia nie został podzielony na zadania częściowe. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. 4) Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z postanowieniami zawartymi we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), w szczególności: 1) Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 45 od daty zawarcia umowy. 2) Zapłata wynagrodzenia nastąpi w terminie do 30 (słownie: trzydziestu) dni od dnia dostarczenia przez Wykonawcę prawidłowo wystawionej faktury za wykonane i potwierdzone protokołem odbioru zamówienie. 5) Zamawiający informuje, iż ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź załącznikach do niej, powołuje się na nazwy własne pomocy dydaktycznych, sprzętu dydaktycznego itd. Rozumie przez to produkty podobnego typu tzn. pozwalające osiągnąć rezultaty jak wskazane produkty. Ponadto Zamawiający informuje, iż ilekroć w treści niniejszej SIWZ bądź załącznikach do niej, powołuje się na normy, atesty lub certyfikaty, wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne 6) Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia w okresie nie krótszym niż 36 miesiące od daty odbioru przedmiotu umowy, chyba że gwarancja producenta jest dłuższa to obowiązuje gwarancja udzielona przez producenta. 3.3.Klasyfikacja przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 39.16.21.00- 6 pomoce dydaktyczne; 39.16.20.00-5 pomoce naukowe; 39.16.21.10.9- sprzęt dydaktyczny; 33.79.30.00 – 5 laboratoryjne wyroby szklane; 38.43.70.00 – 7 pipety i akcesoria laboratoryjne; 33.69.63.00 – 8 odczynniki chemiczne;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach