Przetargi.pl
Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla szpitalnego oddziału ratunkowego Szpitala Powiatowego w Zawierciu - część II - 7 pakietów w ramach realizacji projektu inwestycyjnego pn. Poprawa bezpieczeństwa ludności poprzez utworzenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu

Powiat Zawierciański Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza 34
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 6710710-2 w. 551 , fax. 32 6721971
  • Data zamieszczenia: 2014-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Zawierciański Starostwo Powiatowe
    ul. Sienkiewicza 34 34
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 32 6710710-2 w. 551, fax. 32 6721971
    REGON: 27625525200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla szpitalnego oddziału ratunkowego Szpitala Powiatowego w Zawierciu - część II - 7 pakietów w ramach realizacji projektu inwestycyjnego pn. Poprawa bezpieczeństwa ludności poprzez utworzenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa wyposażenia oraz sprzętu medycznego dla szpitalnego oddziału ratunkowego Szpitala Powiatowego w Zawierciu - część II - 7 pakietów, w ramach realizacji projektu inwestycyjnego pn. Poprawa bezpieczeństwa ludności poprzez utworzenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Szpitalu Powiatowym w Zawierciu. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013, Priorytet XII - Bezpieczeństwo zdrowotne i poprawa efektywności systemu ochrony zdrowia, Działanie 12.1 Rozwój systemu ratownictwa medycznego W skład zamówienia wchodzi dostawa sprzętu / aparatury medycznej, fabrycznie nowego wyprodukowanego nie wcześniej niż w roku 2014, tj.: - Pakiet nr 1 - stolik zabiegowy- 4 szt., - Pakiet nr 2 - zestaw do ogrzewania pacjenta - 2 szt., - Pakiet nr 3 - zestaw reanimacyjny (walizka z wyposażeniem) - 4 szt., - Pakiet nr 4 - endoskop giętki intubacyjny - 1 szt., - Pakiet nr 5 - zestaw reanimacyjny z wyposażeniem, z przeznaczeniem dla noworodków i dzieci - 1 szt., - Pakiet nr 6 - fonendoskop - 8 szt. - Pakiet nr 7 - aparat EKG - 1 szt. Wymogi techniczno- eksploatacyjne zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 7 do SIWZ Przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu na terenie RP i posiadać Deklaracje Zgodności (oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi). Ponadto Wykonawca winien dysponować formularzem Powiadomienia/Zgłoszenia /Wpisu do Rejestru Wyrobów Medycznych a w przypadku określonym w art. 58 ust.3 ustawy o wyrobach medycznych - oświadczenie Wykonawcy dotyczące zobowiązania do przedłożenia Zamawiającemu potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopii Powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych o pierwszym wprowadzeniu na terytorium RP przedmiotowego wyrobu medycznego, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679, art. 58, 59, 60 oraz 134). 2) W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do : - dostawy i transportu, - rozładunku i wnoszeniu do pomieszczeń, - zabezpieczenia ciągów komunikacyjnych podczas transportu i montażu sprzętu, - montażu, uruchomienia oraz szkolenia personelu, 3) Szczegółowy zakres zamówienia określają: a) Tabele wymogów techniczno-eksploatacyjnych ( załącznik nr 7 do SIWZ) b) Istotne postanowienia umowne / projekt umowy ( załącznik nr 6 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 56 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.powiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach